Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129386/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie siedziby Nadleśnictwa Sławno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Mireckiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 598102433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawno@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slawno.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.slawno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ziałalność z zakresu gospodarki leśnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie siedziby Nadleśnictwa Sławno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e64a6c5-ef87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00078073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa instalacji fotowoltanicznej na terenie siedziby Nadlesnictwa Sławno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129386/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.2701.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198409,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie siedziby Nadleśnictwa Sławno, ul. Mireckiego 15 76100 Sławno, działka ewidencyjna nr: 109/17, woj. zachodniopomorskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:
a) budowa instalacji fotowoltaicznej zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz SpecyfikacjąWykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 2 do SWZ) wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanym montażu;
b) montaż licznika energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w celuumożliwienia monitorowania energii powstałej z OZE;
c) wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz,regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem, oznakowanie budynków piktogramami informującymi o tym, że obiekty są wyposażone w instalację fotowoltaiczną;
d) po zainstalowaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającegopowiadomić o tym fakcie dystrybutora sieci energetycznej poprzez złożenie zgłoszenia przyłączenia instalacji, nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia instalacji do sieci i uzyskania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia;
e) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń;
f) przeprowadzenia indywidualnego szkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznej wraz zprzekazaniem instrukcji obsługi i eksploatacji użytkownikom oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzenia szkolenia obejmującego m.in. zakres szkolenia oraz poświadczenia dla uczestników o odbytym szkoleniu;
g) wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe ipełnowartościowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Powinny również spełniać normy krajowe i unijne w zakresie dopuszczenia danego produktu do sprzedaży na terenie UE oraz współpracy z siecią elektroenergetyczną danego kraju wymagane przez operatora sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej właściwej dla siedziby Zamawiającego; Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne miały datę produkcji nie starszą niż 2021 rok; Wszystkie montowane panele muszą być tego samego rodzaju (modelu) oraz od jednego producenta; Minimalny okres gwarancji na wykonane zamówienie wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), natomiast panele fotowoltaiczne winny dodatkowo posiadać gwarancję producenta na wady ukryte wynoszącą nie mniej niż 15 lat oraz co najmniej 25 lat gwarancji liniowej na uzysk mocy (z zastrzeżeniem, że w 25 roku eksploatacji moc modułu będzie wynosić co najmniej 82% jego mocy nominalnej); h) opracowanie operatu odbiorowego z wykonanej instalacji fotowoltaicznej (2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą w postaci indywidualnego projektu powykonawczego, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, protokołów, uzgodnień, itp.;
i) przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do współpracy z instalacją fotowoltaiczną;
j) zawiadomienie właściwego dla siedziby Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej ozakończeniu montażu instalacji i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania;
k) uruchomienie produkcyjne instalacji fotowoltaicznej, po otrzymaniu pozytywnej decyzjioperatora sieci dystrybucyjnej właściwej dla Zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiar robót – stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, które podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179441,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230652,55 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa kruszyw wraz z transportem z przeznaczeniem na bieżące naprawy dróg na terenie Gminy Sławno
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu - Gmina Sławno - kraina edukacyjnych możliwości
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku B Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 1
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby kompleksu zabiegowego Oddziału Urologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w ramach w ramach projektu pn. LeanHealthcare
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.