eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiDostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ŚW. JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.garstka@szpitalzachodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f973cfec-abc1-471a-bd52-2d1132e11250

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005270/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpitalzachodni.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zostały określone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/16/D/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
c) Oświadczenie wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasobów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4A do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego.
2. Wykonawca dołącza do oferty dla oferowanych produktów:
1) Certyfikaty z raportami wydajności - „raporty z testów” przeprowadzonych według norm:
a) ISO/IEC 19752 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 19798 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
c) ISO/IEC 24711 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych

Wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (jednostkę oceniającą) posiadający akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującą w państwie członkowskim w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normą ISO/IEC 24712 (lub równoważną), (dostarczyć w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym) – dotyczy pkt a), b), c).

2) Oświadczenia Wykonawcy lub producenta, potwierdzającego, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych są równoważne (tj. spełniają wszystkie wymagania) do materiałów eksploatacyjnych wymienionych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załączniku Nr 3 do SWZ; w przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta urządzenia posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, Wykonawca załączy (lub zawrze w treści oświadczenia jak powyżej), że produkt równoważny posiada sprawny układ analogicznie działający (w przypadku zaoferowania produktów równoważnych)
3) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu / zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego (lub innego dokumentu równoważnego) z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 2 do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej (w przypadku zaoferowania produktów równoważnych)

Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. pod kątem wymogów w/w norm, oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie składania raportów / wyników z testów wydajności.

(Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wskazanych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Certyfikaty z raportami wydajności - „raporty z testów” przeprowadzonych według norm:
a) ISO/IEC 19752 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 19798 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
c) ISO/IEC 24711 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych

Wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (jednostkę oceniającą) posiadający akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującą w państwie członkowskim w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normą ISO/IEC 24712 (lub równoważną), (dostarczyć w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym) – dotyczy pkt a), b), c).

2) Oświadczenia Wykonawcy lub producenta, potwierdzającego, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych są równoważne (tj. spełniają wszystkie wymagania) do materiałów eksploatacyjnych wymienionych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załączniku Nr 3 do SWZ; w przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta urządzenia posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, Wykonawca załączy (lub zawrze w treści oświadczenia jak powyżej), że produkt równoważny posiada sprawny układ analogicznie działający (w przypadku zaoferowania produktów równoważnych)
3) Kopii / wydruku potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu / zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości poświadczającego zgodność produktu równoważnego (lub innego dokumentu równoważnego) z normami ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek i kserokopiarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, a w przypadku oferowania tuszy z normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej załącznika nr 2 do SWZ dany certyfikat dotyczy) – lub równoważnymi normami niż wskazano powyżej (w przypadku zaoferowania produktów równoważnych)

Przez podmiot odpowiedzialny do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. pod kątem wymogów w/w norm, oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie niezależnego podmiotu zewnętrznego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie składania raportów / wyników z testów wydajności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 4, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy występujący wspólnie przedstawią zamawiającemu treść łączącej ich umowy na podstawie której złożyli wspólnie ofertę,
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy prowadzący wspólnie działalność na podstawie umowy spółki cywilnej zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilne

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 u Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.