eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoSukcesywna dostawa leków



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790240956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Józefa Bema 24

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 427-29-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.logintrade.net/zapytania_email,176934,840f9c389b80676fba4d3cb487f1e888.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa leków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e0cd6d-ccb0-4dbf-a9b3-58eef006bf2e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068111/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy leków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA.272.1.10.2024.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 1 – Enoxaparany

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajduje się w Załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 22198,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 2 – Leki nasercowe
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajduje się w Załączniku nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6525,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 3 – Leki psychotropowe
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 znajduje się w Załączniku nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 27056,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 4 – Risperidony
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 znajduje się w Załączniku nr 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6354,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 5 – Testy Narkotyczne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 5 znajduje się w Załączniku nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 12420,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 6 – Leki narkotyczne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 6 znajduje się w Załączniku nr 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 801,53 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 7 – Aripiprazole Olanzapiny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 7 znajduje się w Załączniku nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 110493,99 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 8 – Depakiny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 8 znajduje się w Załączniku nr 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 63577,83 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 9 – Leki P/Lękowe, P/Depresyjne, P/Parkinsonowe i w chorobie Alzheimera
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 9 znajduje się w Załączniku nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 49939,34 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 10 - Antybiotyki, P/Wirusowe, P/Grzybiczne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 10 znajduje się w Załączniku nr 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 27868,16 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 11 – Neuroleptyki
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 11 znajduje się w Załączniku nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 75863,33 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 12 – Leki P/Zakrzepowe Nowej Generacji
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 12 znajduje się w Załączniku nr 12.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3804,48 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 13 – Leki Główne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 13 znajduje się w Załączniku nr 13.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 368750,88 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 14 – Suplementy Diety
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 14 znajduje się w Załączniku nr 14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 16295,32 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 15 – Płyny Infuzyjne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 15 znajduje się w Załączniku nr 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 31245,37 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 16 – Środki Dezynfekcyjne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 16 znajduje się w Załączniku nr 16.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 67754,10 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 17 – Nadroparyny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 17 znajduje się w Załączniku nr 17.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 7573,79 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 18 – Paliperydony
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 18 znajduje się w Załączniku nr 18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 26150,15 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część 19 - Qetapliny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 19 znajduje się w Załączniku nr 19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8696,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10302,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12982,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10302,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10302,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272367467

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22598,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22598,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22598,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-240-95-76

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25598,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:

Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.


Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIATHER PETRUSEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517389

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:

Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.


Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94740,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94740,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94740,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94740,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55064,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55064,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55064,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55064,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34756,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34756,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34756,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34756,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 10.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert w Części 10 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający w dniu 14 listopada sierpnia 2024 r. poinformował Wykonawcę, który złożył jedyną ofertę tj. „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o. ul. Szopienicka 77 40-431 Katowice o odrzuceniu jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wyżej wskazany Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia. Zamawiający opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ w pozycji nr 29 wymagał dostawy Metronidazol inj. 5mg/ml – j.m. op a flak.100ml – ilość 10. Oznacza to, że Zamawiający wymagał dostawy 10 flakonów po 100 ml. Natomiast Wykonawca zaproponował dostawę 10 opakowań zbiorczych (40 op.a 100 ml) co daje łącznie 400 flakonów, a nie 10 jak wymagał tego Zamawiający. Tym samym Zamawiający odrzucił ofertę Farmacol-Logistyka.
Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 2) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu jedyna oferta została odrzucona, tym samym Zamawiający nie miał innej możliwości, jak unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65204,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65204,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65204,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65204,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2536,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2536,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2536,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2536,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258975,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258975,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258975,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258975,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:

Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.


Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:

Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.


Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54640,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54640,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54640,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 00 10 985

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54640,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5674,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6710,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5674,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5674,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26819,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26819,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26819,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26819,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 19.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert zauważył, błędy w opisie przedmiotu zamówienia nie podał ilości leków. Jako ilość podał jednostkę miary, a pod jednostką miary wpisał postać produktu. W takim przypadku, Wykonawca nie mógł prawidłowo obliczyć ceny oferty.

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt 6) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie mogli prawidłowo oszacować oferty, a Zamawiający otrzymać zamówienia w odpowiedniej wielkości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.