Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00539095/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00545598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00552998/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790240956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Józefa Bema 24
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427-29-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.logintrade.net/zapytania_email,176934,840f9c389b80676fba4d3cb487f1e888.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e0cd6d-ccb0-4dbf-a9b3-58eef006bf2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068111/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.272.1.10.2024.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 1 – Enoxaparany
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajduje się w Załączniku nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 22198,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 2 – Leki nasercowe
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajduje się w Załączniku nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6525,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 3 – Leki psychotropowe
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 znajduje się w Załączniku nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 27056,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 4 – Risperidony
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 znajduje się w Załączniku nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6354,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 5 – Testy Narkotyczne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 5 znajduje się w Załączniku nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 12420,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 6 – Leki narkotyczne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 6 znajduje się w Załączniku nr 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 801,53 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 7 – Aripiprazole Olanzapiny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 7 znajduje się w Załączniku nr 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 110493,99 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 8 – Depakiny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 8 znajduje się w Załączniku nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 63577,83 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 9 – Leki P/Lękowe, P/Depresyjne, P/Parkinsonowe i w chorobie Alzheimera
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 9 znajduje się w Załączniku nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 49939,34 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 10 - Antybiotyki, P/Wirusowe, P/Grzybiczne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 10 znajduje się w Załączniku nr 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 27868,16 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 11 – Neuroleptyki
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 11 znajduje się w Załączniku nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 75863,33 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 12 – Leki P/Zakrzepowe Nowej Generacji
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 12 znajduje się w Załączniku nr 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3804,48 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 13 – Leki Główne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 13 znajduje się w Załączniku nr 13.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 368750,88 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 14 – Suplementy Diety
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 14 znajduje się w Załączniku nr 14.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 16295,32 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 15 – Płyny Infuzyjne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 15 znajduje się w Załączniku nr 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 31245,37 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 16 – Środki Dezynfekcyjne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 16 znajduje się w Załączniku nr 16.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 67754,10 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 17 – Nadroparyny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 17 znajduje się w Załączniku nr 17.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7573,79 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 18 – Paliperydony
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 18 znajduje się w Załączniku nr 18.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 26150,15 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie.2. Zamówienie zostało podzielone na 19 pakietów zwanych dalej Częściami. Jeżeli
w treści SWZ nie odniesiono się wprost do konkretnej Części, przyjmuje się, że zapisy SWZ dotyczą każdej Części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 19 - Qetapliny
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 19 znajduje się w Załączniku nr 19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8696,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10302,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12982,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10302,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10302,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272367467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22598,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22598,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22598,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-240-95-76
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25598,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIATHER PETRUSEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517389
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94740,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94740,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94740,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIATHER PETRUSEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DIATHER PETRUSEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94740,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55064,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55064,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55064,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55064,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34756,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34756,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34756,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34756,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 10.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert w Części 10 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający w dniu 14 listopada sierpnia 2024 r. poinformował Wykonawcę, który złożył jedyną ofertę tj. „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o. ul. Szopienicka 77 40-431 Katowice o odrzuceniu jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wyżej wskazany Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia. Zamawiający opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ w pozycji nr 29 wymagał dostawy Metronidazol inj. 5mg/ml – j.m. op a flak.100ml – ilość 10. Oznacza to, że Zamawiający wymagał dostawy 10 flakonów po 100 ml. Natomiast Wykonawca zaproponował dostawę 10 opakowań zbiorczych (40 op.a 100 ml) co daje łącznie 400 flakonów, a nie 10 jak wymagał tego Zamawiający. Tym samym Zamawiający odrzucił ofertę Farmacol-Logistyka.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu jedyna oferta została odrzucona, tym samym Zamawiający nie miał innej możliwości, jak unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65204,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65204,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65204,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65204,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2536,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2536,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2536,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2536,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258975,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258975,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258975,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258975,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 24 października 2024 r. o godz. 14:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta do Części 4, 6, 14 i 15.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu w Części 4, 6, 14 i 15 nie złożono żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54640,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54640,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54640,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 00 10 985
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54640,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5674,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6710,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5674,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5674,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26819,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26819,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26819,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26819,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 19.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert zauważył, błędy w opisie przedmiotu zamówienia nie podał ilości leków. Jako ilość podał jednostkę miary, a pod jednostką miary wpisał postać produktu. W takim przypadku, Wykonawca nie mógł prawidłowo obliczyć ceny oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie mogli prawidłowo oszacować oferty, a Zamawiający otrzymać zamówienia w odpowiedniej wielkości.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- (DFP.271.77.2025.BM) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
więcej: Wyroby farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.