Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191522/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO REDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3@reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/reda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f76a2ac4-d46c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030092/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Letnie sprzątanie dróg na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Letnie utrzymanie dróg rozumiane jest jednym z najważniejszych działań Burmistrza w zakresie bezpieczeństwa nie tylko mieszkańców Redy ale i osób przejeżdżających przez Redę. W związku z powyższym dbając o bezpieczeństwo mieszkańców Burmistrz jest obowiązany nie tylko zachować ciągłość działań w tym zakresie ale i nie może dopuścić do jakiejkolwiek przerwy w wykonywaniu tego typu usług.
Z uwagi na to, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. letnie i zimowe utrzymanie dróg oraz pielęgnacja zieleni w latach 2023 – 2025” wszczęte na podstawie wniosku z dnia 9 stycznia 2023 r. nie wyłoniło wykonawcy zawarcie mowy z wolnej ręki na 3 m-ce (kwiecień, maj i czerwiec) pozwoliło uzyskać czas niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania oraz zapewniło ciągłość w realizacji w/w zadań.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-68074899-9cb3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6.ZF.WR.U.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4450183,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252590,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania dróg w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r. polegająca w szczególności : na usuwaniu piasku, wolno leżących śmieci, liści chwastów, usuwanie wyrastającej darni z chodników (tj. wycięcie darni i pełne odkrycie obrzeża chodnikowego lub krawężnika drogowego) z terenów gminnych i będących we władaniu gminy wymienionych niżej:
- dróg powiatowych oraz chodników w tym przystanków komunikacji miejskiej znajdujących się przy nich (załączniki nr 1 i 2 do OPZ),
- dróg gminnych będących własnością Gminy Miasto Reda, chodników znajdujących się przy nich (załączniki nr 1 i nr 2 do OPZ ), alejek parkowych, przejść labiryntowych przez tory zlokalizowanych przy ul. Cechowej i Alei Lipowej oraz przystanków komunikacji miejskiej,
- przejścia podziemnego na przedłużeniu ul. Gniewowskiej i Sobieskiego wraz z wejściami
- posadzki tunelu - przejścia podziemnego przy dworcu PKP – na odcinku od schodów przy ul. Fenikowskiego do zejścia ze schodów z peronu nr 1 oraz schodów wychodzących na ul. Leśną
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zombruk Adam Płocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880003989
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 7
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM PŁOCKI ZOMBRUK ADAM PŁOCKI
jakie przetargi wygrała firma
ADAM PŁOCKI ZOMBRUK ADAM PŁOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305312,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-03 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.