Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191547/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie zieleni na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO REDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3@reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/reda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie zieleni na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce4ba26-d46d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030092/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zagospodarowanie zieleni na terenie Miasta Redy w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przypadku realizacji umowy na zagospodarowanie terenów zielonych podstawową przesłaną do zastosowania postępowania w trybie wolnej ręki było ryzyko niekontrolowanego rozrostu roślinności (szczególnie w miejscach dużego ruchu ulicznego) co pogorszyłoby widoczność i pogorszyło bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Dodatkowo koszt ponownej rewitalizacji miejsc zielonych (parki, skwerki, rabaty) byłby dużo większy niż koszt przedłużenie ich pielęgnacji przez 4 m-ce do czasu wyboru nowego wykonawcy w postepowaniu o zamówienie publiczne.
Z uwagi na to, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. letnie i zimowe utrzymanie dróg oraz pielęgnacja zieleni w latach 2023 – 2025” wszczęte na podstawie wniosku z dnia 9 stycznia 2023 r. nie wyłoniło wykonawcy zawarcie mowy z wolnej ręki na
3 m-ce (kwiecień, maj i czerwiec) pozwoliło uzyskać czas niezbędny na przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania oraz zapewniło ciągłość w realizacji w/w zadań.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-68074899-9cb3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7.ZF.WR.U.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1399105,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192959,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związania z zagospodarowaniem zieleni:
- pasów drogowych (wykaz w załączniku nr 1)
- Miejskiego Parku Rodzinnego o powierzchni całkowitej 53406 m2 w tym 30 974,10 m2 powierzchni zieleni (zw.dalej MPR),
-Transportowym Węźle Integracyjnym – przy dworcu PKP w Redzie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zombruk Adam Płocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880003989
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 7
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM PŁOCKI ZOMBRUK ADAM PŁOCKI
jakie przetargi wygrała firma
ADAM PŁOCKI ZOMBRUK ADAM PŁOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285579,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-03 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Rewitalizacja przestrzeni pałacowo - parkowej w Strzelcach Górnych
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.