Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073323/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00086229/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00092949/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty Budowlane związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty Budowlane związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab8ffd3-9a26-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Park w Łagiewnikach - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073323/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.9.22.BT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 864478,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.9.22.BT.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w między innymi roboty ogólnobudowlane wraz z zakupem lub wykonaniem, dostawą i montażem elementów małej architektury, wykonaniem nawierzchni oraz nasadzeniami roślinnymi, przedstawione w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej
do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.3 Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działki ewidencyjne
nr 82/94, 82/95, 82/98, 82/99, 235/21, 235/23, 235/24 obręb 47, jednostka ewidencyjna Podgórze.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje prace związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, tj. budowa „Ogrodu dydaktycznego”, „Magnoliowego Zagajnika” i doposażenie placu zabaw, a w szczególności:
1.4.1 W ramach etapu „OGRODY DYDAKTYCZNE” należy wykonać kompleksowe zagospodarowanie terenu w środkowej części parku, na wschód
od istniejącego placu zabaw zgodne z opracowaną dokumentacją projektową. Zakres prac przewiduje m.in.:
1.4.1.1 Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.:
1.4.1.1.1 Dzwonki pionowe – 1 szt.,
1.4.1.1.2 Rury deszczowe – 1 szt.,
1.4.1.1.3 Domki dla owadów – 2 szt.,
1.4.1.1.4 Sadzarka z podglądem korzeni – 1 szt.,
1.4.1.1.5 Peryskop – 1 szt.,
1.4.1.1.6 Lupa – 1 szt.,
1.4.1.1.7 Zegar słoneczny – 1 szt.,
1.4.1.1.8 Koło optyczne – 1 szt.,
1.4.1.1.9 Tablica kredowa – 1 szt.,
1.4.1.1.10 Stół z siedziskami – 1 kpl.,
1.4.1.1.11 Ławka z nadrukiem – 4 szt.,
1.4.1.1.12 Tabliczki informacyjne (nr T9-T12) – 4 szt.,
1.4.1.1.13 Mini tabliczki inf. przy urządzeniach dydaktycznych – 4 szt.
1.4.1.2 Budowę różnego rodzaju nawierzchni, tj.:
1.4.1.2.1 Nawierzchnia żwirowa ścieżki parkowej z obrzeżem z dwóch rzędów kostki granitowej,
1.4.1.2.2 Nawierzchnia ścieżek z płyt betonowych imitujących naturalny kamień,
1.4.1.2.3 Nawierzchnia ścieżki sensorycznej z obrzeżem w postaci kłód drewnianych,
1.4.1.2.4 Nawierzchnia trawiasta wokół nasadzeń i jako nawierzchnia bezpieczna wokół urządzeń zabawowych (edukacyjnych).
1.4.1.3 Roboty rozbiórkowe oraz utylizacja gruzu:
1.4.1.4 Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, wywóz i utylizacja rozebranych elementów.
1.4.1.5 Nasadzenia:
1.4.1.5.1 Krzewy okrywowe i soliterowe (dereń kanadyjski Cornus canadensis, budleja Dawida ‘Santana’ Budleja davidii ‘Santana’, dereń biały ‘Auera’ Cornus alba ‘Aurea’, trzmielina pospolita ‘Red Cascade’ Euonymus europaeus ‘Red Cascade’),
1.4.1.5.2 Rabata B1 – mieszanka roślin dla owadów w tym roślin cebulowych,
1.4.1.5.3 Rabata B2 – mieszanka traw ozdobnych i bylin w strefie dźwięku,
1.4.1.5.4 Rabata B3 – mieszanka bylin i roślin cebulowych przy klasie plenerowej,
1.4.1.5.5 Krzewy okrywowe w ogrodzie doświadczeń - D1 i D2,
1.4.1.5.6 Byliny i trawy ozdobne w ogrodzie doświadczeń – D3, D4, D5, D6, D7, D8,
1.4.1.5.7 Rabata R1 – mieszanka traw ozdobnych i bylin w strefie dźwięku,
1.4.1.5.8 Rabata R2 – mieszanka bylin i roślin cebulowych przy klasie plenerowej,
1.4.1.6 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie uwzględnia zakupu i montażu ulu miejskiego (1 szt.) oznaczonego na planszy zagospodarowania terenu symbolem D oraz obrzeża ekobord od strony istniejącego ciągu pieszego po stronie południowej ogrodu dydaktycznego. W ramach nasadzeń w obrębie „Ogrodu doświadczeń” należy uwzględnić rabaty oznaczone symbolem R1 i R2 (odrębna plansza pn. „Projekt zieleni – Rewizja 01”), na planszy pn. „S1 – schemat etapowania zieleni” rabaty R1 i R2 oznaczone są one kolorem fioletowym).
1.4.2 W ramach doposażenia placu zabaw zakres prac przewiduje w szczególności.:
1.4.2.1 Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.:
1.4.2.1.1 Huśtawka bocianie gniazdo (nr 12) – 1 szt.,
1.4.2.1.2 Trampolina (nr 13) – 3 szt.,
1.4.2.1.3 Ścianka wspinaczkowa (nr 14) – 1 szt.,
1.4.2.1.4 Karuzela (nr 15) – 1 szt.,
1.4.2.1.5 Zestaw Kentucky (nr 18) – szt. 1,
1.4.2.1.6 Tablica kółko i krzyżyk (nr 22) – 1 szt.,
1.4.2.1.7 Tablica wyścigi (nr 23) – 1 szt.,
1.4.2.1.8 Tablica pary (nr 24) – 1 szt.,
1.4.2.1.9 Tablica z regulaminem (nr 42) – 1 szt.,
1.4.2.1.10 Stojaki na rowery (nr 41) – 4szt.
1.4.2.1.11 Zjazd linowy (nr 33) – 1 szt.
1.4.2.2 Budowę różnego rodzaju nawierzchni, tj.:
1.4.2.2.1 Nawierzchnia bezpieczna z piasku z obrzeżem gumowym SBR pod urządzeniami nr 14 i 15, a także zjazdem linowym,
1.4.2.2.2 Nawierzchnia trawiasta,
1.4.2.2.3 Nawierzchnia z geokrat pod stojakami rowerowymi i istniejącymi ławkami na terenie wygrodzonego placu zabaw.
1.4.2.3 Roboty rozbiórkowe:
1.4.2.3.1 Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, wywóz
i utylizacja rozebranych elementów,
1.4.2.3.2 Demontaż tablicy regulaminowej i wywóz jej do magazynu ZZM.
1.4.2.4 Nasadzenia:
1.4.2.4.1 Drzewa (klon czerwony ‘Scanlon’ Acer rubrum ‘Scanlon’ i klon polny ‘Elsrijk’ Acer campestre ‘Elsrijk’) - łącznie 29 szt.,
1.4.2.4.2 Krzewy soliterowe (leszczyna pospolita ‘Aurea’ Corylus avellana ‘Aurea’) – 4 szt. przy „Ogrodzie dydaktycznym”
1.4.2.5 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie uwzględnia wymiany urządzeń siłowych wraz z nawierzchnią wokół nich, ławek i koszy na śmieci oraz budowy pozostałych urządzeń zabawowych niewymienionych powyżej a ujętych w projekcie budowlanym. Dodatkowo Zamawiający zrezygnował z nasadzeń krzewów (tj. lilak Meyera ‘Palibin’ Syringa meyeri ‘Palibin’ – 187 szt.) na terenie wygrodzonego placu zbaw.
W ramach doposażenia placu zabaw należy uwzględnić budowę zjazdu linowego wraz z budową nawierzchni bezpiecznej (zamiast żwiru należy zastosować jako nawierzchnię bezpieczną piasek płukany) – obiekt znajduje się poza wygrodzonym placem zabaw.
1.4.3 W ramach etapu „MAGNOLIOWEGO ZAGAJNIKA” należy wykonać kompleksowe zagospodarowanie terenu zgodnie z opracowaną dla tej części dokumentacją projektową. Zakres prac przewiduje w szczególności.:
1.4.3.1 Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.:
1.4.3.1.1 Ławka z oparciem – 4 szt.,
1.4.3.1.2 Huśtawko-ławka – 1 szt.,
1.4.3.1.3 Kosz na śmieci – 2 szt.,
1.4.3.1.4 Stojaki rowerowe – 3 szt.,
1.4.3.1.5 Tabliczka informacyjna nr T8 – 1 szt.
1.4.3.2 Budowę różnego rodzaju nawierzchni, tj.:
1.4.3.2.1 Nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej z obrzeżem betonowym (dojście do dz. nr 82/37 P-47) z dowiązaniem do istniejących ciągów komunikacyjnych,
1.4.3.2.2 Nawierzchnia ścieżki z płyt betonowych/ kamiennych przerośniętych trawą,
1.4.3.2.3 Nawierzchnia z geokrat pod ławkami z oparciem, huśtawko-ławką i stojakami rowerowymi,
1.4.3.2.4 Nawierzchnia trawiasta,
1.4.3.3 Roboty rozbiórkowe:
1.4.3.3.1 Demontaż i wywóz ławek do magazynu ZZM,
1.4.3.3.2 Demontaż i wywóz kosza na śmieci do magazynu ZZM.
1.4.3.4 Instancje elektryczne:
1.4.3.4.1 Demontaż dwóch nieczynnych, żelbetowych słupów instalacji elektrycznej wraz z przewodami linii niskiego napięcia i zabezpieczeniem instalacji w ziemi po demontażu,
1.4.3.4.2 Montaż fundamentów prefabrykowanych (3 szt.) dla słupów oświetleniowych,
1.4.3.4.3 Wykonanie peszli dla kabli i przewodów oświetleniowych wzdłuż istniejącego ciągu pieszego z kostki brukowej, ułożenie folii i słupków oznaczeniowych.
1.4.3.5 Nasadzenia:
1.4.3.5.1 Drzewa (magnolia Soulange’a Magnolia x soulangeana i lipa drobnolistna ‘Rancho’ Tilia cordata ‘Rancho’) - łącznie 9 szt.,
1.4.3.5.2 Krzewy (róże, magnolie, jaśminowce likaki),
1.4.3.5.3 Rabaty bylinowe z trawami ozdobnymi, rośliny cebulowe.
1.4.3.6 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
Uwaga: Projekt tabliczki informacyjnej nr T8 jest uwzględniony w dokumentacji dot. całego Parku w Łagiewnikach. Przedmiot zamówienia nie uwzględnia agrowłókniny pod roślinami. W trakcie wykonywania prac należy uważać na istniejący ciąg pieszy z kostki betonowej.
1.4.4 Po zakończonych pracach teren należy uporządkować i opracować kompleksową dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną, w wersji umożliwiającej import do aplikacji GreenSpaces.
1.4.5 Każdą cześć powstałej inwestycji należy oznaczyć tabliczką z dibondu
(4 szt.) z informacją o realizacji projektów ze środków budżetu obywatelskiego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się w Załączniku do SWZ. Zatwierdzoną przez Zamawiającego tabliczkę należy umiejscowić przy wejściach na przedmiotowe strefy parku (np. na ogrodzeniu placu zabaw lub niezależnych konstrukcjach metalowych). Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45451000-3 - Dekorowanie
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1315979,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453
7.3.3) Ulica: ul. Isep 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.