Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130094/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00130451/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska 13
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564941625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800fb748-565d-4dfa-98d6-f5584e279ccb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017585/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2025.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 626010,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kamienia klińca o frakcji 0 – 32 mm, w tym co najmniej 65 % frakcji 20 – 32 mm w orientacyjnej ilości 4.000 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.5.) Wartość części: 455280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kruszywa betonowego o frakcji 0 – 70 mm w orientacyjnej ilości 3.000 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 170730,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "WULKAN" Paweł Niezgoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8741616201
7.3.3) Ulica: Piecewo 8
7.3.4) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-330
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAR-POL" Marcin Zbigniew Ochoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8921027618
7.3.3) Ulica: Cetki 5
7.3.4) Miejscowość: Rypin
7.3.5) Kod pocztowy: 87-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN ZBIGNIEW OCHOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN ZBIGNIEW OCHOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartości zamówienia dla cz. II zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji 221949,00 zł netto.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Brodnicy
- Rozbudowa monitoringu miejskiego w Brodnicy
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Utworzenie zielonych przystanków na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" i rozbudowa o bież. (...). 400 m wraz z bież. o dł. 100 m, skocznią do skoku w dal i rzutnią do pchnięcia kulą przy ul. Nowej w Brodnicy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Brzozie - Janówko - opracowanie dokumentacji technicznej (ZRID)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- Żwirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- zakup kruszywa twardego oraz usługi mechanicznego profilowania równiarką i zagęszczenia walcem nawierzchni dróg gruntowych lub tłuczniowych
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- DOSTAWA Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM DESTRUKTU BETONOWEGO, DESTRUKTU ASFALTOWEGO, KRUSZYWA ŁAMANEGO DO STABILIZACJI MECHANICZNEJ, MELAFIRU, PIASKU SIANEGO I PIASKU NATURALNEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.