eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaUtrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzebnica



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzebnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzebnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f5f2ad5-9e64-4a62-aff4-ad081b62adb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spełnione w niniejszym przypadku są warunki wynikające z art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit. a), lit. b) oraz lit. c) ustawy PZP.
(W związku z ograniczoną ilością znaków możliwych do wprowadzenia, pełne uzasadnienie znajduje się w informacjach
dodatkowych)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Całoroczne utrzymaniu parków i terenów zielonych, polegającym na
a)Utrzymaniu trawników:
1)koszeniu trawników (min. wysokość trawy nie może wynosić mniej niż 3cm, natomiast maksymalna nie może przekraczać 10cm),
2)nawożeniu ich raz w roku w okresie wiosennym nawozem wieloskładnikowym (hydro kompleks) w ilości 5kg na 100m2,
3)dokonywaniu wsiewek (tzn.uzupełnień) trawy na trawnikach, grabieniu skoszonej trawy wraz z wywozem odpadów na składowisko,
4)grabieniu liści w okresie jesiennym wraz z Wywozem odpadów na składowisko odpadów.
b)Koszeniu poboczy (wykaszanie traw i jednorocznych odrostów krzewów)
c)Pielęgnacji żywopłotów– obejmujące oczyszczanie, przycinanie i ich kształtowanie
d)Wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach, krzewach i innych stałych nasadzeniach w tym ogławianie, prześwietlanie koron drzew, usuwanie odrostów drzew
e)przycinanie skrajni tj. przycinanie gałęzi zasłaniających widoczność znaków drogowych i innych elem.infrast.drogowej (na wezwanie Zam.)
f)Nasadzeniu drzew i krzewów i innych roślin wieloletnich zakupionych przez Gminę.
g)Zakupie, nasadzeniu, podlewaniu i pieleniu kwiatów sezonowych na rabatach oraz pielęgnacji kwiatów w konstrukcjach kwietnikowych wiszących i stojących, a po zakończeniu sezonu odpowiednim oczyszczeniu i przygotowaniu konstrukcji do wysyłki (za zakup kwiatów płaci Gmina)
h)stosowaniu niezbędnych środków ochrony roślin
i)Zamiataniu/odchwaszczaniu alejek parkowych i schodów.
j)Utrzymaniu i bieżącej naprawie urządzeń małej architektury oraz dokonywaniu drobnych napraw alejek i obrzeży trawnikowych.
Utrzymanie obejmuje m.in. mycie, malowanie, montaż/demontaż, uzupełnianie pojedynczych desek itp.wraz z zakupem niezbędnego materiału)
k)Dokonywaniu 1raz w tygodniu monitoringu eksploatacyjnego urządzeń na placach zabaw.
l)Dokonywaniu 2razy w roku wymiany piasku w piaskownicach na placach zabaw, który będzie zapewniany przez Gminę(przed oraz w trakcie sezonu letniego; a także każdorazowo po stwierdzeniu w nim obecności zanieczyszczeń odchodami)
m)Opróżnianiu koszy parkowych, koszy na psie odchody, obejmującym systematyczne uzupełnianie torebek w dystrybutorach oraz załadunek i wywóz nieczystości na wysypisko.
n)Codziennym zbieraniu odpadków wraz z Wywozem odpadów na składowisko oraz wykonywaniu innych zabiegów niezbędnych do uzyskania zamierzonego efektu końcowego.
o)Przeprowadzaniu inwentaryzacji małej architektury raz w roku (kosze, kosze parkowe, ławki)
2. Zimowym utrzymaniu chodników, parkingów, schodów i alejek parkowych na terenie miasta Trzebnica polegającym na:
a)Odśnieżaniu usuwaniu oblodzeń z chodników, parkingów, schodów i alejek parkowych bez względu na rodzaj nawierzchni oraz używanego sprzętu.
b)Posypywaniu śliskich nawierzchni chodników, parkingów, schodów i alejek parkowych bez względu na rodzaj nawierzchni oraz używanego sprzętu.
c)Montaż/demontaż zasłon przeciwśniegowych ok.200mb w miejscowości Sulisławice
d)Zabezpieczeniu niezbędnego sprzętu, materiałów i narzędzi do prowadzenia akcji zima (za zakup materiałów płaci Gmina), które dostarczane będą do wskazanego przez Spółkę miejsca na terenie miasta.
e)Prowadzeniu akcji zimowej całodobowo. Odśnieżanie będzie następować w ciągu 1 godziny po ustaniu opadów śniegu
3. Utrzymaniu czystości na terenie MiGm Trzebnica, polegającym na:
a)Mechanicznym sprzątaniu ulic, na szerokości1m od krawężnika po obu stronach jezdni, bez względu na rodzaj używanego sprzętu wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem.
b)Ręcznym sprzątaniu jezdni przy krawężnikach, chodnikach, placach, parkingach i schodach bez względu na rodzaj nawierzchni wraz z wywozem nieczystości, w czasie do24h od momentu posprzątania na składowisko odpadów i składowaniem.
c)Ręcznym oczyszczaniu azyli drogowych, rond oraz wpustów ulicznych wraz z wywozem nieczystości, na składowisko odpadów i składowaniem.
d)Ręcznym sprzątaniu chodników, schodów, parkingów, wraz z wywozem nieczystości, w czasie do24h od momentu posprzątania na składowisko odpadów i składowaniem.
e)opróżnianiu koszy i kontenerów z nieczystości wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem (każda środa)
f)Dekoracji miast - flagowaniu, średnio w ilości250flag z rozdekorowaniem po święcie oraz praniem i prasowaniem flag (flagi zapewnia Gmina, a w przypadku konieczności ich uzupełnienia braki będą uzupełniane na wniosek Spółki).
g) Przygotowaniu pomników do lokalnych uroczystości, myciu płyt pomnikowych, ustawieniu i paleniu zniczy, flagowaniu pomników i rozdekorowaniu po święcie (flagi i znicze zapewnia Spółka, stojaki zapewnia Gmina).
h)Pełnieniu dyżurów przy uroczystościach gminnych m.in. Boże Ciało, Św. Sadów, Dożynki itd.
i)Dekoracja świąteczna miasta – montaż/demontaż choinek i innych ozdób, wraz z drobnymi naprawami. Dekoracje zapewnia Zamawiający
j)Oczyszczaniu fontann po okresie użytkowania.
k)Oczyszczaniu słupów i tablic ogłosz. poprzez:
•systematyczne utrzymanie czystości wokół słupów i tablic,
•raz w tygodniu w każdy poniedziałek zrywanie nieaktualnych, nieczytelnych oraz zniszczonych ogłoszeń itp., a w razie potrzeby ich podklejenie,
•raz na kwartał całkowite oczyszczenie słupów i tablic z resztek plakatów i kleju, w miarę potrzeby (co najmniej raz w roku) dokonanie bieżącej naprawy i konserwacji obejmującej umycie słupów z tworzywa sztucznego, dokonanie napraw i impregnacji tablic wraz z Wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem
l)sprzątaniu wiat przystankowych co najmniej2razy w roku na zlecenie Gminy (gruntowne mycie,zamiatanie we wnętrzu,zbieranie nieczystości wokół nich w promieniu5m i w miarę potrzeby wykoszenie chwastów i trawy) wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem.
Oczyszczanie należy wykonać w niniejszych terminach tj. pozimowe do końca maja i na początek roku szkolnego, czyli do końca sierpnia i każdorazowo na wezwanie Zamawiającego
m)Oczyszczaniu elementów infrastruktury drogowej m.in. bariery, znaki drogowe
n)Przeprowadzaniu prac inwentaryzacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminnym Zakładem Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA - ERGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151788769

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3789033,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2025-04-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.