Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa infrastruktury wodociągowej na odcinku Czarna Dąbrówka – Unichowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec0034be-ad18-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa infrastruktury wodociągowej na odcinku Czarna Dąbrówka – Unichowo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec0034be-ad18-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010424/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi nadzoru inwestorskiego przy reazliacji zadania pn.: Przebudowa infrastruktury wodociągowej na odcinku Czarna Dąbrówka - Unichowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa infrastruktury wodociągowej na odcinku Czarna Dąbrówka – Unichowo w branży, sanitarnej, elektrycznej i budowlanej oraz wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), zwaną dalej „Prawo budowlane”, rozporządzenia z dnia 29 kwietnia 2019 r. Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 22 grudnia 2022 roku w sprawie w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 45 ) obejmujące:
a) nadzór nad projektowaną dokumentacją oraz nadzór techniczny na budowie,
b) kontrolę i weryfikację dokumentacji oraz robót budowlanych,
c) podejmowanie działań organizacyjnych oraz decyzji technicznych związanych z realizacją zamówienia,
2) Szczegółowy zakres nadzorowanych robót objętych zamówieniem dostępny
jest na stronie prowadzonego postępowania dla zadania Przebudowa infrastruktury wodociągowej na odcinku Czarna Dąbrówka – Unichowo pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-639624d6-9270-11ed-b4ea-f64d350121d2
3) Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane oraz z zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad,
d) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad fizycznych, a także na każde żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy
e) sprawdzanie zgodności przebiegu robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz terminowości ich wykonania
f) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego,
g) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181215,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "UNO" Krzysztof Chwalisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330340648
7.3.3) Ulica: ul. Sianowska 28
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-643
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI CZARNA DĄBRÓWKA
więcej: przetargi CZARNA DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.