Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121129/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana fabrycznie nowej przekładni planetarnej rozdrabniarki Komptech Terminator 6000SEF dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.8.) Numer faksu: 223910296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana fabrycznie nowej przekładni planetarnej rozdrabniarki Komptech Terminator 6000SEF dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a9b14d-e2fe-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.41.2021.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158030,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana fabrycznie nowej przekładni planetarnej rozdrabniarki Komptech Terminator 6000SEF dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.
1. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowej przekładni planetarnej F260 (zwanej dalej „przekładnią”) i jej wymianę w rozdrabniarce Komptech Terminator 6000SEF numer fabryczny ARS5001 (nr artykułu ARS5300030) rok produkcji 2013 (zwanej dalej „rozdrabniarką”).
2. Zamówienie obejmuje dwie niezależne pozycje tj.:
a. dostawę przekładni oraz
b. wymianę przekładni w rozdrabniarce wraz z dokonaniem wszelkich niezbędnych czynności koniecznych do dokonania wymiany przekładni, tj. w szczególności:
i. zdemontowania starej przekładni z rozdrabniarki (tj. tej, która jest obecnie zamontowana w rozdrabniarce),
ii. dostawy części koniecznych do zamontowania oraz prawidłowego funkcjonowania przekładni,
iii. montażu nowej dostarczonej przekładni w rozdrabniarce, przy użyciu nowych części, dokonania wymiany oleju,
iv. uruchomienie rozdrabniarki po dokonania wymiany przekładni,
v. przekazania zdemontowanej starej przekładni Zamawiającemu w miejscu wymiany przekładni.
3. Miejscem lokalizacji rozdrabniarki, miejscem dostawy przekładni oraz miejscem wykonania wymiany przekładni jest Zakład Zagospodarowania Odpadów „Kampinoska”, ul. Kampinoska 1; 01-934 Warszawa.
4. Wymagany termin dostawy przekładni: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (termin 30 dni nie obejmuje dokonania odbioru przez Zamawiającego). Dostawy przekładni należy dokonać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
Zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42141300-2 - Przekładnie i przekładnie zębate
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194377,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194377,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194377,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrex-Eco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141407749
7.3.3) Ulica: ul. Wyczółki 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158030,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Dostawa przekładni będzie zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy (termin 30 dni nie obejmuje dokonania odbioru przez Zamawiającego).
- Wymiana przekładni nastąpi w terminie do 10 dni roboczych, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, pocztą elektroniczną na adres Koordynatora realizacji umowy ze strony Wykonawcy potrzeby wymiany.
- Wartość umowy netto wynosi 158 030,81 zł, wartość umowy brutto wynosi 194 377,90 zł
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja maszyny wytrzymałościowej Instron 3366
- Usługa przeprowadzenia kompleksowej modernizacji wirówek.
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Usługi w zakresie kapitalnego remontu pieca kremacyjnego nr 2 mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu.
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- "Wymiana wraz z dostawą wykładziny Modar" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w tym: Części I, II i III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.