Og³oszenie z dnia 2021-09-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00252697/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy p³ynów infuzyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIÑSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp3@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy p³ynów infuzyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0846886c-109e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00176212
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00109897/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Sukcesywne dostawy p³ynów infuzyjnych, irygacyjnych oraz uzupe³niaj±cych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do
z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy
wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Ilekroæ
jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17
lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020
poz. 346);
b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9
ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). Zalecenia Zamawiaj±cego
odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym
podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca
siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub
wy¿szego).
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z
Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft
Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych
odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,
.dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby
plików.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie
jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie
zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu
elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w
kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w
rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila
Warmiñskiego SPZOZ w Bydgoszczy. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 74
Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane
osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest
zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich
obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca
bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na
¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca
pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty
lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o
których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów
zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do
protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art.
9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy
polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz
przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby),
zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której
dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–
3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego
danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania
przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu).
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,
maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w
przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.
2 Rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-39-2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aqua Glucosum, Natrium chloratum w butelkach z dwoma portami
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P³yny zawieraj±ce HES
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Solutio Ringeri
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Za³. nr 4 - O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci lub o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za³. nr 3 - O¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Opisy, ulotki, fotografie itp. potwierdzaj±ce spe³nianie przez oferowany asortyment opisu przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Opisy, ulotki, fotografie itp. potwierdzaj±ce spe³nianie przez oferowany asortyment opisu przedmiotu zamówienia5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Za³. nr 5 - Istotna postanowienia umowyZa³. nr 6 - Zasady ¶rodowiskowe dla firm zewnêtrznych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuwykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i
powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia
publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku
wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument - Za³. nr 3 -
”O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:1) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, w szczególno¶ci takich jak: po¿ar, powód¼, niszcz±ce
dzia³anie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to
okoliczno¶ci przyczyni³yby siê do zw³oki w wykonaniu ¶wiadczenia Wykonawcy- przed³u¿enie
terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia siê okoliczno¶ci si³y
wy¿szej do zw³oki,
2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym w tym przypadku, Wykonawca zobowi±zuje siê zawrzeæ odpowiedni aneks do umowy,
3) obni¿enia ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego lub innych zmian korzystnych dla
Zamawiaj±cego,
4) nie wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w umowie, w terminie okre¶lonym w §10 ust. 1 -
w takim wypadku Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania
umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci
umowy,
5) zmiany przepisów prawa, je¿eli skutkuje ona konieczno¶ci± zmiany postanowieñ niniejszej
umowy,
6) zmiany stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych,
7) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez
Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy utrzymaniu ceny jednostkowej towaru,
8) je¿eli Wykonawca dostarczaj±cy przedmiot zamówienia zmieni³ dane firmy (np. w wyniku
przekszta³ceñ, przejêæ itp.) mo¿liwe jest sporz±dzenie aneksu do umowy zmieniaj±cego dane
firmy,
9) zmiany siedziby Wykonawcy.
W przypadku zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci zmiana
umowy wymaga zgody obu stron, wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. W
przypadku ograniczenia dostêpno¶ci produktu, które zostanie zg³oszone pisemnie przez
Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na dostarczenie produktu zamiennego, po cenie
nie wy¿szej ni¿ w umowie. W sytuacji tej Zamawiaj±cy przekazuje Wykonawcy pisemn± zgodê
na dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga siê zawarcia aneksu do
umowy. Strony ustalaj±, ¿e w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i/lub
wielko¶ci opakowania Wykonawca zwraca siê do Zamawiaj±cego na pi¶mie o wyra¿enie zgody
na niniejsz± zmianê. Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na dostarczenie produktu, po cenie nie
wy¿szej ni¿ w umowie. Zmiana ta nie mo¿e prowadziæ do podwy¿szenia ceny za jedn±
jednostkê miary. W sytuacji tej Zamawiaj±cy przekazuje Wykonawcy pisemn± zgodê na
dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga siê zawarcia aneksu do umowy.
Strony ustalaj±, ¿e w przypadku obni¿enia ceny jednostkowej towaru w zwi±zku z aktualnymi
rabatami lub promocjami, obni¿enie nastêpuje automatycznie bez konieczno¶ci zmiany umowy,
na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, zawieraj±cego informacje takie jak: nazwê towaru, jego
opis (postaæ, dawkê, opakowanie), cenê jednostkow± (netto, brutto), okres obowi±zywania lub
ilo¶æ towaru, jakiej dotyczy rabat/promocja. Niniejsze o¶wiadczenie zostanie dostarczone
Zamawiaj±cemu ka¿dorazowo wraz z dostaw± towaru objêtego rabatem/promocj±
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-17 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-16
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne ginekologicznych ta¶m, siatek i worków do morcelatora na okres 12 miesiêcy i dostawa jednorazowa narzêdzi laparoskopowych do zabiegów robotycznych
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPO£ÓW ELEKTRONICZNYCH
- Pranie bielizny szpitalnej i odzie¿y ochronnej wraz z transportem
- Dostawy sukcesywne systemu elastycznego szczeliwa do uszczelniania do zastosowania w neurochirurgii
- Us³ugi bie¿±cego utrzymania czysto¶ci w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, po³o¿onym przy ul. Szubiñskiej 4 oraz terenów zewnêtrznych do niego przylegaj±cych.
- Us³uga drukowania, skanowania i kopiowania dokumentów za pomoc± urz±dzeñ dostarczonych i zainstalowanych w Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Bydgoszczy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów opatrunkowych, produktów leczniczych.
- Dostawa p³ynów i mieszanek do ¿ywienia
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujêtych w 14 zadaniach asortymentowych
- Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji
- Dostawa p³ynów
- Produkty lecznicze: 900 000 euro, roztwory medyczne: 80 000 euro, odczynniki: 13 500 euro.
wiêcej: Roztwory lecznicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.