eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszycePrzebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Us³ug Spo³ecznych" w Dzia³oszycach



Og³oszenie z dnia 2025-04-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby „Centrum Us³ug Spo³ecznych” w Dzia³oszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Spo³ecznych w Dzia³oszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290955889

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3526158

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusdzialoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialoszyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby „Centrum Us³ug Spo³ecznych” w Dzia³oszycach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73dbf56d-2272-4c85-b90d-1fd084e4cf12

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00176213

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie Dzia³oszyce - nowa jako¶æ ¿ycia mieszkañców” realizowanym w ramach regionalnego programu Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73dbf56d-2272-4c85-b90d-1fd084e4cf12

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿
wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub;
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Us³ug Spo³ecznych w Dzia³oszycach
• Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym Og³oszeniem z dnia 2025-04-03 2025-04-03 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/BK/9.4/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a nastêpnie na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej wykonanie przebudowy lokali gminnych mieszcz±cych siê w budynku wielolokalowym zlokalizowanych przy ul. Ogrodowa 6, 28-440 Dzia³oszyce, powiat piñczowski, województwo ¶wiêtokrzyskie na dzia³ce nr ewid. 448/1 obrêb Dzia³oszyce.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: (zakres szczegó³owo opisany zosta³ w PFU)
1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
3) Monta¿ instalacji elektrycznej, odgromowej i internetowej
4) Wykonanie wentylacji i klimatyzacji
5) Wykonanie posadzek wraz z ogrzewaniem pod³ogowym
6) Wykonanie pomieszczenia toalety dla niepe³nosprawnych, wc, kuchni wraz z wyposa¿eniem
7) Wykonanie remontu ¶cian wewnêtrznych i sufitów
8) Docieplenie ¶cian zewnêtrznych
9) Wykonanie schodów zewnêtrznych wraz z podjazdem i schodów
10) Zaprojektowanie i monta¿ nowego ¼ród³a ciep³a

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:

1) Kryterium cena – 60 %

Ocena punktowa bêdzie dokonana wg wzoru:


Pc = Cn/Cb x 60 pkt


Pc – liczba punktów za cenê ofertow± brutto
Cn – cena najni¿sza brutto spo¶ród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
Cb – cena brutto oferty badanej

W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 60 pkt.

Zamawiaj±cy dokona oceny oferty przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 pkt.

Uwaga! Przy obliczaniu punktów w tym kryterium, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasad zaokr±gleñ matematycznych.

2) Kryterium wyd³u¿ony okres gwarancji – 30%:

Wyd³u¿ony okres gwarancji.
Za udzielenie gwarancji na okres:
- poni¿ej 24 m-cy – oferta zostanie odrzucona,
- 24 m-cy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.,
- 36 m-cy – Wykonawca otrzyma 15 pkt.,
- 48 m-cy – Wykonawca otrzyma 30 pkt.

Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.
W przypadku niepodania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym okresu gwarancji, zamawiaj±cy do oceny przyjmie minimalny okres gwarancji.

W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 30 pkt.

3) Kryterium spo³eczne - Deklaracja realizacji zamówienia przez osoby, które Wykonawca zatrudni lub oddeleguje ju¿ zatrudnione u Wykonawcy do bezpo¶redniej realizacji zamówienia – 10 %.

Osoby, która spe³nia jeden z poni¿szych warunków:
a) osoba niepe³nosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44, 858, 1089 i 1165),
b) osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2024 r. poz. 475, 742, 858, 863 i 1089),
c) osoba poszukuj±ca pracy, niepozostaj±ca w zatrudnieniu lub niewykonuj±ca innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
d) osoba usamodzielniana, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 177, 742, 743 i 858),
e) m³odocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego
f) innych osób ni¿ okre¶lone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2241) lub we w³a¶ciwych przepisach pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
g) osoby do 30 roku ¿ycia oraz po ukoñczeniu 50 roku ¿ycia, posiadaj±c± status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia,

Za ka¿d± z ww. osób Zamawiaj±cy przyzna 5 pkt, ale nie wiêcej ³±cznie ni¿ 10 pkt.
W przypadku braku wskazania o zadeklarowanej realizacji zamówienia przez ww. osoby - Wykonawca otrzyma 0 pkt.

W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 10 pkt.

Ka¿da z osób wskazanych do punktacji musi realizowaæ przedmiot zamówienia przez okres realizacji zamówienia w pe³nym wymiarze czasu. W trakcie realizacji zamówienia osoby te musz± faktycznie wykonywaæ obowi±zki powierzone jej przez Wykonawcê.

Kryterium bêdzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Za³±czniku nr 1– Formularz ofertowy wskazuj±c ilo¶æ osób zaanga¿owanych w realizacjê, które spe³ni± wskazany aspekt spo³eczny.

Za niewywi±zanie siê z tego zobowi±zania Zamawiaj±cy na³o¿y karê umown± w wysoko¶ci 1% zaoferowanej ceny w danej czê¶ci zamówienia za ka¿d± z osób zadeklarowan±, która nie uczestniczy w realizacji zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 800 000,00 z³otych.

4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:

1) Wykonanych robót.

Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³
w sumie:

- minimum 1 robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub rozbudow± lub przebudow± lub nadbudow± lub remontem budynku, wykonan± w systemie zaprojektuj i wybuduj o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350 000,00 z³ brutto - zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu.

- minimum 1 robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub rozbudow± lub przebudow± lub nadbudow± lub remontem budynku, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350 000,00 z³ brutto - zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu.

UWAGA! Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.

2) Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.

Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, tj.:

a) Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.
b) Kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ
c) Kierownik robót sanitarnych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.

Do wykazu osób nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.

Osoby proponowane na wy¿ej wymienione stanowiska, musz± pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim w stopniu umo¿liwiaj±cym swobodne porozumiewanie siê w mowie i pi¶mie. W przypadku, gdy proponowana osoba nie pos³uguje siê jêzykiem polskim, wykonawca na w³asny koszt zatrudni t³umacza jêzyka polskiego, przez ca³y okres realizacji zamówienia.

Zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, który odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstwa cz³onkowskich Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnej funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z warunkiem okre¶lonym w czê¶ci VII ust.3 ppkt 3.3 SWZ ;

2. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z warunkiem okre¶lonym w czê¶ci VII ust. 3 ppkt 3.4 SWZ, za³±cznik nr 5 do SWZ;

3. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o posiadanych uprawnieniach, zgodnie z warunkiem okre¶lonym w czê¶ci VII ust. 3 ppkt 3.4 SWZ, za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie niepieniê¿nej (poprzez wniesienie wadium w oryginale nale¿y rozumieæ przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokona³).

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
77 84830001 2001 0000 0423 0001 Bank Spó³dzielczy w Chmielniku z dopiskiem „Wadium" nr postêpowania: 4/BK/9.4/2024

6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.

7. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrze¿eniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.

8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê, jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona
bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne stosuje siê przepisy dotycz±ce wykonawców, tj. ka¿dy z wykonawców oddzielnie nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania i ³±cznie musz± spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna lub finansowa i zdolno¶æ techniczna lub zawodowa, przy czym nie podlegaj± sumowaniu warto¶ci wykazywanych zamówieñ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków do wprowadzenia Zamawiaj±cy informuje, i¿ rodzaj i zakres zmian okre¶lony zosta³ w rozdziale XXI SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.