Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170847/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00181022/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00248756/01 - Wynik z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/CZD/116/21 Dostawa narzędzi chirurgicznych - 2 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176256
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00170847/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy ZP/CZD/116/21.
Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub
elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę
za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
Po zmianie:
1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy ZP/CZD/116/21.
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl, z zastrzeżeniem próbek, dla których dopuszczono możliwość złożenia zgodnie z Rozdziałem IX SWZ.
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet.
2. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie
https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu
SPAM.
4. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet.
2. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu
SPAM.
4. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 65 ust 1 pkt. 4) ustawy Pzp dopuszcza aby przedmiotowe środki dowodowe w postaci próbek zostały przekazane w oryginale za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: INSTYTUT „POMNIK-CENTRUM ZDROWIA DZIECKA”, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, bud. K, pokój 103.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Wykonawca składając ofertę składa:
1.1. formularz ofertowy – zał. 3 do SWZ;
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 1 SWZ wg. zał. 4 do SWZ w zależności od oferowanego pakietu:
1.3. formularz cenowy dla oferowanych pakietów – zał. 5 do SWZ;
1.4. przedmiotowe środki dowodowe:
a) katalog, charakterystyka techniczna ze zdjęciem do każdej pozycji z formularza cenowego potwierdzająca zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zaleca się, aby składane przedmiotowe środki dowodowe były opisane, której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.
Po zmianie:
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca składając ofertę składa:
1.1. formularz ofertowy – zał. 3 do SWZ;
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 1 SWZ wg. zał. 4 do SWZ
1.3. formularz cenowy dla oferowanych pakietów – zał. 5 do SWZ;
1.4. przedmiotowe środki dowodowe:
a) katalog, charakterystyka techniczna ze zdjęciem do każdej pozycji z formularza cenowego potwierdzająca zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
b) próbki w ilości 1 sztuki potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 poz. 1, 12, 19, 25, 28.
Próbki będą sprawdzane pod względem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie:
Pakiet nr 1 – Poz. 1 - zwężenie części roboczej, atraumatyczna końcówka, uchwyt płaski z trzpieniem zabezpieczającym przed nożycowaniem;
Pakiet nr 1 – Poz. 12
Sprężystość- zapięcie narzędzia na całym zakresie zapadki ma być płynne, zwalnianie zapięcia zapadki ma być płynne bez konieczności nadmiernego przekrzywiania ramion narzędzia bądź dużego docisku czy dodatkowego ruchu dłonią;
Pakiet nr 1 – Poz. 19,25,28
1. Atraumatyczność - pyszczki zamykają się sprężynowo, równolegle do samej końcówki przez długość całego profilu ząbkowanego, kiedy ramiona są złączone ze sobą do zatrzaśnięcia. Pyszczki całkowicie pokrywają się ze sobą, przy całkowitym zamknięciu elementy zapadki muszą schodzić się ze sobą, ząbki muszą się całkowicie zazębiać. Powierzchnia ząbkowana bez nierówności mogących uszkadzać ścianę naczyń
2. Sprężystość - zapięcie narzędzia na całym zakresie zapadki ma być płynne, elastyczne, docisk miękki, nie uszkadzający ściany naczynia, zwalnianie zapięcia zapadki ma być płynne bez konieczności nadmiernego przekrzywiania ramion narzędzia bądź dużego docisku czy dodatkowego ruchu dłonią.
3. Sposób wykończenia - brak szczelin utrudniających mycie, widoczne rysy łączonych elementów.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zaleca się, aby składane przedmiotowe środki dowodowe były opisane, której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.
Przedmiotowy środek dowodowy potwierdzać ma spełnienie określonych parametrów, cech czy innych wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, a nie je zastępować.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, w trybie art. 107 ust 2 ustawy Pzp.
Zakres uzupełnienia: art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że uzupełnieniu mogą podlegać wyłącznie niezłożone lub złożone, ale niekompletne przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający będzie wymagał uzupełniania wyłącznie poprzez:
1) złożenie przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,
2) uzupełnienie części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część.
Wezwanie zamawiającego o uzupełnienie jest wezwaniem jednokrotnym i jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostaną usunięte lub dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności, jakich zamawiający wymagał od dokumentu, oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp. Źródło: Komentarz UZP str. 366 i 367 https://www.uzp.gov.pl/nowe-pzp/repozytorium-dokumentow-nowe-pzp/komentarz-do-nowego-pzp )
Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) katalog, charakterystyka techniczna ze zdjęciem do każdej pozycji z formularza cenowego potwierdzająca zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zaleca się, aby składane przedmiotowe środki dowodowe były opisane, której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.
Po zmianie:
a) katalog, charakterystyka techniczna ze zdjęciem do każdej pozycji z formularza cenowego potwierdzająca zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
b) próbki w ilości 1 sztuki potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 poz. 1, 12, 19, 25, 28.
Próbki będą sprawdzane pod względem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie:
Pakiet nr 1 – Poz. 1 - zwężenie części roboczej, atraumatyczna końcówka, uchwyt płaski z trzpieniem zabezpieczającym przed nożycowaniem;
Pakiet nr 1 – Poz. 12
Sprężystość- zapięcie narzędzia na całym zakresie zapadki ma być płynne, zwalnianie zapięcia zapadki ma być płynne bez konieczności nadmiernego przekrzywiania ramion narzędzia bądź dużego docisku czy dodatkowego ruchu dłonią;
Pakiet nr 1 – Poz. 19,25,28
1. Atraumatyczność - pyszczki zamykają się sprężynowo, równolegle do samej końcówki przez długość całego profilu ząbkowanego, kiedy ramiona są złączone ze sobą do zatrzaśnięcia. Pyszczki całkowicie pokrywają się ze sobą, przy całkowitym zamknięciu elementy zapadki muszą schodzić się ze sobą, ząbki muszą się całkowicie zazębiać. Powierzchnia ząbkowana bez nierówności mogących uszkadzać ścianę naczyń
2. Sprężystość - zapięcie narzędzia na całym zakresie zapadki ma być płynne, elastyczne, docisk miękki, nie uszkadzający ściany naczynia, zwalnianie zapięcia zapadki ma być płynne bez konieczności nadmiernego przekrzywiania ramion narzędzia bądź dużego docisku czy dodatkowego ruchu dłonią.
3. Sposób wykończenia - brak szczelin utrudniających mycie, widoczne rysy łączonych elementów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) katalog, charakterystyka techniczna ze zdjęciem do każdej pozycji z formularza cenowego potwierdzająca zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zaleca się, aby składane przedmiotowe środki dowodowe były opisane, której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.
Po zmianie:
a) katalog, charakterystyka techniczna ze zdjęciem do każdej pozycji z formularza cenowego potwierdzająca zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
b) próbki w ilości 1 sztuki potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy pakietu nr 1 poz. 1, 12, 19, 25, 28.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-14 08:30
Po zmianie:
2021-09-16 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
Po zmianie:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl Próbki należy złożyć zgodnie z Rozdziałem IX SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-14 09:00
Po zmianie:
2021-09-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-13
Po zmianie:
2021-10-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu napędu szybkoobrotowego wraz z uruchomieniem, dostawą i szkoleniem personelu (DFP.271.199.2024.EM)
- RZP-49/KS/2024 - "Sprzęt jałowy, jednorazowy używany w anestezjologii i neurochirurgii"
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.