Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wydłużenie istniejącego przejścia podziemnego na stacji Buk zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia – Kunowice w km 334,390.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Buk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Buk
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buk@buk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017319027
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 74
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-734
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 473 25 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.iif@plk-sa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.plk-sa.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający UMiG Buk:
- przygotowanie i uzgodnienie z PLK S.A. Programu Funkcjonalno Użytkowego;
- wyłonienie wykonawcy w trybie przetargowym
- zawarcie umowy;
- uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych;
- opracowanie dokumentacji projektowej
- uzyskanie pozwolenia na budowę;
- realizacja inwestycji
- współfinansowanie inwestycji w 50%;
Zamawiający PKP PLK S.A.
- współfinansowanie inwestycji w 50%
- uzgodnienie parametrów technicznych i wydanie warunków technicznych dla wydłużonego przejścia;
- bieżąca współpraca z Gminą na etapie postępowania przetargowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydłużenie istniejącego przejścia podziemnego na stacji Buk zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia – Kunowice w km 334,390.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d125b85-26f4-46bb-9ff4-cdceebafaa78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041835/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wydłużenie istniejącego przejścia podziemnego na stacji Buk zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia – Kunowice w km 334,390
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina. 2. Szczegóły zostały
określone w rozdziale XV SWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą
protokołu TLS 1.3., g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje
go za wiążący, b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 5.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,
w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie
oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w
przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców"
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 7.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk oraz PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna, zwana dalej Spółką, z siedzibą pod adresem: 03-734, Warszawa, ul. Targowa 74;
▪ inspektorem ochrony danych osobowych Miasta i Gminy Buk jest Pani Natalia Ratajewska, kontakt: iod@buk.gmina.pl; 2) w PKP PLK S.A. funkcjonuje adres e-mail: iod.plk@plk-sa.pl Inspektora Ochrony Danych w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze IT.271.02.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.271.02.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dotyczących wydłużenia istniejącego przejścia podziemnego na stacji Buk zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia – Kunowice w km 334,390
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zapewniającej prawidłowe wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z sztuką budowlaną, w szczególności zgodnie
z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
Dokumentacja powinna zawierać
a) projekt budowlany składający się z trzech części: projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego;
b) przedmiary robót i kosztorysy ofertowe;
c) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) program zapewnienia jakości;
e) harmonogram wykonania robót budowlanych.
f) projekty wykonawcze
2) robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1), zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych Prawem.
3) dokumentacji powykonawczej.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który to stanowi integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 1 do SWZ.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do wykonania dokumentacji projektowej, określenia planowanych kosztów robót oraz wykonania prac budowlano-instalacyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45234100-7 - Budowa kolei
45234116-2 - Budowa torów
45234115-5 - Roboty w zakresie sygnalizacji kolejowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XII. Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować
będzie następujące kryteria:
1) cena (C) – waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:a) co najmniej: 2 wielobranżowe projekty budowlane i wykonawcze lub projekty budowlano- wykonawcze dotyczące budowy lub przebudowy przejść podziemnych lub tuneli drogowych o wartości minimum 300 000 zł brutto każdy projekt.
b) co najmniej: 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy przejść podziemnych lub tuneli drogowych pod czynną linią kolejową, w rozumieniu art. 4 pkt 13 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych,
c) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej mostowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 3) lit. a) oraz ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz doświadczenie zawodowe przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających budowie tunelu drogowego pod czynną linią kolejową na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie branży mostowej
d) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 lit. b) oraz ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie branży sanitarnej.. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień,
e) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 lit. c) oraz ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie branży elektrycznej. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień,
f) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 lit. a) oraz ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie branży telekomunikacyjnej. Zamawiający uznaje, iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień,
g) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie branży konstrukcyjno- budowlanej. Zamawiający uznaje, iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień,
h) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji kierownika robót w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 3) lit. c) oraz ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie sterowania ruchem kolejowym na robotach związanych z remontem lub budową lub przebudową Infrastruktury kolejowej w zakresie robót torowych. Zamawiający uznaje, iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień,
i) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji projektanta branży mostowej w specjalności drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w tej specjalności bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 3 lit. a) w zw. z art. 15a ust. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz który należycie wykonał lub pełnił funkcję osoby sprawdzającej przy co najmniej trzech (3) dokumentacjach projektowych obejmujących budowę tunelu drogowego pod czynną linią kolejową,
j) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji projektanta branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w tej specjalności (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 lit b)
w zw. z art. 15a oraz ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), który należycie wykonał lub pełnił funkcję osoby sprawdzającej przy co najmniej jednej (1) branżowej dokumentacji projektowych w zakresie instalacji sanitarnej,
k) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w tej specjalności (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 lit a)w zw. z art. 15a oraz ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), który należycie wykonał lub pełnił funkcję osoby sprawdzającej przy co najmniej jednej (1) branżowej dokumentacji projektowej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyżej wymienionych osób w poszczególnych branżach, np. osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy branży budowlanej z projektantem branży budowlanej lub osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy branży instalacyjnej z projektantem branży instalacyjnej.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
▪ art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,
▪ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
▪ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
▪ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
▪ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
▪ art. 109 ust. 1 pkt 8-10 ustawy Pzp,
▪ art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: 33 000,00 zł.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer rachunku: 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116
W tytule przelewu należy podać znak sprawy IT.271.02.2025 oraz wpisać „Wydłużenie istniejącego przejścia podziemnego na stacji Buk zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia – Kunowice
w km 334,390”.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Zamawiający.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp..
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII ust. 1 (Załącznik nr 4 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa par. 33 Projektowanych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI BUK
więcej: przetargi BUK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.