eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówBudowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Radziejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542853501

1.5.8.) Numer faksu: 542853501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp_zdp@radziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.radziejow.pl/89,zarzad-drog-powiatowych-w-radziejowie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpradziejow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf7101d8-ba37-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025136/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1156625,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową ścieżki pieszo – rowerowej przy drodze powiatowej 2834C Piotrków Kuj. - Przewóz w m. Połajewo
Początek projektowanej ścieżki pieszo – rowerowej zlokalizowany jest w km 7+560 a koniec w km 8+325 (wg. kilometraż drogi powiatowej).
Projektowanej ścieżce nadano kilometraż lokalny od km 0+000,00 do km 0+787,12. Projektowana ścieżka będzie miała długość 787,12 m.
Zakres zadania obejmuje wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej od skrzyżowania z drogą gminną nr 180712 C do skrzyżowania z drogą gminną nr 180719 C i obejmuje odcinek ścieżki pieszo – rowerowej o długości 787,12 mb.
Droga nr 2834 C Piotrków Kujawski – Przewóz jest drogą kategorii powiatowej, klasa drogi L.
Opracowanie obejmuje swoim zakresem poniższe działki: działki będące istniejącym pasem drogowym drogi powiatowej nr 2834 C tj.: dz. nr 176/1, 253, 267/2, 189, 251/1, 254/1 obręb 0018 Połajewo, gmina Piotrków Kujawski, działki będące istniejącym pasem drogowym drogi gminnej nr 180712 C tj.: dz. nr 176/2 obręb 0018 Połajewo, gmina Piotrków Kujawski, działki przyległe do istniejącego pasa drogowego które zostaną częściowo włączone w drodze podziału w pas drogowy tj.: dz. nr 193/1, 286/1, 191, 246/1, 269, 248, 249, 266, 250, 251/2, 254/2, 252, 263, 382, 255, 256/2, 257, 258, 259, 261, 186/1, 190, 270, 369, 287/1, 262, 264, 265 obręb 0018 Połajewo, gmina Piotrków Kujawski.
Projektuje się wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 787,12 mb i szerokość 3,0 m z lokalnymi przewężeniami do 2,5 m.
Projektowanej nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej nadano pochylenie poprzeczne o przekroju jednostronnym 2,0%, oraz pochylenie podłużne zgodnie z zaprojektowaną niweletą zapewniające odpływ wód deszczowych.
Szczegóły dotyczące niwelety oraz pochyleń poprzecznych ścieżki pieszo - rowerowej przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji technicznej.
Obramowanie ścieżki pieszo - rowerowej na całej długości zaprojektowano z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem F=0,036 m3/mb z betonu C12/15.
W obrębie z dojść do jezdni krawężniki wjazdowe 15x22 cm na ławie betonowej z oporem F=0,0675 m3/mb z betonu C12/15.
Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo - rowerowej:
 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr. 4 cm
 Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 E2≥120 MPa i lo≤2,2 gr. 15 cm
 Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki C3/4, 0/16 gr. 12 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 41 cm
Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej w obrębie zjazdów:
 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr. 4 cm
 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr. 4 cm
 Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 E2≥120 MPa i lo≤2,2 gr. 20 cm
 Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki C3/4, 0/16 gr. 12 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 50 cm
Zjazdy
Istniejące zjazdy do posesji zostaną przebudowane.
Zjazdy projektuje się o nawierzchni bitumicznej.
Obramowanie zjazdów od strony jezdni zaprojektowano z krawężnika „wjazdowego” 15x22 cm na ławie betonowej z oporem F=0,0675 m3/mb z betonu C12/15.
Obramowanie zjazdów od strony bocznej oraz od strony posesji z oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej z oporem F=0,063 m3/mb z betonu C12/15.
Pochylenie zjazdów należy dostosować do projektowanej niwelety ścieżki pieszo – rowerowej oraz do istniejącej krawędzi jezdni.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów:
 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr. 4 cm
 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr. 4 cm
 Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 E2≥120 MPa i lo≤2,2 gr. 20 cm
 Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki C3/4, 0/16 gr. 12 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 50 cm
Dojścia i chodniki
Projektuje się wykonanie odbudowy istniejących dojść i chodników do istniejących posesji z kostki betonowej szarej gr. 6 cm.
Obramowanie dojść i chodników zaprojektowano z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem F=0,036 m3/mb z betonu C12/15.
Konstrukcja dojść i chodników:
 Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm
 Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 21 cm
Pobocza (z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie)
Na odcinku od km 0+039,38 do km 0+677,7 wzdłuż prawej krawędzi drogi powiatowej nr 2834 C projektuje się pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i pochyleniu poprzecznym 6-8% w kierunku rowów odwadniających.
Pochylenie podłużne poboczy zgodne z istniejącą niweletą drogi powiatowej.
Konstrukcja nawierzchni poboczy (z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie):
Nawierzchnia z kruszywa łamanego twardego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 25 cm
Pobocza (utwardzone kostką granitową)
Na odcinku od km 0+604,53 do km 0+677,70 wzdłuż prawej krawędzi drogi powiatowej nr 2834 C projektuje się pobocza z kostki granitowej 18x18 cm na podbudowie betonowej o szerokości 0,75 m i pochyleniu poprzecznym 6-8% w kierunku rowów odwadniających.
Pochylenie podłużne poboczy zgodne z istniejącą niweletą drogi powiatowej.
Obramowanie nawierzchni pobocza od strony jezdni oraz od strony pobocza z KŁSM z oporników granitowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem F=0,113 m3/mb z betonu C12/15.
Konstrukcja nawierzchni poboczy (utwardzonych kostką granitową):
 Nawierzchnia z kostki granitowej 18x18 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementową
 Podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 20 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 48 cm
Odbudowa nawierzchni jezdni na długości krawężników 12x22 „wtopionych”:
Na odcinku na których zostały ustawione krawężniki przyległe do istniejącej jezdni drogi powiatowej nr 2834 C projektuje się wykonanie odbudowy istniejącej nawierzchni na szerokości 0,3m.
Pochylenie podłużne zgodne z istniejącą niweletą drogi powiatowej, pochylenie poprzeczne 2% w kierunku krawężnika.
Konstrukcja odbudowy nawierzchni jezdni (na długości krawężników):
 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4 cm
 Podbudowa betonowa z betonu C16/20 gr. 20 cm
 Warstwa odcinająca z piaski gr. 10 cm
 Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
grubość konstrukcji nawierzchni 38 cm
Zieleń drogowa:
Tereny nieprzewidziane pod zabudowę infrastruktura drogową należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, splantować, pokryć warstwą ziemi urodzajnej – humus gr. 10 cm i obsiać trawą.
ODWODNIENIE
Na projektowanym odcinku ścieżki pieszo-rowerowej zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe ścieżki oraz jezdni poprzez wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne.
Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane wyprofilowanymi stadkami poprzecznymi oraz podłużnymi do projektowanych rowów odwadniających – parownych.
Projektowane rowy będą miały przekrój trapezowy.
Rowy do km 0+044,47 do km 0+564,93 projektuje się o szerokości w dnie 0,4 m, głębokość 1,0 i pochyleniu skarp 1:1,5.
Rowy do km 0+622,39 do km 0+675,03 projektuje się o szerokości w dnie 0,6 m, głębokość 1,2 i pochyleniu skarp 1:1,5.
Lokalizacja rowów wg. części rysunkowej projektu.
Skarpy i dno rowu należy umocnić poprzez wykonanie humusowania i obsianie trawą.
NASYPY
Na części odcinka ścieżki – pieszo rowerowej projektuje się wykonanie zasypania (nasypów) istniejących rowów przydrożnych.
W celu wykonania nasypów projektuje się usunięcie gruntu rodzimego niebudowlanego oraz wykonanie w tych miejscach nasypów z gruntu zagęszczanego np. piasku.
Po wykonaniu robót ziemnych należy przystąpić do zagęszczenia nasypu. Proces zagęszczania kontynuować aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Wzag≥1,0.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199244,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1475070,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1475070,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADF Damian Flinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562455056

7.3.3) Ulica: Kłopot 31

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1475070,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.