Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150338/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da80a2d2-ca24-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da80a2d2-ca24-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-2522-12/MS/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 700896,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje realizację szkolenia w zakresie spawania spoinami pachwinowymi blach i rur ze stali niestopowych w grupie materiałowej 1, metodą MMA-111, MAG-135, TIG-141 i MIG-131.
Zamówienie dotyczy zawodu wymienionego w badaniu „Barometr zawodów” wśród zawodów deficytowych, pod pozycją: „Spawacze”.
Szkolenie oraz egzamin muszą być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami instytucji uprawnionych do wydawania decyzji o możliwości prowadzenia szkoleń i egzaminów na spawaczy.
Liczba uczestników: 1 grupa licząca od 8 do 10 osób.
Każdy z uczestników zostanie skierowany na szkolenie w maksymalnie 3 wybranych przez siebie metodach. W wyjątkowych przypadkach osoba może zostać zakwalifikowana na mniejszą ilość wybranych przez siebie metod, jeżeli posiada ona uprawnienia na pozostałe metody przewidziane w zamówieniu
Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie przez Urząd, po przeprowadzeniu naboru, kwalifikacji i badań lekarskich. Na szkolenie mogą być kierowane zarówno osoby, których udział będzie finansowany z Funduszu Pracy jak i z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS).
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji i Kultury "Zenit" Ryszard Girczyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005878339
7.3.3) Ulica: Młynarska 1a/3
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o dł. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowości Józefowo
- Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Remont istniejącego zbiornika wód odciekowych ze składowiska odpadów komunalnych w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski - II postępowanie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2922C Pustki Choceńskie - Wilkowice od km 0+000 do km 3+171
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włodawie pn. "Kucharz czeladnik z elementami kuchni ekologicznej"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w zakresie "Cukiernik z modułem ECDL B2" z egzaminem czeladniczym.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - ETAP I W RAMACH PROJEKTU PN. "POSTAW NA DOBRY ZAWÓD - PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM - ETAP II"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.