Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096971/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00112016/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego (materiałami i sprzętem wykonawcy) wybranych ciągów dróg wojewódzkich na terenie 9 Rejonów Dróg Wojewódzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilczak 51
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego (materiałami i sprzętem wykonawcy) wybranych ciągów dróg wojewódzkich na terenie 9 Rejonów Dróg Wojewódzkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1211a7e3-ab46-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002327/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Oznakowanie poziome na terenie 9 RDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096971/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271-36/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Czarnków4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 397450,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Gniezno4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 642539,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Koło4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 418339,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Konin4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 421391,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Kościan4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 654753,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Nowy Tomyśl4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 597522,91 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Ostrów Wlkp.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 550851,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Szamotuły4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 464457,84 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oznakowanie poziome na terenie RDW Złotów4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 275431,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462827,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514085,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462827,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budzyński Znakowanie Poziome Piotr Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882239628
7.3.4) Miejscowość: Szpetal Górny
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
20% zakresu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome PIOTR BUDZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome PIOTR BUDZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462827,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757815,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885109,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757815,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARKO Dariusz Drążkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411948778
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757815,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690311,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690311,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690311,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Robót Drogowo-Mostowych Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712259264
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690311,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498820,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779803,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498820,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARKO Dariusz Drążkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411948778
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498820,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821216,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883279,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821216,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmy HUNTER Joanna Łowińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831018259
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOANNA ŁOWIŃSKA FIRMA "HUNTER"
jakie przetargi wygrała firma
JOANNA ŁOWIŃSKA FIRMA "HUNTER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821216,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739898,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765244,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739898,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowego DROGPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730235793
7.3.4) Miejscowość: Poraj
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
50% zakresu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROGPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROGPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739898,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670533,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681413,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670533,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEROAD GRAWIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670012216
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
70% zakresu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670533,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613671,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822316,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613671,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maldróg Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943151343
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613671,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334919,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559133,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334919,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budzyński Znakowanie Poziome Piotr Budzyński,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882239628
7.3.4) Miejscowość: Szpetal Górny
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
20% zakresu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome PIOTR BUDZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome PIOTR BUDZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334919,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Aflibercept 4mg/0,1ml w ramach Programu lekowego B.70 Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- ZP-7/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki elewacji budynków mieszkalnych.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w trzech obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- "Wykonanie robót remontowo-naprawczych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie"
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach publicznych będących w zarządzie Burmistrza Miasta Kwidzyna
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- Przebudowa dróg gminnych - ulicy Granicznej i ulicy Cmentarnej w Ozorkowie
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.