eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa szczepionek dla dzieci i dorosłych na potrzeby SZPZLO Warszawa-Ochota



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szczepionek dla dzieci i dorosłych na potrzeby SZPZLO Warszawa-Ochota

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szczepionek dla dzieci i dorosłych na potrzeby SZPZLO Warszawa-Ochota

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d3ff24-dfb9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108158/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-01-GK/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 439291,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rekombinowana szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, zawierająca jałową zawiesinę oczyszczonego głównego antygenu powierzchniowego wirusa HBV (HbsAg) adsorbowanego na wodorotlenku glinu. Zawiesina do wstrzyknięć podskórnych i domięśniowych zawierająca 20 µg oczyszczonego białkowego antygenu Hbs , przeznaczona dla osób powyżej 15 roku życia, stosowana wg schematu szczepień: 0,1,6 miesięcy i 0, 7, 21 dni, 12 miesięcy - schemat szybkiego uodpornienia (fiolki – 1 ml.). - 200 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 9476,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rekombinowana szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, zawierająca jałową zawiesinę oczyszczonego głównego antygenu powierzchniowego wirusa HBV (HbsAg) adsorbowanego na wodorotlenku glinu. Zawiesina do wstrzyknięć podskórnych i domięśniowych zawierająca 20 µg oczyszczonego białkowego antygenu Hbs , przeznaczona dla osób powyżej 15 roku życia, stosowana wg schematu szczepień: 0 ,1, 6 miesięcy i 0, 7, 21 dni, 12 miesięcy - schemat szybkiego uodpornienia (ampułkostrzykawki – 1 ml.). - 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 1963,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawce. Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), adsorbowana o zmniejszonej zawartości antygenów, do stosowania u osób w wieku od lat 4. Wskazana do biernej ochrony przed krztuścem we wczesnym niemowlęctwie, uzyskiwanej po zaszczepieniu matki w czasie trwania ciąży ( 1 dawka – 0,5 ml). - 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 1977,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi, polio i haemophilus influenzae typ B zawierająca : toksoid błoniczy, toksoid tężcowy , toksoid krztuścowy (PT) hemaglutyninę włókienkową (FHA), pertaktynę (69 kDa-OMP), wirus polio typ 1, inaktywowany wirus polio typ 2, inaktywowany wirus polio typ 3, oczyszczony polisacharyd otoczkowy Hib. Przeznaczona dla dzieci od 2 miesiąca życia w schemacie szczepienia pierwotnego – 3 dawki i dawka uzupełniająca w drugim roku życia ( ampułko-strzykawki po 0,5 ml z zawiesiną DTPa –IPV + fiolka z liofilizatem Hib+ 2 igły). - 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 23526,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka skojarzona zawierająca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy,trzy oczyszczone antygeny krztuśca [toksoid krztuścowy (PT), hemaglutynina włókienkowa (FHA) i pertaktyna] adsorbowane na wodorotlenku glinu, trzy typy inaktywowanego wirusa polio (typ 1, 2, 3) oraz oczyszczony polisacharyd otoczkowy haemophilus influenzae typu B (Hib), związany kowalencyjnie z toksoidem tężcowym, antygen powierzchniowy hepatitis B (ilości 10 mikrogramów). Szczepionka zawierająca: 1 ampułkostrzykawkę bez igły po 0,5 ml z zawiesiną (DTPa-IPV-HBV) + 1 fiolka z proszkiem (Hib) + 2 igły. - 350 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 56325,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adsorbowana szczepionka przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi, polio i haemophilus influenzae typu B zawierająca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy (hemaglutynina włókienkowa) inaktywowane wirusy polio typ 1, 2 i 3 oraz oczyszczony polisacharyd otoczkowy haemophilus influenzae typu B w postaci ampułkostrzykawki z igłą (zawiesina DTPa -IPV + fiolka z liofilizatem HIB). - 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 21229,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw zakażeniom rotawirusowym, zawierająca ludzki rotawirus w postaci zawiesiny doustnej, stosowana
w schemacie dwudawkowym – 1 dawka 1,5 ml. - 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 7829,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw ospie wietrznej do stosowania od 9 miesiąca życia u dzieci i dorosłych, w schemacie dwudawkowym. - 150 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 27238,5 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw zakażeniom pneumokokowym, skoniugowana, 13-walentna; zawiera sacharydy pneumokokowe; serotyp 6B skoniugowany białkiem nośnikiem ORM i adsorbowany na fosforanie glinu.
Dawka 0,5 ml. - 400 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 87400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka skoniugowana, czterowalentna, przeciwko meningokokom grup A,C,W 135 i Y, do stosowania powyżej 1 roku życia - ampułkostrzykawka 0,5 ml. - 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 12860,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu, inaktywowana dla dzieci, w dawce 0,25 ml – zawiesina do wstrzyknięć w ampułkostrzykawce. - 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 13980,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla młodzieży i osób dorosłych, w dawce 0,5 ml – zawiesina do wstrzyknięć domięśniowych w ampułkostrzykawce. -10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 760,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawce. Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca – toksoid krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana. Ampułko-strzykawka po 0,5 ml z zawiesiną, z 2 osobnymi igłami-pudełko po 1 szt. - 250 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 33237,50 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka do czynnego uodpornienia dzieci od 2 miesiąca życia, młodzieży i dorosłych przeciw inwazyjnej chorobie meningokokowej wywołanej przez Neisseria meningitidis grupy B.
1 ampułkostrzykawka 0,5 ml z igłą. - 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 58158,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi – bezkomórkowa, złożona, zawierająca 5 antygenów krztuśca; adsorbowana o zmniejszonej zawartości antygenów. 0,5ml zawiesiny do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce z 2 osobnymi igłami – opakowanie po 1. - 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 1318,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A, inaktywowana, adsorbowana na wodorotlenku glinu uwodnionym – 0,5 mg, 1 dawka – 1 ml - 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 2613,20 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko odrze, śwince i różyczce – żywa jedna dawka (0,5 ml). Proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzyknięć. Liofilizowane komponenty odry, świnki i różyczki. Wskazana po ukończeniu 9 miesiąca życia, młodzieży i osób dorosłych. - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 879,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czterowalentna szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion), inaktywowana. Wskazana do stosowania u osób od ukończenia 6 miesiąca życia. Opakowanie zbiorcze - 10 ampułko-strzykawek po 0,5 ml z igłą (dwa blistry po 5 ampułko-strzykawek) - 250 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 99750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10234,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10234,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10234,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 189

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10234,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2120,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2120,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2120,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2120,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2135,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2629,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2135,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2135,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25408,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25408,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25408,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25408,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60831,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60831,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60831,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60831,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22971,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8455,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8455,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8455,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8455,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29417,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29417,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29417,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29417,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95999,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13888,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13888,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13888,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15098,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15098,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15098,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1140,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35896,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39501,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35896,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012601084

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-315

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35896,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62810,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62810,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62810,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62810,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1423,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1740,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1423,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1423,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2071,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2849,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2822,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2822,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012601084

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-315

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-16 do 2022-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.