Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132393/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 123999886
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48bbf3fd-c18d-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48bbf3fd-c18d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041879/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiot zamówienia stanowi: „Montaż radarowych wyświetlaczy prędkości przy drogach powiatowych na terenie powiatu wielickiego”
3.3 Zamówienie podstawowe obejmuje :
1) Opracować projekty zmiany stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem Starosty Wielickiego w miejscach lokalizacji radarowych wyświetlaczy prędkości,
2) Na czas montażu słupków oraz radarowych wyświetlaczy prędkości, opracować projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem Starosty Wielickiego,
3) Dostarczyć i zamontować 13 konstrukcji wsporczych do montażu radarowych wyświetlaczy prędkości,
4) Dostarczyć i zamontować 13 radarowych wyświetlaczy prędkości (w tym 6 Wyświetlaczy winno posiadać zdolność rejestracji statystyk o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości z okresu minimum 2 tygodni)
5) Przeprowadzić instruktaż dla przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i wyposażenia radarowych wyświetlaczy prędkości,
6) Przekazać Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, dokumentów gwarancji producenta,
7) Przedstawić raport z radarowych wyświetlaczy prędkości w zakresie wyników natężenia ruchu za okres 1 miesiąca od montażu. (raport miesięczny – dotyczy wyświetlaczy prędkości posiadających zdolność rejestracji statystyk o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości),
8) W okresie gwarancji wykonanie przeglądów gwarancyjnych
3.5 Wszystkie prace muszą być wykonywane zgodnie zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.), przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 784) oraz Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U.2019.2310.)
3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr B1 opis przedmiotu zamówienia. W załączniku wyszczególniony został zakres zamówienia podstawowego oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, zgodnie z kosztorysem ofertowym załącznik A1 do SWZ.
3.7 Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji. Maksymalny zakres robót wynikających z prawa opcji obejmuje ilości robót określone jako część zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji.
3.8 Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3.9 Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 38115100-5 - Urządzenia kontroli radarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508346,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508346,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008430036
7.3.3) Ulica: ul. Kijowska 20
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-703
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508346,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena wybranej oferty 281 233,35 zł brutto zamówienie z wykorzystaniem prawa opcji (słownie: dwieście osiemdziesiąt jeden tysięcy dwieście trzydzieści trzy złote 35/100), tj.: 228 645,00 zł netto (słownie: dwieście dwadzieścia osiem tysięcy sześćset czterdzieści pięć złotych 00/100) oraz podatek od towarów i usług VAT w kwocie 52 588,35 zł
Cena wybranej oferty 508 346,70 zł brutto na zamówienie podstawowe z zamówieniem z wykorzystaniem prawa opcji (słownie: pięćset osiem tysięcy trzysta czterdzieści sześć złotych 70/100), tj.: 413 290,00 zł netto (słownie: czterysta trzynaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100) oraz podatek od towarów i usług VAT w kwocie 95 056,70zł
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa DP Nr 4335W na odcinku od dz. ew. nr 167/12 do skrzyżowania z DW nr 636W w msc. Krusze, gmina Klembów"
więcej: Urządzenia kontroli radarowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.