Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133076/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Kruszwica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Kruszwica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adaa03bd-c19d-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Kruszwica”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108390,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
CPV 71351914-3 Usługi archeologiczne
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 15 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy lub do dnia zakończenia robót budowlanych.
I. Miejsce świadczenia usługi – Kruszwica ul. Poznańska, ul. Wspólna, ul. Włocławska, ul. Zielna w Kruszwicy.
II. Zakres obowiązków
1. Inspektor nadzoru sprawować będzie swoje obowiązki w wymiarze czasu zapewniającym pełną skuteczność pełnionego nadzoru, dokumentując w dzienniku budowy pobyt na budowie poprzez wpis dokonanych czynności lub w protokole z narad technicznych (koordynacyjnych).
2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie nadzoru inwestorskiego należy
w szczególności:
1) udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,
2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych – pod względem technicznym, jakościowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, zgodnie z umową, która zostanie zawarta z Wykonawcą robót budowlanych,
3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,
5) sprawdzanie wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na materiały i urządzenia, ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych zapewniających odpowiednią jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych oraz zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie,
6) kontrola robót zanikających lub ulegających zakryciu, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych, prób i sprawdzeń wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych lub wskazanych norm,
7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy,
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrolowanie rozliczenia budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności,
9) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad, usterek, niedoróbek,
10) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne lub zaniechane, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji,
w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania,
11) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych,
12) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym;
13) organizowanie i prowadzenie narad technicznych (koordynacyjnych), w zależności od potrzeb, w których uczestniczą m.in. branżowi inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych i nadzór autorski, Zamawiający; Wykonawca z przeprowadzonych narad sporządzi pisemny protokół i przekaże go Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od odbycia narady,
14) nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów,
15) współpraca z nadzorem autorskim, m.in. w zakresie uzupełniania lub wyjaśniania dokumentacji projektowej, konsultowanie, uzgadnianie w porozumieniu
z Zamawiającym propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe wskazane przez projektanta oraz udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w tym zakresie,
16) współpraca z innymi Wykonawcami pełniącymi jakiekolwiek czynności kontrolne i nadzorcze związane z realizacją robót, np. monitoringu przyrodniczego, hydrologicznego, archeologiczno – konserwatorskiego,
17) wzywanie wykonawcy robót budowlanych do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy,
18) sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji odbiorowej poprzez pisemnie potwierdzenie możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego przez wykonawcę robót budowlanych oraz przekazania pełnej dokumentacji odbiorowej; w przypadku ustalenia, że roboty nie zostały ukończone lub dokumenty odbiorowe są wadliwe albo niekompletne inspektor nadzoru wskazując przyczyny, odmawia potwierdzenia gotowości do odbioru,
19) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych co najmniej raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi lub na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
20) dostarczenie Zamawiającemu informacji w terminach przez niego ustalonych
w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie nadzoru archeologicznego należy
w szczególności:
1) złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego do Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zwanego dalej „Konserwatorem” ,
2) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac archeologicznych w terminie 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ,
3) prowadzenie prac eksploracyjnych w miejscach zgodnych z wymogami projektu oraz decyzjami Konserwatora,
4) ścisła współpraca z wykonawcą robót budowlanych poprzez m.in. przekazywanie wszelkich niezbędnych informacji, związanych z nadzorami archeologicznymi, mającymi wpływ na realizację prac budowlanych,
5) stały nadzór archeologiczny wszystkich prac ziemnych zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Konserwatora o pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych,
6) dostarczenie na swój koszt wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
7) eksploracja nawarstwień kulturowych zgodnie z zasadami prac archeologicznych,
8) sporządzenie dokumentacji archeologicznej w formie pisemnej, rysunkowej i fotograficznej, opracowanie materiałów i ich zdeponowanie w miejscach wyznaczonych przez Konserwatora,
10) opracowanie badań terenowych stosownej dokumentacji naukowej i przekazania jej do (po jednym egzemplarzu) Konserwatorowi i Zamawiającemu
3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących zaleceń i wskazówek Zamawiającego we wszystkich istotnych sprawach, dotyczących przedmiotu umowy oraz umów zawartych z wykonawcą robót budowlanych, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych.
4. Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wydawać wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót dodatkowych, nie objętych umową o roboty budowlane, a także robót zamiennych.
5. Oprócz obowiązków wymienionych w pkt 1-4 Wykonawca zobowiązuje się do:
1) uczestniczenia w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego do przeglądów gwarancyjnych wykonanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim,
2) ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek wykonanej inwestycji i kontroli ich usunięcia w okresie trwania gwarancji i rękojmi.
III. Zakres robót budowlanych:
1. Zadanie zostało podzielone na dwa etapy.
Etap I obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Poznańskiej w Kruszwicy, budowę sieci wodociągowej w ul. Poznańskiej w Kruszwicy oraz rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wspólnej w Kruszwicy
Etap II obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszwica - ul. Włocławska i Zielna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71351914-3 - Usługi archeologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132717,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CANBUD Jacek Zalejski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670333642
7.3.3) Ulica: ul. Giżycka 2
7.3.4) Miejscowość: Niwy
7.3.5) Kod pocztowy: 86-031
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE CANBUD JACEK ZALEJSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE CANBUD JACEK ZALEJSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.