Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00086242/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg w centrum Uzdrowiska Dąbki wraz ze skwerem rekreacyjnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943446301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e80cbcd4-a77e-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg w centrum Uzdrowiska Dąbki wraz ze skwerem rekreacyjnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80cbcd4-a77e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa dróg w centrum Uzdrowiska Dąbki wraz ze skwerem rekreacyjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2388920,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa dróg w centrum Uzdrowiska Dąbki wraz ze skwerem rekreacyjnym”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych;
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych i kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych;
34930000-5 Urządzenia wodne;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania polegającego na „Budowie dróg w centrum Uzdrowiska Dąbki wraz ze skwerem rekreacyjnym”. Teren dotyczący przedmiotowej inwestycji obejmuje w obrębie Dąbki gm. Darłowo działkę nr 79/2, 53/2, 53/1, 78/1 oraz części działek nr 52/1, 53/3. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę jezdni, poboczy, skrzyżowań i zjazdów o łącznej długości około 0,36 km, budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia, budowę fontanny wraz z zagospodarowaniem skweru na działce nr 79/2.
4. Przewidywany zakres robót dla przedmiotowej inwestycji to:
1) budowa i przebudowa jezdni dróg wewnętrznych, przebudowa i budowa miejsc postojowych, budowa i przebudowa dojść i ciągów pieszych o powierzchni ok. 3 000 m2;
2) budowa oświetlenia zewnętrznego - 7 punktów świetlnych;
3) likwidacja istniejącej sieci kanalizacji deszczowej przy przebudowywanych odcinkach dróg;
4) budowa kanalizacji deszczowej;
5) budowa fontanny posadzkowej z przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej i zasileniem elektroenergetycznym wraz ze sterownią:
a) fontannę zaprojektowano w postaci kwadratowej niecki o wymiarach wewnętrznych w świetle 4,25x4,25 m w konstrukcji żelbetowej. Komorę technologiczną o wymiarach wewnętrznych 3,0x3,0 m i wysokości 2,3 m zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej;
6) wykonanie zieleńców;
7) zakup, dowóz i montaż elementów małej architektury - ławki z wykorzystaniem pochodzących z recyklingu śmigieł turbin wiatrowych (w kształcie kropli, kolor mebla biały z siedziskiem z drewna modrzewiowego o jasnym wybarwieniu, dł. ok. 180cm - 210cm, szer. ok. 100-160cm +/- 10% od podanych wymiarów oraz ławki podwojne z oparciem, bokami w kształcie stojącej łezki, kolor mebla biały, siedzisko i oparcie z drewna modrzewiowego o jasnym wybarwieniu, dł. ok. 100-120cm, szer. ok. 250-300cm +/- 10% od podanych wymiarów):
8) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu,
9) w ramach inwestycji wykonane zostaną również konieczne i niezbędne roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych materiałów kompozytowych w elementach małej architektury.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych wykonawca, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
12. Przedmiotowe zadanie pn. „Budowa dróg w centrum Uzdrowiska Dabki wraz ze skwerem rekreacyjnym” realizowane będzie z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych „Edycja Czwarta - Polskie Uzdrowiska”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
34930000-5 - Urządzenia wodne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2755200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2755200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2755200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze TEBRA G. Kowalczyk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692126050 REGON 330554480
7.3.3) Ulica: ul. Lechicka 56 C
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-845
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2755200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Urządzenia wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.