eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoŚwiadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie

1.3.) Oddział zamawiającego: GOPS Chełmno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389093394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa, 5

1.5.2.) Miejscowość: Chełmno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gopschelmno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopschelmno.naszops.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de92bba2-5510-4fa5-afa1-7737c5822e3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy pt. „Premia społeczna” FERS.04.13-IP.06-0018/23 ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spółdzielnia Socjalna „Wspólna Sprawa” z siedzibą w Chełmnie jest osobą prawną (KRS nr 0000961401) działającą na podstawie ustawy o spółdzielniach socjalnych.
Członkami założycielami Spółdzielni są: Gmina Chełmno oraz Gmina Miasto Chełmno, zwani dalej Zamawiającymi. Członkowie Spółdzielni są zamawiającymi, o których mowa w art. 4 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający sprawują nad Spółdzielnią kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, tj. spełnione są łącznie warunki: 1) w skład organów decyzyjnych Spółdzielni (Walnego Zgromadzenia) wchodzą przedstawiciele obu Zamawiających; 2) Zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje Spółdzielni; 3) Spółdzielnia nie działa w interesie sprzecznym z interesami Zamawiających.
Ponad 90% działalności Spółdzielni dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiających sprawujących nad nią kontrolę. W Spółdzielni nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2025.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, w tym w formie usług sąsiedzkich, dostosowanych do potrzeb wynikających z wieku, rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmnie (dalej: podopiecznych) w zakresie wynikającym z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.).
2. Szczegółowe zakres oraz warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
3. Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych w okresie realizacji zamówienia wynosi 1560.
4. Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu, zgodnie z postanowieniami ust. 5 i 6, ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, którego cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia lub sytuację życiową podopiecznych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 40% szacunkowej liczby godzin usług, stosowanie do potrzeb, przy uwzględnieniu zaoferowanej przez Wykonawcy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usług. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta
z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 60% szacunkowej liczby godzin usług. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanego zakresu przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Wspólna Sprawa”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751566048

7.3.3) Ulica: Dworcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.