eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup usług z zakresu medycyny pracy i pakietów kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Sano



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług z zakresu medycyny pracy i pakietów kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Sano

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza

1.3.) Oddział zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384298430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nawojki 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-072

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: procurement@sanoscience.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sano.science

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług z zakresu medycyny pracy i pakietów kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Sano

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b16a9be-1207-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji nie wypłynęły żadne oferty. Warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmieniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/2021/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Medycyna Pracy
W ramach realizacji usługi medycyny pracy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
1. Badania dopuszczające do wykonywania czynności zawodowych, tj.:
a) badania wstępne,
b) badania okresowe,
c) badania kontrolne.
2. Wykonawca zapewni możliwość umówienia wizyty w języku angielskim.
3. Wykonawca zapewni możliwość przeprowadzenia wizyty w języku angielskim- lekarz
medycyny pracy, lekarz okulista, pielęgniarka wykonująca badania zlecone w ramach medycyny
pracy posługuje się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie wizyty.
4. Wykonawca zapewni możliwość przeprowadzenia wizyty on-line lub w ramach teleporady.
Wszystkie informacje dotyczące części I zamówienia znajdują się w opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 67322,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Pakiety Medyczne
W ramach usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Sano i ich rodzin
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wybór spośród niżej wymienionych pakietów
medycznych.
1. Pakiet indywidualny- pracownik Zamawiającego
2. Pakiet partnerski - pracownik Zamawiającego oraz osoba bliska pracownika.
Za osoby bliskie pracownika uważa się partnera lub współmałżonka lub 1 dziecko.
Za dziecko uważa się dziecko własne pracownika, współmałżonka albo jego partnera, a także
dzieci przez nich przysposobione w wieku do 18 lat, a w razie uczęszczania do szkoły do
ukończenia 25- roku życia.
3. Pakiet rodzinny - pracownik Zamawiającego oraz osoby bliskie pracownika.
W ramach pakietu rodzinnego opieką objęty jest pracownik Zamawiającego oraz osoby bliskie
pracownika.
Za osoby bliskie pracownika należy rozumieć:
a) współmałżonka/partnera- 1os, oraz
b) dzieci- bez względu na ich liczbę.
Za dziecko uważa się dziecko własne pracownika, współmałżonka albo jego partnera, a także
dzieci przez nich przysposobione w wieku do 18 lat, a w razie uczęszczania do szkoły do
ukończenia 25- roku życia.
W ramach poszczególnych pakietów opieka medyczna może być realizowana w następujących
zakresach świadczeń (wariantach):
a) wariant podstawowy
b) wariant rozszerzony
Wszystkie informacje dotyczące zakresu poszczególnych pakietów medycznych zawarte są w
OPZ stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85121291-9 - Usługi pediatryczne

85130000-9 - Usługi stomatologiczne i podobne

85131000-6 - Usługi stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1156307,2 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca odstąpił od negocjacji.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca odstąpił od negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.