Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133223/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków SPZOZ w gminie Policzna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11
1.5.2.) Miejscowość: Policzna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486770039
1.5.8.) Numer faksu: 486770051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://policzna.e-bip.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków SPZOZ w gminie Policzna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6e6cc4-c472-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555283,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków SPZOZ w gminie Policzna” zlokalizowanego przy ul. Bolesława Prusa 9 w miejscowości Policzna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ – przedmiar robót i (STWiORB).
3. Zakres robót budowlanych prowadzonych w ramach niniejszej inwestycji obejmuje:
3.1. Roboty przygotowawcze
- Rozbiórka elementów wewnątrz i na zewnątrz budynku
- Transport gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki
3.2. Roboty ziemne
- Wykopy
- Podkład z piasku zwykłego
- Obsypka rurociągów piaskiem
- Zasypka
- Transport gruntu
3.3. Rurociągi z rur PVC kanalizacyjnych
- Układanie rurociągów
- Studzienki inspekcyjne
3.4. Wymiana rynien i rur spustowych
- Pokrycie z papy termozgrzewalnej
- Rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej
3.5. Balustrady ze stali nierdzewnej
3.6. Zabudowy z płyt GK, tynki i okładziny płytkami
- Tynki cementowo-wapienne
- Gładzie gipsowe
- Zabudowy z płyt GK
- Okładziny ścian z płytek ceramicznych
3.7. Posadzki
- Podkład samopoziomujący pod posadzki z wykładzin rulonowych
- Posadzka z płytek z kamieni sztucznych
- Posadzka z wykładzin rulonowych z PVC
3.8. Stolarka okienna i drzwiowa
3.9. Roboty malarskie
- Prace przygotowawcze
- Malowanie farbami dyspersyjnymi
- Malowanie farbami ftalowymi
3.10. Armatura i urządzenia sanitarne
3.11. Sufit podwieszony modułowy
3.12. Roboty renowacyjne elewacji
- Podkład pod wyprawę elewacyjną
- Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa
3.13. Instalacja elektryczna
3.14. Rusztowania
3.15. Nawierzchnie utwardzone
- Roboty ziemne
- Profilowanie i zagęszczanie koryta
- Podbudowy z kruszywa i piasku zwykłego
- Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych
- Nawierzchnia z kostki betonowej
Informacje dodatkowe:
1) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej tj. w dokumentacji, wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – celem rzetelnego opracowania dokumentacji, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie, wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.
2) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia wyposażenia remontowanych pomieszczeń (mebli, regałów, sprzętów biurowych itp.) do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca, a po zakończeniu prac ustawienie ich w wyremontowanych pomieszczeniach w wyznaczone miejsce.
5) UWAGA! Zamawiający informuje że w budynku będącym przedmiotem zamówienia znajduje się czynny Gminny Ośrodek Zdrowia, czynna Apteka, czynny Gabinet Stomatologiczny oraz pięć prywatnych stale zamieszkałych mieszkań, Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wykonywania prac do zapewnienia funkcjonowania w/w. usług, zapewnienie niezakłóconej obsługi komunikacyjnej pacjentom, klientom, mieszkańcom oraz dostawcom.
6) Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga zapoznania się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, jako materiał pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524000,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957773,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535127,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIBUD Małgorzata Pluta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482165542
7.3.3) Ulica: Gazowa 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-720
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535127,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI POLICZNA
więcej: przetargi POLICZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.