Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102187/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00109725/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bozena.cedzynska@umed.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea4fb9e-dafa-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017590/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Komora laminarna z pionowym przepływem powietrza
1.2.24 Wirówka
1.2.49 Dostawa wytrząsarek laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Biotechnologii Farmaceutycznej UMW
1.2.50 laboratoryjna chłodziarka wody/chiller na potrzeby Zakładu Chemii Klinicznej i Hematologii Laboratoryjnej UMW
1.2.51 osmometr na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki UMW
1.2.52 mętnościomierz na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki UMW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102187/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-260-TP-28/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 382817,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71097,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wirówki laboratoryjnej na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Klinicznej UMW; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ Część 1- 6 (Ar-kusz Informacji Technicznej). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były do-puszczone do obrotu na terytorium Polski i oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ Część 1-6).Miejscem dostawy jest: Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej ul. Borowska 211a; 50-556 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 8460,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wytrząsarek laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Biotechnologii Farmaceutycznej UMW; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ Część 1- 6 (Ar-kusz Informacji Technicznej). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były do-puszczone do obrotu na terytorium Polski i oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ Część 1-6);Miejscem dostawy jest: Zakład Biotechnologii Farmaceutycznej ul. Borowska 211; 50-556 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 20600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laboratoryjnej chłodziarki wody/chillera na potrzeby Zakładu Chemii Klinicznej i Hematologii Laboratoryjnej UMW; Zamówienie dla części 3 realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Farmakologiczne metody ochrony nerki przeznaczonej do transplantacji przed uszkodzeniem niedokrwienno/reperfuzyjnym - badania na modelu zwierzęcym ex vivo i in vivo (OPUS.D010.18.002)”. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ Część 1- 6 (Ar-kusz Informacji Technicznej). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były do-puszczone do obrotu na terytorium Polski i oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ Część 1-6).Miejscem dostawy jest: Katedra Analityki Medycznej Zakład Chemii Klinicznej i Hematologii Laboratoryjnej ul. Borowska 211a; 50-556 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 8032,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osmometru na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki UMW; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ Część 1- 6 (Arkusz Informacji Technicznej). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były do-puszczone do obrotu na terytorium Polski i oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ Część 1-6).Miejscem dostawy jest: Katedra i Zakład Chemii Fizycznej i Biofizyki
ul. Borowska 211a; 50-556 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 8760,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mętnościomierza na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki UMWPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ Część 1- 6 (Arkusz Informacji Technicznej). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były do-puszczone do obrotu na terytorium Polski i oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ Część 1-6). Miejscem dostawy jest:
Katedra i Zakład Chemii Fizycznej i Biofizyki
ul. Borowska 211a; 50-556 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 4945,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komory laminarnej z poziomym przepływem powietrza na potrzeby Zakładu Biotechnologii Farmaceutycznej UMW. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ Część 1- 6 (Arkusz Informacji Technicznej). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były do-puszczone do obrotu na terytorium Polski i oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ Część 1-6).Miejscem dostawy jest: Zakład Biotechnologii Farmaceutycznej
Ul. Borowska 211; 50-556 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8359,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11512,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9095,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MPW MED. INSTRUMENTS" SPÓŁDZIELNIA PRACY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250001753
7.3.3) Ulica: ul. BOREMLOWSKA, nr 46
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 04-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9095,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20718,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59433,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20750,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABChem Agnieszka Busler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391176668
7.3.3) Ulica: ul. Janowicza
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20750,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9879,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11562,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11562,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABChem Agnieszka Busler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391176668
7.3.3) Ulica: ul. Janowicka 19
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11562,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-11Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8904,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10406,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8904,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.3) Ulica: ul. KRAUTHOFERA, nr 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8904,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5258,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5258,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5258,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: ul. Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5258,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20565,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20565,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-BIOTECH M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.3) Ulica: ul. STRZEGOMSKA, nr 260A, lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-432
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20565,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-14INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Obsługa merytoryczna witryny internetowej projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk" - https://innowacje.dolnyslask.pl
- Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
- DOSTAWA AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH ORAZ BATERII TRAKCYJNYCH DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO HNS/181/MK/2024
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla sal rozpraw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- 50.2024 Dostawa Zestawu do elektroforezy (2 szt.) i Zasilacza do elektroforezy (2 szt.) na potrzeby Filii UMW w Wałbrzychu.
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk - Nowe narzędzia, Nowe wyzwania"
- Sukcesywna dostawa materiałów filtracyjnych
- Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz analizatora gazów (4 pakiety)
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.