Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114831/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Chyżnem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Chyżnem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490548008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyżne 129
1.5.2.) Miejscowość: Chyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-481
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182631924
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolachy@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zschyzne.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9a09c44e-e8df-4fc7-9f39-14f7d766f19a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Chyżnem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68b5a5cd-b670-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00114243/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Szkoły Podstawowej w Chyżnem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPCh.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325186,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku Szkoły Podstawowej w Chyżnem.
1.1. Zakres robót remontowych obejmuje:
- wymianę pokrycia dachu z blachy stalowej falowanej na blachę stalową dachówkową
- remont dachu obejmujący wymianę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych wraz z impregnacją konstrukcji więźby
- docieplenie ścian i skosów dachu pod pokryciem dachowym
- rozbiórka istniejących przewodów wentylacyjnych i dymowego oraz odtworzenie ich z cegły klinkierowej
- wymiana podbitek dachu z boazerii drewnianej na blachę stalową trapezową drewnopodobną
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych zasad i procedur bezpieczeństwa na terenie prowadzenia robót. Dokonania wszelkich koniecznych zabezpieczeń z uwagi na to, że roboty będą prowadzone na terenie czynnej szkoły. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność na terenie robót za wszystkie szkody powstałe tak na osobie jaki i mieniu poszkodowanych.
1.3. Z uwagi na lokalizację inwestycji na i w budynku szkoły Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlano-montażowych w taki sposób, aby możliwe było bezpieczne użytkowanie placówki. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadań. Zabezpieczenia zastosowane przez Wykonawcę muszą być takie, aby nie było możliwości przebywania na terenie robót osób nieupoważnionych.
1.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów.
1.5. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi.
1.6. Odpowiedzialność w zakresie powyższym tak wobec Zamawiającego, jak i osób trzecich ponosił będzie w całości i wyłącznie Wykonawca i wobec tego zwalnia z niej Zamawiającego także wobec osób trzecich.
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót
3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 Roboty budowlane
45320000-6 Roboty izolacyjne
4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399591,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673100,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399591,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Wiesław Brzóska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361152752
7.3.3) Ulica: ul. Makuszyńskiego 16b/25
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo Budowlane Wiesław Brzóska
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo Budowlane Wiesław Brzóska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399591,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.