eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskObsługa serwisowa systemu cyfrowego archiwum obrazowego IMPAX 6 firmy AGFA wraz z rozbudową systemu, migracją biblioteki taśmowej oraz integracją z systemem HIS - 42/TP/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa systemu cyfrowego archiwum obrazowego IMPAX 6 firmy AGFA wraz z rozbudową systemu, migracją biblioteki taśmowej oraz integracją z systemem HIS - 42/TP/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szpital.slupsk.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa serwisowa systemu cyfrowego archiwum obrazowego IMPAX 6 firmy AGFA wraz z rozbudową systemu, migracją biblioteki taśmowej oraz integracją z systemem HIS - 42/TP/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06e896df-cf8c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149706/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 556983,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi serwisowej systemu cyfrowego archiwum obrazowego IMPAX 6 firmy AGFA (zwany również systemem PACS), funkcjonującego w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o. o., zintegrowanego z systemem RIS Alteris.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozbudowę systemu PACS, migrację biblioteki taśmowej oraz integrację z systemem HIS w ramach projektu Pomorskie eZdrowie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4. Zamówienie należy realizować przez okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamówienie należy również zrealizować zgodnie z poniższym harmonogramem:

Komponent/ Usługa/ Termin zakończenia usługi
Macierz dyskowa/ Dostawa oraz konfiguracja/60 dni od podpisania umowy
Impax 6/Migracja danych obrazowych i opisów badań zgromadzonych na taśmach LTO na nową macierz dyskową/6 miesięcy od daty podpisania umowy
Ponadto zamówienie w zakresie integracji z systemem HIS w ramach projektu Pomorskie eZdrowie należy zrealizować w terminie 20 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 pzp wymaga, aby w zakresie obsługi serwisowej systemu przedmiot zamówienia
był wykonywany przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48820000-2 - Serwery

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601542,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601542,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601542,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGFA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-010-39-65

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-231

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601542,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.