Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00093720/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00230050/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych branży elektrycznej, malarskiej, ogólnobudowlanej, sanitarnej, mat. tartacznych, narzędzi i akcesoriów oraz mat. metalowych dla 33 WOG w Nowej Dębie (7 części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/33wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych branży elektrycznej, malarskiej, ogólnobudowlanej, sanitarnej, mat. tartacznych, narzędzi i akcesoriów oraz mat. metalowych dla 33 WOG w Nowej Dębie (7 części)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9659f2e1-a51b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052572/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych branży elektrycznej, malarskiej, ogólnobudowlanej, sanitarnej, materiałów tartacznych, narzędzi i akcesoriów oraz materiałów metalowych dla 33 WOG w Nowej Dębie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088124/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393854,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów, narzędzi i akcesoriów dla 33 WOG w Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 6675,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów malarskich, farb i lakierów dla 33 WOG w Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 35856,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów i urządzeń eksploatacyjnych branży elektrycznej dla 33 WOG w Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
44321000-6 - Kabel
4.5.5.) Wartość części: 70725,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów i urządzeń eksploatacyjnych branży sanitarnej dla 33 WOG w Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 47804,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów i urządzeń eksploatacyjnych branży ogólnobudowlanej dla 33 WOG w Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09210000-4 - Preparaty smarowe
14810000-2 - Wyroby ścierne
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44315310-7 - Tworzywa do lutowania na miękko
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
4.5.5.) Wartość części: 78835,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów tartacznych, tarcicy dla 33 WOGw Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03411000-4 - Drewno drzew iglastych
4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów metalowych dla 33 WOG w Nowej Dębie. Szczegółowe określenie wielkości dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia realizowanego w zakresie poszczególnych części określają załączniki do niniejszej SWZ - Formularz szczegółowej wyceny dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oraz Rozdzielnik dostaw dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14622000-7 - Stal
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
4.5.5.) Wartość części: 103556,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6725,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6725,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6725,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29892,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29892,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METAL-ZBYT HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32130,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59533,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65805,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59533,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Elektryczna Elektromil Zbigniew Śląski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440003395
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 10
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW ŚLASKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW ŚLASKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59533,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55903,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75961,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55903,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych Wodar Jacek Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286
7.3.3) Ulica: Kozielska 62
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56992,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104052,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108527,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104052,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METAL-ZBYT HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104052,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64974,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64974,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obróbki i Handlu Drewnem Gabriel Jamróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141018443
7.3.3) Ulica: Kolbuszowska 27
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64974,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176189,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103878,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BUD Arkadiusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141672800
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 44
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103878,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) termin realizacji dostawy w zakresie zamówienia podstawowego wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
b) termin realizacji dostawy w zakresie zamówienia opcjonalnego wynosi 20 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego stosownego oświadczenia w zakresie skorzystania z prawa opcji.
Realizacja dostaw wynikających z umów zawartych w zakresie części 1, 3, 5, 6 oraz 7 nastąpi w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Przebudowa infrastruktury drogowej w mieście Nowa Dęba w 2025 roku z podziałem na 3 części: część I - ul. Cmentarnej część II - ul. Pszennej część III - ul. Willowej
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Budowa Rowerowego Parku Umiejętności wraz z torem pumptrack i pumptrack mini w Żmigrodzie
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Kościan - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce w Gminie Kłomnice
więcej: Drewno drzew iglastych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.