eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągŚwiadczenie usług z zakresu ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu "STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-223cd19d-b76e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-223cd19d-b76e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług z zakresu ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. ”Startup House IV- Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”, nr RPWM. 01. 03. 01-28-0004/19-00 w ramach Osi Priorytetowej 1 , Działania 1.3 - Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości), Poddziałania 1.3.1- Inkubowanie przedsiębiorstw RPO Woj. W-M. na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/03/300/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ICT na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu, w tym:
a) Usługa chmury obliczeniowej,
b) Usługa bezpieczeństwa sieciowego,
c) Usługa backupu danych,
d) Usługa kolokacji sprzętu IT,
e) Wykonanie strony internetowej typu wizytówka,
f) Wykonanie strony internetowej typu e-commerce - Wariant podstawowy,
g) Wykonanie strony internetowej typu e-commerce - Wariant rozszerzony,
h) Administracja i zarządzanie witryną internetową lub stroną typu e-commerce,
i) Pakiet usług hostingowych, biurowych, zapewniających ochronę,
j) Udostępnienie usługi poczty internetowej,
k) Pozycjonowanie strony internetowej,
l) Dostęp do pakietu oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami,
m) Dostęp do systemu umożliwiającego zarządzanie firmą,
n) Dostęp do systemu ERP,
o) Dostęp do systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
p) Usługa programistyczna,
q) Dostęp do pakietu oprogramowania graficznego.
3) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym opis funkcjonalności poszczególnych usług określony został w OPZ (Załącznik Nr 2. 1.) oraz w Projekcie umowy (Załącznik Nr 4).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznych związanych promocją na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu, w tym:
a) Opracowanie strategii sprzedażowej z elementami strategii promocyjno-marketingowej (usługa jednorazowa)
b) Opracowanie identyfikacji wizualnej i księgi znaków (usługa jednorazowa)
c) Stworzenie lub modyfikacja istniejącego profilu w mediach społecznościowych wraz z poprowadzeniem kampanii reklamowej (usługa cykliczna)
d) Stworzenie filmowej wizytówki (usługa jednorazowa)
e) Artykuły promocyjne w lokalnym portalu internetowym (usługa jednorazowa)
f) Kampania reklamowa w radiu ( usługa miesięczna)
g) Biznesowa sesja fotograficzna (usługa jednorazowa)
h) Produktowa sesja fotograficzna (usługa jednorazowa)
i) Optymalizacja strony firmowej na Facebooku (usługa jednorazowa)
j) Optymalizacja konta firmowego na Instagramie (usługa jednorazowa)
k) Wizytówki (usługa jednorazowa)
l) Teczka papierowa (usługa jednorazowa)
m) Długopisy (usługa jednorazowa)
n) Rollup (usługa jednorazowa)
o) Kubek (usługa jednorazowa)
p) Notes (usługa jednorazowa)
q) Torba materiałowa (usługa jednorazowa)
r) Kubek izotermiczny (usługa jednorazowa)
s) Pendrive grawerowany (usługa jednorazowa)
t) Koszulka z haftem logo firmy (usługa jednorazowa)
u) Pakiet powitalny (usługa jednorazowa)
v) Zaprojektowanie i wykonanie gadżetu reklamowego w uzgodnieniu z firmą inkubowaną (usługa jednorazowa).
3) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym opis funkcjonalności poszczególnych usług określony został w OPZ (Załącznik Nr 2. 2.) oraz w Projekcie umowy (Załącznik Nr 4).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informatyk KAMIL JACZUN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388614684

7.3.3) Ulica: ul. Królewiecka 38 lokal 5

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Tipmedia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361901284

7.3.3) Ulica: Cyprysowa

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-224

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.