eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikPrzebudowa infrastruktury sportowej oraz części pomieszczeń dla zadania pn.: "Sportowa integracja - modernizacja infrastruktury sportowej Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Prudniku"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury sportowej oraz części pomieszczeń dla zadania pn.: „Sportowa integracja – modernizacja infrastruktury sportowej Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Prudniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiatpr@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury sportowej oraz części pomieszczeń dla zadania pn.: „Sportowa integracja – modernizacja infrastruktury sportowej Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Prudniku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d413cca5-b0d6-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024135/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja infrastruktury sportowej SOSW w Prudniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Sportowa Integracja – modernizacja infrastruktury sportowej SOSW w Prudniku” nr RPOP.10.02.00-16-0010/21 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105437/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 613807,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o
dokumentację projektową posiadaną przez Zamawiającego, obejmującą przebudowę infrastruktury sportowej Specjalnego
Ośrodka Szkolno - Wychowawczego oraz przebudowa pomieszczeń SOSW w Prudniku przy ul. Młyńskiej 1, a w szczególności:
Przebudowa infrastruktury sportowej:
- budowa boska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej,
- wykonaniem siłowni zewnętrznej złożonej z trzech elementów takich jak: orbitrek,
twister, biegacz,
- wykonanie piłkochwytów wokół boiska,
- montażu urządzeń sportowych i elementów małej architektury na płycie boiska w:
stojaki na kosze do koszykówki (2szt.), tablice do koszykówki (2szt.), obręcze z
siatką metalową (2 szt.), komplet siatki wraz ze słupkami aluminiowymi do
siatkówki z regulacją wysokości, bramki z profilu aluminiowego, ławki bez oparcia
(6 szt.), kosze na śmieci (3 szt.),
- wykonanie opaski z obrzeży chodnikowych płyty boiska.
Remont sali gimnastycznej:
- wymiana grzejników c.o. wraz z wymianą rur zasilających i zaworów grzejnikowych
(8 kpl.),
- wykonanie osłon grzejnikowych z płyt MDF,
- montaż siatek polipropylenu osłaniających okna,
- wykonanie blokady przeciwwilgociowej ściany metodą iniekcji krystalicznej,
- wykonanie podłogi podniesionej w sali gimnastycznej z wykładziną sportową PCV,
- wykonanie sufitu podwieszanego z paneli akustycznych wraz z konstrukcją nośną,
- wykonanie tynków (gładzi) jednowarstwowych ścian,
- malowanie ścian wewnętrznych farbami lateksowymi.
Remont sali rehabilitacyjnej:
- wykonanie cyklinowania podłogi (parkiet) wraz z lakierowaniem,
- wykonanie tynków (gładzi) jednowarstwowych ścian i sufitu,
- malowanie ścian wewnętrznych i sufitu farbami lateksowymi,
- wykonanie wentylacji grawitacyjne w formie przewodu wentylacyjnego z blachy
stalowej.
Ponadto zamówienie obejmuje:
 Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
 Sporządzenie planu BIOZ,
 Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe,
 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne,
deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie
rzeczowo - finansowe,
 Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez
zamawiającego,
 Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1078000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1375815,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1078000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532394458

7.3.4) Miejscowość: Radostynia 48A

7.3.5) Kod pocztowy: 48-210

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nawierzchnia poliuretanowa boiska


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1078000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.