Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177194/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00192804/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00247604/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH ORAZ ROZBUDOWA I MODER-NIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY PLATERÓW-KA”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20
1.5.2.) Miejscowość: Platerówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48757221690
1.5.8.) Numer faksu: +48757241185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaplaterowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH ORAZ ROZBUDOWA I MODER-NIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY PLATERÓW-KA”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7eadc7c-da9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg wewnętrznych oraz rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Platerówka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ugplaterowka.nv.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający wykorzystuje Platformę Zakupową Marketplanet OnePlace, znajdującą się pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl zwaną dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Pod pojęciem „Platforma zakupowa” – należy rozumieć narzędzie umożliwiające reali-zację procesu związanego z udzieleniem zamówień publicznych w formie elektronicz-nej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń.
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy w za-kładce „Korespondencja”.
4. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
5. Zamawiający informuje, że dokumenty elektroniczne są sporządzane i przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporzą-dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzą-dzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elek-tronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie za-mówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GMK.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg wewnętrznych w m. Platerówka i Zalipie na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz roboty w formule „zaprojektuj-wybuduj” polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie oświetlenia ulicznego wraz z infrastruktura towarzyszącą, na terenie gminy Platerówka w m. Platerówka, Włosień, Zalipie i Przylasek.
2. Inwestycja pn.: Przebudowa dróg wewnętrznych oraz rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Platerówka” współfinansowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – EDYCJA Nr 2
3. Zamówieniem objęty jest następujący zakres prac:
1) roboty budowlane polegające na przebudowie drogi wewnętrznej na odcinku o długości 154 mb położonej w m. Zalipie, gmina Platerówka, powiat lubański, cz. nr dz. 161;
2) roboty budowlane polegające na przebudowie drogi wewnętrznej na odcinku o długości 95 mb położonej w m. Platerówka, gmina Platerówka, powiat lubański, cz. nr dz. 318, cz.dz. 319;
3) opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Platerówka w m. Platerówka, Włosień, Zalipie i Przylasek (formuła „zaprojektuj-wybuduj”)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2., polegające na:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG).
2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z zakresem wykonywanego przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej wartości oferowanego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Zdolności technicznej lub zawodowej
3.1 Warunek: wiedza i doświadczenie – wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie:
1) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na modernizacji oświetlenia ulicznego w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy obwodów oświetleniowych o wartości co najmniej 800 tys. zł. każda
2) co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie dróg / drogi o łącznej długości 100 mb,
3.2 Warunek: dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
1) na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej) – główny projektant dokumentacji projektowej branży elektrycznej i elektroenergetycznej legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).
2) na etapie realizacji robót budowlanych:
a) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831);
b) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).
c) co najmniej dwiema (2) osobami posiadającymi uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji, sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji pod napięciem do 1 kV kat. D,E, zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospo-darki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szcze-gółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.).
d) osobami zatrudnionymi zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale II pkt 28, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwali-fikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, przed upływem terminu składania ofert, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836, 1572 ze zm.).
3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Ustawy pzp – zostanie odrzucona.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, z adnotacją „Przebudowa dróg wewnętrznych oraz rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Platerówka”
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyję-ty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ust. Pzp.
9. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, (tj. Gminę Platerówka), gwaranta (bank lub instytucja ubezpieczeniowa udzielająca gwarancji) i Wykonawcę,
b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SWZ),
c) określać termin ważności gwarancji (wynikający z SWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SWZ),
10. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 439 oraz 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:1. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;
5) zmiany cen materiałów lub kosztów bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu umowy, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy – jeżeli taka zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę (...)
2. zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) zmiany przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub na świadczenia stron;
b) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych związanych z ujawnieniem błędów w dokumentacji projektowej, ujawnienie niezinwentaryzowanych sieci, instalacji, urządzeń, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych.
3. zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) działania organów administracji lub gestorów sieci energetycznej, związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-28 14:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-28 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.