Og³oszenie z dnia 2023-04-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00097892/01 - Og³oszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00228910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00213787/01 - Wynik z dnia 2023-05-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815375384
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://pzp.umcs.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów promocyjnych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c8921b0-add8-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00177049
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00097892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/13-2023/DZP-p
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów drukowanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik NR 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15691,06 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów konferencyjnych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik NR 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
30234500-3 - Pamiêci do przechowywania danych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27804,88 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych – kubki i szklanki. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8455,28 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych – koszulki i bluzy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18330000-1 - Koszulki i koszule
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 81105,69 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych – targi, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28536,59 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ViW Studio Wiktor Krawczyñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230094152
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Dobiesz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
V i W STUDIO Wiktor Krawczyñski
jakie przetargi wygra³a firma
V i W STUDIO Wiktor Krawczyñski
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812077390
7.3.3) Ulica: Droginia 320
7.3.4) Miejscowo¶æ: My¶lenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
jakie przetargi wygra³a firma
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 77331,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 287320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77331,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BODMAN B. Maniak P. Maniak Sp. J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930667186
7.3.3) Ulica: ul. Ryglicka 21B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 77331,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 26305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 54110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BODMAN B. Maniak P. Maniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930667186
7.3.3) Ulica: ul. Ryglicka 21B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BODMAN B. MANIAK P. MANIAK SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
BODMAN B. MANIAK P. MANIAK SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 26305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie sze¶ciu abonenckich central telefonicznych
- Dostawa produktów mleczarskich i nabia³owych
- Dostawa materia³ów o¶wietleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ubezpieczenia dla Politechniki Lubelskiej z podzia³em na czê¶ci.
- ¦wiadczenie dostêpu do korzystania z us³ug rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Dostawa i monta¿ pe³nopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Zamówienie wspólne na dostawê artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolno¶l±skiego, grupa zakupowa GZB6
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
- Dostawa fabrycznie nowych gad¿etów do dalszej odsprzeda¿y - ETAP II
- Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorz±dowego w Chodczu"
wiêcej: Koszulki i koszule »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.