Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i parkingu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i parkingu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969dc463-8efb-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053099/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie nawierzchni asfaltowych dróg, placów i parkingów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych:
a) droga gminna Zdziarzec – Dąbie k. SKR na długości 1600 mb;
b) parking w miejscowości Dąbrówka Wisłocka o powierzchni 1400 m2;
c) droga gminna Janowiec na Kokoszkę na długości 350 mb;
d) droga gminna Partynia na P. Janiec na długości 210 mb;
e) droga gminna Ruda – Ścieżki II na długości 400 mb;
f) droga gminna Ruda pomiędzy Warjas i Siembab na długości 200 mb;
g) droga gminna Pień - Jamy na długości 350 mb;
h) droga gminna Zgórsko w kier. cmentarza na długości 150 mb;
w zakresie:
- roboty przygotowawcze – wykonanie podbudowy z kruszywa 0/63 i 0/32 mm dolomitowego gr.5 cm, 10 cm i 15 cm, 17 cm, 20 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie nawierzchni jezdni warstwa wiążąca z bet. asfalt. AC16W gr 4 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm dla ruchu KR1.,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej betonem asfaltowym AC11W śr. gr. 4 cm.
- Wykonanie robót wykończeniowych tj. utwardzenie poboczy kruszywem gr. 0/32 mm w warstwie grubości 8 cm z mech. zagęszczeniem.
- Wykonanie robót przygotowawczych tj. frezowanie istniejących nawierzchni asfaltowych.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarze robót, Kosztorysach ofertowych, dokumentacji technicznej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326078,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1453062,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326078,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524
7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane poza robotami bitumicznymi
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326078,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADOMYŚL WIELKI
więcej: przetargi RADOMYŚL WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.