Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583 078 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rzepko@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44ec7a2-a91b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245148/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100000/271/2/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145248,3 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na serwisie (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku oraz w budynkach jednostek organizacyjnych podległych temu Oddziałowi, zwanych dalej urządzeniami.
2. Definicje usługi serwisu:
2.1. konserwacja – zespół czynności służących utrzymaniu urządzeń w sprawności bez konieczności przeprowadzania naprawy,
2.2. przegląd – zespół czynności kontrolnych urządzenia, mający na celu wykrycie nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu lub uszkodzeń w jego strukturze,
2.3. materiały - inne niż części zamienne wymieniane podczas napraw, środki niezbędne do wykonania usługi serwisu, takie jak: smary, środki do czyszczenia, bezpieczniki itp.
3. Serwis należy realizować w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku:
3.1. minimum jeden raz w miesiącu kompleksowy przegląd i konserwację wszystkich urządzeń dźwigowych zamawiającego, ujętych w wykazie dźwigów – pierwsza usługa w kwietniu 2022 r. lub w miesiącu zawarcia umowy, przy zastrzeżeniu, iż niektóre czynności serwisu będą przeprowadzane z inną częstotliwością, w zależności od wymagań określonych w dokumentacji technicznej, np. pomiar rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, sprawdzenie stanu konstrukcji nośnej i toru jezdnego,
3.2. serwis przeprowadzany będzie w dni robocze zamawiającego (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godzinach: od 7:00 do 14:00,
3.3. wykonawca będzie przeprowadzał serwis zapewniając niezbędne wyposażenie techniczne i materiały, w cenę usługi powinny być wliczone koszty dojazdu w celu wykonania konserwacji oraz koszt drobnych materiałów eksploatacyjnych,
3.4. wykonanie przeglądu i konserwacji dźwigów wykonawca potwierdza protokołem wykonania usługi, zawierającym w szczególności:
3.4.1. informację o lokalizacji urządzenia,
3.4.2. dane identyfikacyjne serwisowanego urządzenia,
3.4.3. informację o stanie technicznym urządzenia, z jednoznacznym stwierdzeniem czy są sprawne,
3.4.4. dane o rozmiarze zużycia lub uszkodzenia, ze szczególnym uwzględnieniem oceny stopnia wykorzystania resursu,
3.4.5. informację o zakresie wykonanych czynności w ramach konserwacji,
3.4.6. w przypadku stwierdzenia w trakcie konserwacji zużycia lub uszkodzenia, informację o proponowanym zakresie naprawy urządzenia lub jego elementu oraz kolejności wykonania prac,
3.5. przegląd i konserwacja wykonywane będą jednocześnie, w związku z czym sporządzony zostanie jeden protokół,
3.6. serwis będzie wykonywany przez osoby, określone w Wykazie osób (stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ); wykonywanie serwisu przez osoby inne niż wymienione w Wykazie osób jest możliwe pod warunkiem, że inna osoba posiada niezbędne uprawnienia; w takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu nowy Wykaz osób przed wykonaniem serwisu.
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187053,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187053,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187053,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSZYK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220300068
7.3.3) Ulica: Połęże 12
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-720
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187053,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.