Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00080568/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00083631/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00084983/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Gminie Goleniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006619048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 460 14 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cus.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5818001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Na podstawie ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Gminie Goleniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8bb171-9967-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048385/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Centrum Usług Społecznych w Gminie Goleniów2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076072/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni, działającej w Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie, w związku z projektem pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Goleniów” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014‐2020 współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141720-3 - Pomoce do chodzenia
33192150-8 - Łóżka terapeutyczne
33193120-6 - Wózki inwalidzkie
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39143112-4 - Materace
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160347,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179005,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160347,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Euro-Medical Maciej Świda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 553-220-16-41
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 19
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U EURO - MEDICAL MACIEJ ŚWIDA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U EURO - MEDICAL MACIEJ ŚWIDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160347,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Małopolska - Południe - ZP-2/25
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
więcej: Pomoce do chodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.