Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim wraz z przebudową garaży.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim wraz z przebudową garaży.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-179be270-c545-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017715/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim wraz z przebudową garaży.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KD.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim wraz z przebudową garaży” w ramach zadania : Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim wraz z przebudową garaży i wyposażeniem w meble
i urządzenia uruchamianej świetlicy środowiskowej w w/w budynku OSP.
Obiekt zlokalizowany jest przy ul. Tysiąclecia 17, 87-220 Radzyń Chełmiński, na działkach nr 354/3 i 354/4 w obrębie geodezyjnym Radzyń Chełmiński, stanowi własność Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński. W zakres
przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:
a) wykonanie ocieplenia ścian budynku metodą BSO – bezspoinowy system ocieplenia metodą lekko-mokrą, tynk baranek w kolorze spójnym z kolorystyką dobudowanej części realizowanego obiektu; ocieplenie ścian należy wykonać ze styropianu oraz we wskazanych obszarach z wełny mineralnej;
b) wykonanie ocieplenia stropodachu budynku - demontaż istniejącego pokrycia z rynnami i rurami spustowymi, - naprawa betonowego stropodachu wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych, przeciwdźwiękowych i cieplnych, - wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą silikonową, - montaż docieplenia ze styropapy wraz z papą wierzchniego krycia - obróbka kominów i attyki;
c) montaż rynien i rur spustowych w kolorze RAL7024;
d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
– zgodnie z zestawieniem stolarki załączonym do projektu budowlanego, z wyłączeniem wyposażenia okien w mechanizm umożliwiający otwieranie lub uchylanie okna z poziomu posadzki; – stolarka okienna PVC w kolorze białym montowana przy pomocy blach montażowych, szyby zespolone o współczynniku U=0,9 W/m2K, dla okien w kotłowni i wieży U=1,4 W/m2K;
– okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowalne; – montaż parapetów z blachy powlekanej; – brama garażowa uchylna podnoszona mechanicznie w kolorze czerwonym; – stolarka drzwiowa w kolorze RAL7024;
e) wymiana zewnętrznej instalacji odgromowej budynku z wykonaniem badania uziemienia;
f) prace remontowo-naprawcze przy elewacji, obróbki blacharskie, naprawa daszków wieży oraz wejścia do lokalu użytkowego, przebudowa konstrukcji wsporczej zewnętrznych jednostek klimatyzatorów związany z demontażem
i montażem urządzeń oraz wydłużeniem istniejących przewodów wentylacyjnych wychodzących przez ścianę;
g) wykonanie napisu na elewacji – litery wysokości 60cm „998 STRAŻ POŻARNA 112” w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym;
h) przebudowa posadzki w garażach budynku Ochotniczej Straży Pożarnej:
– rozbiórka istniejącej posadzki wraz z podbudową z chudego betonu, uzupełnienie podbudowy, warstwa z chudego betonu 15cm, siatka z prętów Ø 6mm o oczkach 15cm x15cm, warstwa grubości 18 cm betonu posadzkowego C20/25, zbrojonego zbrojeniem rozproszonym, w ilości 25 kg/m2 z wykończeniem trudnościeralnym wraz z impregnacją i wykonaniem dylatacji; – w garażu przejazdowym, nieogrzewanym wykończenie posadzki wykonać z kostki betonowej (demontaż istniejącej trylinki, wyrównanie podbudowy betonem, ułożenie kostki betonowej bezfazowej grubości 8 cm);
- Zamawiający informuje, że front robót udostępniony będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym w trzech etapach: garaż Nr 1.1, garaż Nr 1.2, garaż Nr 1.3, umożliwiając prowadzenie robót;
i) budowa kanału diagnostycznego 100cm x 850cm x 135cm: dostosowanie wymiarów istniejącego kanału do wymiarów projektowych, wykonanie półek na narzędzia z oświetleniem, okucie krawędzi kanału z kształtowników stalowych utwierdzonych kotwami w posadzce, wykonanie wentylacji kanału – doprowadzenie zasilania i montaż wentylatora mechanicznego z czujnikiem ruchu na istniejącej wentylacji grawitacyjnej Ø 250 mm, wymiana gniazd i opraw oświetleniowych (druga klasa ochronności, IP44), wykonać przekrycie z zaimpregnowanych desek grubości minimum 5 cm;
j) roboty rozbiórkowe - materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, z wyjątkiem zdemontowanej bramy (wrota – elewacja tylna), trylinki, krat z okien, orynnowania oraz instalacji odgromowej zewnętrznej, które należy przekazać po demontażu Zamawiającemu.
Realizacja inwestycji współfinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych dla gmin, z przeznaczeniem na inwestycje realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane Państwowe Gospodarstwa Rolne.
2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania (w tym uwzględniające wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp) określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy (zał. Nr 5)
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 6)
3) Przedmiary robót (zał. Nr 7)
4) Projekty budowlane (zał. Nr 8).
Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej.
Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub
równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574247,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KOD-BUD Tomasz Dubilis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 340784432
7.3.4) Miejscowość: Mełno 43
7.3.5) Kod pocztowy: 86-330
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa KOD - BUD Tomasz Dubilis
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa KOD - BUD Tomasz Dubilis
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.