Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134350/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu „Kompetentni na start” współfinansowanego z EFS Plus – RUNDA I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 41
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-203
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodzka.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/lodzkie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a9de9c4-062c-4ae8-914b-323708c2efad1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu „Kompetentni na start” współfinansowanego z EFS Plus – RUNDA I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9de9c4-062c-4ae8-914b-323708c2efad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012436/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" - runda I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Kompetentni na start” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027 nr FELD.07.02-IP.01-0001/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŁWK.BWK.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332821,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 30 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-1, ul. Brzozowa 3 93 – 101 Łódź – grupa KNS_1, Hufca Pracy 5-5, ul. Żeromskiego 115, 90 – 542 Łódź - grupa KNS_4, Hufca Pracy 5-6, ul. Łąkowa 4 90 – 562 Łódź- grupa KNS_5, KNS_6 miejsce realizacji usługi: Łódź4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 136776,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 1 uczestnika projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-2, ul. Przemysłowa 25 97-300 Piotrków Trybunalski – grupa KNS_2, miejsce realizacji usługi: Piotrków Trybunalski4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4559,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 3 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-8 w Radomsku, ul. Piłsudskiego 4 – grupa KNS_7, KNS_8, miejsce realizacji usługi: Radomsko4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 13677,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 1 uczestnika projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-11 w Bełchatowie, ul. Fabryczna 1/3H, grupa KNS_10, miejsce realizacji usługi: Bełchatów4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4559,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 4 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-13 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Tkacka 11, grupa KNS_11 miejsce realizacji usługi: Tomaszów Mazowiecki4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 18236,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 7 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-15 w Zduńskiej Woli, grupa KNS_12 ul. Szadkowska 6C, miejsce realizacji usługi: Zduńska Wola4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 31914,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 3 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-16 w Sieradzu, ul. Jana Pawła II 3, grupa KNS_13, miejsce realizacji usługi: Sieradz4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 13677,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 7 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-20 w Wieruszowie, ul. Waryńskiego 14, grupa KNS_14, miejsce realizacji usługi: Wieruszów4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 31914,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 2 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-22 w Łowiczu, grupa KNS_15, ul. Podrzeczna 30, miejsce realizacji usługi: Łowicz4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 9118,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 4 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-21 w Tomaszowie Wieluniu, ul. Piłsudskiego 6, grupa KNS_16 miejsce realizacji usługi: Wieluń4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 18236,80 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 6 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-23 w Skierniewicach, ul. Batorego 53, grupa KNS_17, miejsce realizacji usługi: Skierniewice4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 27355,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 4 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-24 w Rawie Mazowieckiej, ul. Zwolińskiego 46, grupa KNS_18, miejsce realizacji usługi: Rawa Mazowiecka4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 18236,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 1 uczestnika projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-25 w Kutnie, Kutno Azory grupa KNS_19, miejsce realizacji usługi: Kutno4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4559,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127665,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127665,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127665,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRA Łukasz Miedzianowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653190
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127665,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6515,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6515,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6515,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy "AUTO-PRIMA" Kowalscy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691001921
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6515,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17903,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17903,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17903,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK Szóstka - Poradnia Psychologiczna Szóstka Wioletta Baranowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732273362
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17903,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28528,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28528,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28528,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK Tomasz Strojkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271469606
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO- USŁUGOWY "AUTO- PRIMA" KOWALSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO- USŁUGOWY "AUTO- PRIMA" KOWALSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28528,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10876,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12226,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10876,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK "GÓRECCY 2" Karolina Górecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970074305
7.3.4) Miejscowość: Klatka
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10876,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25378,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25378,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25378,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK "Góreccy 2" Karolina Górecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970074305
7.3.4) Miejscowość: Klatka
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW TOMASZ STROJKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW TOMASZ STROJKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25378,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14502,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14502,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14502,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK "Góreccy 2" Karolina Górecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970074305
7.3.4) Miejscowość: Klatka
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSK "Góreccy 2" Karolina Górecka
jakie przetargi wygrała firma
OSK "Góreccy 2" Karolina Górecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14502,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-05 do 2025-08-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.