eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z EFS Plus - RUNDA I



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu „Kompetentni na start” współfinansowanego z EFS Plus – RUNDA I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 41

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-203

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodzka.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/lodzkie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a9de9c4-062c-4ae8-914b-323708c2efad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu „Kompetentni na start” współfinansowanego z EFS Plus – RUNDA I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9de9c4-062c-4ae8-914b-323708c2efad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012436/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" - runda I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Kompetentni na start” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027 nr FELD.07.02-IP.01-0001/23-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŁWK.BWK.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332821,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 30 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-1, ul. Brzozowa 3 93 – 101 Łódź – grupa KNS_1, Hufca Pracy 5-5, ul. Żeromskiego 115, 90 – 542 Łódź - grupa KNS_4, Hufca Pracy 5-6, ul. Łąkowa 4 90 – 562 Łódź- grupa KNS_5, KNS_6 miejsce realizacji usługi: Łódź

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 136776,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 1 uczestnika projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-2, ul. Przemysłowa 25 97-300 Piotrków Trybunalski – grupa KNS_2, miejsce realizacji usługi: Piotrków Trybunalski

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 4559,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 3 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-8 w Radomsku, ul. Piłsudskiego 4 – grupa KNS_7, KNS_8, miejsce realizacji usługi: Radomsko

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 13677,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 1 uczestnika projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-11 w Bełchatowie, ul. Fabryczna 1/3H, grupa KNS_10, miejsce realizacji usługi: Bełchatów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 4559,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 4 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-13 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Tkacka 11, grupa KNS_11 miejsce realizacji usługi: Tomaszów Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 18236,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 7 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-15 w Zduńskiej Woli, grupa KNS_12 ul. Szadkowska 6C, miejsce realizacji usługi: Zduńska Wola

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 31914,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 3 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-16 w Sieradzu, ul. Jana Pawła II 3, grupa KNS_13, miejsce realizacji usługi: Sieradz

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 13677,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 7 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-20 w Wieruszowie, ul. Waryńskiego 14, grupa KNS_14, miejsce realizacji usługi: Wieruszów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 31914,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 2 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-22 w Łowiczu, grupa KNS_15, ul. Podrzeczna 30, miejsce realizacji usługi: Łowicz

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 9118,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 4 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-21 w Tomaszowie Wieluniu, ul. Piłsudskiego 6, grupa KNS_16 miejsce realizacji usługi: Wieluń

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 18236,80 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 6 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-23 w Skierniewicach, ul. Batorego 53, grupa KNS_17, miejsce realizacji usługi: Skierniewice

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 27355,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 4 uczestników projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-24 w Rawie Mazowieckiej, ul. Zwolińskiego 46, grupa KNS_18, miejsce realizacji usługi: Rawa Mazowiecka

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 18236,80 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z uiszczeniem opłaty za egzaminy państwowe i orzeczenie lekarskie dla 1 uczestnika projektu „Kompetentni na start” realizowanego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP w Łodzi stanowiących grupę zrekrutowaną z Hufca Pracy 5-25 w Kutnie, Kutno Azory grupa KNS_19, miejsce realizacji usługi: Kutno

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 4559,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127665,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127665,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127665,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRA Łukasz Miedzianowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127665,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6515,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6515,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6515,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy "AUTO-PRIMA" Kowalscy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691001921

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6515,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17903,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17903,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17903,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK Szóstka - Poradnia Psychologiczna Szóstka Wioletta Baranowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732273362

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17903,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28528,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28528,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28528,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK Tomasz Strojkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271469606

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28528,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10876,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12226,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10876,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK "GÓRECCY 2" Karolina Górecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970074305

7.3.4) Miejscowość: Klatka

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10876,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25378,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25378,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25378,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK "Góreccy 2" Karolina Górecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970074305

7.3.4) Miejscowość: Klatka

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25378,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14502,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14502,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14502,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK "Góreccy 2" Karolina Górecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970074305

7.3.4) Miejscowość: Klatka

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14502,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-05 do 2025-08-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.