Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126087/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Herbicydy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-403a39ee-bd7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Herbicydy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-403a39ee-bd7e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022094/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Herbicyd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: HP.270.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego do zwalczania chwastów w szkółkach leśnych, kwatery z siewkami i wielolatkami drzew iglastych i liściastychProdukt zawierający glifosat w formie soli izoproylominowej – związek z grupy pochodnych kwasu fosforanowego – 360 g/l (36,0% ww.)
W ilości 6500 litrów, w konfiguracji:
500 opakowań - 5 litrowych
200 opakowań - 20 litrowych
Środek powinien posiadać aktualne zezwolenie do stosowania i obrotu MRiRW do końca obowią-zywania umowy oraz znajdować się w wykazie IBL Środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w 2023r.
Okres przydatności do użycia: co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (tzn. o takim samym składzie chemicznym ale znajdujących się w wykazie IBL ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 208656,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego do zwalczania chwastów przy przygotowaniu gleby pod szkółki-chwasty jednoliścienne i dwuliścienne (trawy, turzyce, jaskrowate, chwasty krzewiaste, drzewiaste i inne)Produkt zawierający glifosat w formie soli izoproylominowej – związek z grupy pochodnych kwasu fosforanowego – 360 g/l (30,77% ww.)
W ilości 6000 litrów
400 opakowań - 5 litrowych
200 opakowań - 20 litrowych
Środek powinien posiadać zezwolenie do stosowania i obrotu MRiRW do końca obowiązywania umowy oraz znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w 2023 r.
Okres przydatności do użycia: co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (tzn. o takim samym składzie chemicznym ale znajdujących się w wykazie IBL ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 317844,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898992
7.3.4) Miejscowość: Bartąg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208656,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317844,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324756,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317844,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AGRO-PEST" S.C. Adam Humięcki, Jakub Humiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662032680
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGRO-PEST" SPÓŁKA CYWILNA ADAM HUMIĘCKI, JAKUB HUMIĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
"AGRO-PEST" SPÓŁKA CYWILNA ADAM HUMIĘCKI, JAKUB HUMIĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317844,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.