Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120808/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00132396/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00138512/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa i zmiana przeznaczenia pomieszczeń parteru budynku byłego dworca PKP w Sławie Wielkopolskiej, gm. Skoki, na cele społeczno-kulturalne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Skokach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000979700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogozińska 1B
1.5.2.) Miejscowość: Skoki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 618242281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bibliotekaskoki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekaskoki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa i zmiana przeznaczenia pomieszczeń parteru budynku byłego dworca PKP w Sławie Wielkopolskiej, gm. Skoki, na cele społeczno-kulturalne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce80235e-b828-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i zmiana przeznaczenia pomieszczeń parteru budynku byłego dworca PKP w Sławie Wielkopolskiej, gm. Skoki, na cele społeczno-kulturalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny "Rybactwo i Morze" na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D-0460-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana przeznaczenia pomieszczeń parteru budynku byłego dworca PKP w Sławie Wielkopolskiej na cele społeczno-kulturalne, wg opracowanej dokumentacji projektowej zatwierdzonej przez Starostę Wągrowieckiego decyzją nr 220/22 z dnia 14.06.2022 r. i przeniesioną na rzecz inwestora w dniu 05.10.2022r. (decyzja nr 384/22 ).
Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót:
1.1 Budowlano-remontowych
Zakres robót obejmuje między innymi:
• Wykonanie rozbiórek ścian wewnętrznych, wykucie nowego otworu pod drzwi wejściowe, rozebranie posadzek i podłóg drewnianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, demontaż okładzin z płyt g-k i rozbiórkę rampy zewnętrznej wraz z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych
• Wymurowanie nowych ścianek działowych i zamurowanie otworów po zdemontowanej stolarce
• Wykonanie nowych posadzek cementowych wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi i termicznymi oraz montaż nowych podłóg ceramicznych
• Montaż sufitów podwieszanych
• Wykonanie nowych tynków cem-wapiennych wraz z gładziami gipsowymi i dwukrotnym malowaniem ścian wewnątrz budynku
• Wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej wraz z montażem nowych drzwi zewnętrznych
• Wykonanie nowych schodów zewnętrznych
• Wykonanie okładzin ceramicznych ścian pomieszczeń mokrych: węzła sanitarnego, kotłowni i wnęki aneksu kuchennego
1.2 Instalacji sanitarnych: wod-kan i c.o.:
Zakres robót obejmuje między innymi:
• Wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącego zbiornika na ścieki wraz z demontażem i ponownym ułożeniem nawierzchni placu z kostki betonowej
• Demontaż starej instalacji wod-kan
• Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan wraz z podejściami pod przybory sanitarnej
• Montaż nowych przyborów sanitarnych
• Montaż technologii kotłowni na ekogroszek
• Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami
• Wykonanie instalacji wentylacyjnej
1.3 Instalacji elektrycznych:
• Demontaż starych instalacji elektrycznych
• Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej
• Wykonanie nowej instalacji siłowej
• Montaż tablic rozdzielczych wraz z wewnętrznymi liniami zasilającymi
• Montaż instalacji okablowania strukturalnego
• Montaż linii zasilającej
Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna w raz z przedmiarami, stanowiąca zał. nr 1 do SWZ, w tym:
• Projekt architektoniczno-budowlany - zał. nr 1.1. do SWZ
• Przedmiar branża budowlana - zał. nr 1.2. do SWZ
• Projekt instalacji sanitarnych - zał. nr 1.3. do SWZ
• Przedmiar branża sanitarna - zał. nr 1.4. do SWZ
• Projekt instalacji elektrycznych - zał. nr 1.5. do SWZ
• Przedmiar branża elektryczna - zał. nr 1.6. do SWZ
• STWiOR dla wszystkich branż - zał. nr 1.7. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514878,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy TĘCZA Nawrocki Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842170143
7.3.4) Miejscowość: Modliszewko 34/12
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Nawrocki Zakład Handlowo Usługowy TĘCZA
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Nawrocki Zakład Handlowo Usługowy TĘCZA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334500,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SKOKI
więcej: przetargi SKOKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.