Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112293/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00112293/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06 (po zmianach)
- 2022/BZP 00114543/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00123911/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00125276/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy w 3 rejonach – Rejon 1, 2 i 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy w 3 rejonach – Rejon 1, 2 i 3.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5263348-b4be-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i przebudowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112293/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1057122,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa i przebudowa dróg gminnych gruntowych w sołectwie Kiełpino; Zakres Części nr 1 obejmuje swoim zakresem wykonanie następujących robót:1) Kiełpino, ul. M .Konopnickiej dz. nr 2/6, 2/38, 2/32 – budowa (40x3) m
2) Kiełpino, ul. Wrzosowa dz. nr 343, 822, 349/5, 351/7 – budowa (10x4) m + 30m2
3) Kiełpino, ul. Leśna dz. nr 356 – budowa (80x4) m
4) Kiełpino, ul. Piękna dz. nr 336/13, 335/40, 335/41, 336/20– budowa (85x4) m
5) Kiełpino, ul. E. Orzeszkowej dz. nr 176/46– budowa (750 m2) z płyt drogowych pełnych powierzonych przez Inwestora
6) Kiełpino, ul. gen. J. Bema dz. nr 684/10, 685/2– budowa (108 m2) z płyt powierzonych + (30 m2) nowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 363758,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa i przebudowa dróg gminnych gruntowych w sołectwach: Brodnica Dolna, Brodnica Górna, Dzierżążno, Grzybno, Mezowo, Ręboszewo, Sitno; Zakres Części nr 2 obejmuje swoim zakresem wykonanie następujących robót:1)Brodnica Dolna, ul. Jastrzębia dz. nr 492/13, 492/27 - budowa (2 pasy 55 m - 0,75 na długości drogi )
2)Brodnica Górna, ul. Na Bagnach dz. nr 300, 247 – budowa (2 pasy 55 m - 0,75 na długości drogi )
3)Dzierżążno, ul. Leszczynowa, dz. nr 341/9, 341/2, 342/8, 341/8 - budowa (80x3) m
4)Dzierżążno, ul. Kasztanowa, dz. nr 329/4 - budowa (40x3) m
5)Grzybno, ul. Jastrzębia, dz. nr 139/5 - budowa (45x3) m
6)Grzybno, ul. Podgórna, dz. nr 156, 159/7 - budowa (32x3) m
7)Grzybno, ul. Pogodna, dz. nr 146/19 - budowa (40x3) m
8)Mezowo, ul. Piaskowa dz. nr 260/3– budowa (28x4) m
9)Mezowo, ul. Boczna dz. nr 283– budowa (35x3) m
10)Ręboszewo, dz. nr 99/9– wymiana starych płyt yomb na nowe (30szt)
11)Mezowo, ul. Kiełpińska dz. nr 51/2– budowa (85x3) m
12)Sitno, dz. nr 81– budowa (85x3) m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 373848,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Budowa i przebudowa dróg gminnych gruntowych w sołectwach: Łapalice, Mirachowo, Nowa Huta, Staniszewo, Prokowo; Zakres Części nr 3 obejmuje swoim zakresem wykonanie następujących robót:1)Łapalice - ul. Polna na dz. nr 228/2 – budowa drogi z płyt yomb (42,0*4,0) m
2)Mirachowo - ul. Podgórna na dz. nr 121 – budowa drogi z płyt yomb (52,0*3,0) m
3)Nowa Huta – droga na dz. nr 94 – budowa drogi z płyt yomb (35,0*3,0) m
4)Staniszewo – droga na Przytoki, droga nr G155250G- budowa drogi z płyt yomb (46,0*3,0) m
5)Prokowo – ul. Zielona na dz. nr 349 – budowa drogi z płyt yomb (176,0*3,0) m
6)Staniszewo – ul. Strażacka na dz. nr 377/5 i 377/9 – budowa drogi + zawrotka (3,0*10,0+8,0*15,0) m
7)Staniszewo – droga gminna NA KĘPĘ na dz. nr 446 – budowa drogi z płyt yomb 2 ślady na szer.1,0 m + 0,75 m tłuczeń pomiędzy płytami (115,0*2,75) m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 319515,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281211,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281211,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281211,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.T.H.U. „JKS” Józef Płotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 001 10 16
7.3.3) Ulica: ul. Błękitnej Armii 16
7.3.4) Miejscowość: Mezowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-332
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF PŁOTKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF PŁOTKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281211,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca do złożonej oferty załączył m.in. kosztorysy ofertowe na realizację Części nr 1 i 2 zamówienia.
W trakcie oceny złożonych dokumentów stwierdzono, że w kosztorysie na Część nr 2 zamówienia w poz. nr 5, 9, 14, 18, 23, 29, 34, 38, 43, 47, 52, 56, 58, 62, 68, 73, 77, 82, 86, 91, 99, 103, 108, 112, przyjął stawkę jednostkową równą zero złotych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299020,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299020,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca do złożonej oferty załączył m.in. kosztorysy ofertowe. Po dokonaniu oceny złożonych dokumentów Zamawiający uznał, że kosztorysy ofertowe nie są zgodne z przedmiarami opublikowanymi przez Zamawiającego wraz
z dokumentacją techniczną do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W kosztorysach ofertowych stwierdzono następujące różnice:
• w opisie pozycji kosztorysowych, wskazujące na przyjęcie odmiennego zakresu robót od zakresu opisanego przez Zamawiającego wskazano
w pozycjach: nr 1.11; 1.14 – dotyczy kosztorysu: Łapalice ul. Polna; Mirachowo ul. Podgórna; Nowa Huta; Staniszewo;
• w opisie pozycji kosztorysowych, wskazujące na przyjęcie odmiennego zakresu robót od zakresu opisanego przez Zamawiającego wskazano
w pozycjach: nr 1.23; 1.24 – dotyczy kosztorysu: Prokowo ul. Zielona;
• w opisie pozycji kosztorysowych, wskazujące na przyjęcie odmiennego zakresu robót od zakresu opisanego przez Zamawiającego wskazano
w pozycjach: nr 1.9; 1.10; 1.12 – dotyczy kosztorysu: Staniszewo Kępa;
Przy rozliczeniu kosztorysowym, jakie założono w przedmiotowym postępowaniu,
w calu zachowania porównywalności ofert, kosztorysy ofertowe powinny być zgodne z przedmiarami Zamawiającego.
Zamawiający uznał, że wykazane różnice powodują, że złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z SWZ. Ponadto uznano, że zmiany wprowadzone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym wpłynęły również na wzrost ceny ofertowej, która to przekroczyła środki finansowe przeznaczone na realizację tej Części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569780,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569780,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1925 G w miejscowości Kiełpino
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Kartuzy.
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.