Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177329/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00177238/02 - Wynik z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie robót budowlanych – Etap II - odcinek od S86 do ronda Kilińskiego/Sobieskiego (Kierunek Centrum)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tramwaje Śląskie S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270561663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inwalidzka 5
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tram-silesia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tram-silesia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi transportowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie robót budowlanych – Etap II - odcinek od S86 do ronda Kilińskiego/Sobieskiego (Kierunek Centrum)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00f7ca36-1208-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z niewykonaniem pełnego zakresu Umowy nr DO/620/20 w terminie przez Wykonawcę WPRD S.A., spółka Tramwaje Śląskie S.A. odstąpiła od Umowy w części. Ponieważ utrzymujący się stan rzeczy powoduje duże utrudnienia co bardzo mocno ogranicza płynność ruchu w kierunku Centrum i stwarza realne zagrożenie
bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Gmina Sosnowiec wystąpiła do Spółki o podjęcie bezzwłocznych działań zmierzających do ukończenia robót drogowych w ciągu ul. Piłsudskiego stanowiącą podstawowy układ drogowy miasta w tym rejonie. Zgodnie z art 214 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenie zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 510432841-N-2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JRP/B/328/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1012000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych pozostałych do wykonania po odstąpieniu od umowy dla zadania pn.: „Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej S86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Prof. Władysława Bartoszewskiego ETAP II – odcinek od S86 do ronda Kilińskiego/Sobieskiego (Kierunek Centrum)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1217700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Invest Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651153
7.3.3) Ulica: ul. Siemińskiego 18-20
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1217700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2025
- Grupowa opieka medyczna pracowników
- "Wykonanie 2 wariantów koncepcji i PFU wraz z niezbędna dokumentacja dla przebudowy budynku pawilonu sportowo - hotelowego przy ulicy katowickiej 10 w Chorzowie".
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wjazdu wraz z parkingiem na posesji szkolnej Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Trzebnicy
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont schodów oraz pochylni w przychodni zdrowia ul. Czumy 1 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. T. Kościuszki w Siewierzu
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.