eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odawaModernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Cz±stkowie



Og³oszenie z dnia 2025-04-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Cz±stkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£ODAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019214

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D¡BSKA 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-650

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632730622

1.5.8.) Numer faksu: 632730688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Cz±stkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a988d3a-be55-4cd8-82f6-e9e3455c493c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00177285

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044655/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Cz±stkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, elektronicznie, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, wezwania, wyja¶nienia oraz informacje, przekazywane by³y elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po czym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje elektronicznie, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawc± za po¶rednictwem poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, a tak¿e zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Rozdziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Cz±stkowie, obejmuj±ca przeprowadzenie prac wskazanych w przedmiarze robót, zarówno na boisku z trawy syntetycznej, jak i boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej.
2. Wymagania w zakresie nawierzchni z trawy syntetycznej – ok. 1.800 m2:
1) minimalne parametry, cechy i wymogi dla w/w trawy w nastêpuj±cych zakresach:
a) wysoko¶æ w³ókna: 45-50 mm,
b) dtex pêczka – min. 12.000,
c) grubo¶æ w³ókna – min. 300 µm,
d) ilo¶æ pêczków – min. 10.000/m2,
e) masa runa – min. 1.600 g/m2,
f) si³a wyrywania pêczka - min. 50 N,
g) przepuszczalno¶æ wody w trawie: min. 1.500 mm/h,
h) rodzaj w³ókna: polietylenowe, monofilamentowe,
i) podk³ad trawy: PP/PE – 100% poliolefinowy, nie dopuszcza siê zastosowania lateksu z u¿yciem butadienu i poliuretanu,
j) kolor nawierzchni: zielony, min. 2 odcienie,
k) linie w kolorze bia³ym, wklejane w nawierzchniê,
l) wype³nienie trawy: piasek kwarcowy oraz granulat EPDM z recyklingu w ilo¶ci zgodnej z badaniem laboratoryjnym,
m) wykonawca w terminie od 9 do 12 miesiêcy od dnia dokonania odbioru koñcowego wykonania przedmiotu umowy dokona uzupe³nienia nawierzchni trawiastej granulatem EPDM z recyklingu w kolorze identycznym, jak zastosowano wcze¶niej do ilo¶ci zgodnej z badaniem laboratoryjnym dla wykonanej nawierzchni trawiastej.
3. Wymagania w zakresie nawierzchni poliuretanowej – ok. 1.500 m2:
1) minimalne parametry, cechy i wymogi dla w/w nawierzchni powinny byæ nie gorsze ni¿ opisane poni¿ej:
a) wytrzyma³o¶æ na rozci±ganie (MPa): ≥ 0,40,
b) wyd³u¿enie wzglêdne przy rozci±ganiu (%): ≥ 0,54,
c) ¶cieralno¶æ (g): ≤ 1,6,
d) tarcie
- powierzchnia sucha: ≥ 80,
- powierzchnia mokra: ≥ 55,
e) redukcja si³y w 23 st. C (%): ≥ 50,
f) odkszta³cenie pionowe w temp. 23 st. C (mm): ≤ 2,6,
g) przepuszczalno¶æ dla wody (mm/h): ≥ 8100,
h) na ca³ym boisku wielofunkcyjnym nawierzchnia wykonana bêdzie jako syntetyczna poliuretanowo – gumowa typu EPDM na warstwie dynamicznej ET w kolorze ceglastym z malowanymi bia³ymi liniami,
i) uk³ad warstw nawierzchni:
- warstwa u¿ytkowa, wykoñczeniowa gr. 8 mm wykonana z mieszaniny barwnego granulatu gumowego EPDM i lepiszcza poliuretanowego,
- warstwa bazowa gr. 8 mm wykonana z mieszaniny SBR i lepiszcza poliuretanowego,
- warstwa stabilizacyjna gr. 35 mm uk³adana bezpo¶rednio na istniej±cej podbudowie z kruszywa, sk³adaj±ca siê z granulatu gumowego, kruszywa kwarcowego oraz kleju poliuretanowego,
- zak³ada siê wyrównanie istniej±cej warstwy z t³ucznia kamiennego.
4. Ponadto realizacja zadania obejmuje tak¿e:
1) doprowadzenie i tymczasowe uzbrojenie w wodê, ¶cieki i energiê elektryczn± terenu budowy, stosownie do potrzeb wykonawcy oraz koszty ich zu¿ycia,
2) przygotowanie, zabezpieczenie i ochronê placu budowy,
3) organizacjê zaplecza socjalno - warsztatowego budowy,
4) zapewnienie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej,
5) odtworzenie terenów przyleg³ych do placu budowy, zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. nawierzchnie dróg/chodników,
6) naprawê urz±dzeñ podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
7) wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesuniêcia w trakcie prowadzonych robót,
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.),
9) wykonanie prób, badañ, sprawdzeñ i pomiarów odbiorowych, niezbêdnych do odbioru przedmiotu umowy i oddania do u¿ytkowania,
10) uporz±dkowanie terenu budowy, w tym wywóz materia³ów i utylizacja odpadów,
11) wykonanie innych czynno¶ci niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnego zabezpieczenia innych istniej±cych obiektów in¿ynieryjnych, np. wodoci±gowych, kanalizacyjnych, teletechnicznych, energetycznych, itd.,
12) uczestnictwo w naradach dotycz±cych postêpu robót, zwo³ywanych przez zamawiaj±cego,
13) przekazanie stosownych atestów na wbudowane materia³y,
14) niezbêdne koszty przewidziane do poniesienia w trakcie realizacji przedmiotu, a niewyszczególnione w SWZ.
Wymienione powy¿ej koszty robót i pozosta³ych czynno¶ci wykonawca winien uwzglêdniæ w cenie ofertowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZAWARTY ZOSTA£ W ROZDZIALE XV SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu, modernizacji, budowy lub przebudowy obiektu sportowego, w ramach której realizowano nawierzchniê ze sztucznej trawy - o warto¶ci robót w zakresie tego rodzaju nawierzchni minimum 200.000,00 z³ brutto oraz w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu, modernizacji, budowy lub przebudowy obiektu sportowego, w ramach której realizowano nawierzchniê z poliuretanu - o warto¶ci robót w zakresie tego rodzaju nawierzchni minimum 250.000,00 z³ brutto;
b) wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, tj. minimum jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu. W przypadku obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, musz± oni spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, ¿e samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w szczególno¶ci w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê czê¶ciow± w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty czê¶ciowej w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik Nr 4 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik Nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla nawierzchni ze sztucznej trawy:
1) kompletny raport z badañ przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotycz±cy oferowanej nawierzchni i wype³nienia, potwierdzaj±cy zgodno¶æ jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzaj±cy minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej okre¶lone przez zamawiaj±cego,
2) kompletny raport z badañ laboratoryjnych dla oferowanej nawierzchni i wype³nienia potwierdzaj±cy zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2014 oraz potwierdzaj±cy wymagane przez zamawiaj±cego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie zosta³ objêty raportem z badañ na zgodno¶æ z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality,
3) karta techniczna oferowanej nawierzchni, po¶wiadczona przez jej producenta,
4) atest PZH lub równowa¿ny dla oferowanej nawierzchni i wype³nienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z recyklingu),
5) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tê nawierzchniê,
6) raport z badañ testu Lisport XL dla sztucznej trawy na min. 6.000 cykli zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015),
7) dokument potwierdzaj±cy, ¿e producent trawy posiada status producenta minimum licencjonowanego przez FIFA,
8) próbka oferowanej trawy z etykiet± producenta o wymiarach min. 25 cm x 15 cm,
9) próbka oferowanego granulatu EPDM z recyklingu z etykiet± producenta min. 200 g.
2. Zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla nawierzchni poliuretanowej:
1) wyniki badañ specjalistycznego laboratorium potwierdzaj±ce wymagania zamawiaj±cego,
2) aktualne badania na zgodno¶æ z norm± EN 14877:2013 autoryzowanego laboratorium nawierzchni potwierdzaj±ce zgodno¶æ wymaganych parametrów,
3) atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
4) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tê nawierzchniê,
5) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
6) badania ¶rodowiskowe zgodne z DIN 18035-6:2013-07,
7) próbka nawierzchni o wymiarach min. 20 cm x 15 cm.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wszystkie wymagane przedmiotowe ¶rodki dowodowe mog± byæ uzupe³niane.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularzu ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ);
2) dowód wniesienia wadium;
3) kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej z podaniem warto¶ci przyjêtych narzutów do kosztorysu i stawki roboczogodziny;
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
5) pe³nomocnictwo – je¿eli jest wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci: 12.000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego prowadzony w Banku Spó³dzielczym w K³odawie nr 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093, z adnotacj±: Wadium – Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Cz±stkowie.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazane konto zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten up³ywa dnia 22 kwietnia 2025 r. o godz. 9:00.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach, tj. gwarancji lub porêczenia, orygina³ tego dokumentu nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w postaci elektronicznej.
7. Wadium w ww. formie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich dokumentów musi byæ zamawiaj±cy – Gmina K³odawa, ul. D±bska 17, 62-650 K³odawa. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta do zap³aty zamawiaj±cemu, na jego pierwsze ¿±danie pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie:
1. zmiany sposobu i zakresu robót, w tym:
1) zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych poszczególnych elementów zadania nieprzewidzianych na etapie przygotowywania inwestycji,
2) wyst±pienie okoliczno¶ci, powoduj±cych obiektywn± konieczno¶æ zrezygnowania z wykonania czê¶ci zakresu realizowanych przez Wykonawcê robót w ramach zadania, np. nie zachodzi konieczno¶æ ich wykonania. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone o warto¶æ robót z wykonania których zrezygnowano, okre¶lon± wed³ug kosztorysu ofertowego, nie wiêcej jednak ni¿ 20% ogólnej warto¶ci zamówienia.
2. zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcê, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
1) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
2) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
3) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
Wprowadzenie ww. zmian mo¿e nast±piæ w oparciu o protokó³ konieczno¶ci zatwierdzony przez Inspektora nadzoru, Wykonawcê i Zamawiaj±cego. Wycena robót dodatkowych winna byæ sporz±dzona przez Wykonawcê w formie kosztorysu opracowanego na podstawie przyjêtych narzutów do kosztorysu i stawki roboczogodziny w przedstawionym kosztorysie ofertowym.
3. wyst±pienia innych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± wprowadzenia zmian do umowy, w tym:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) zaistnienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, a skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy.
II. W przedstawionych poni¿ej przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony umowy ustal± nowe terminy realizacji:
1. wyst±pienia zdarzeñ losowych takich, jak: ¶mieræ Wykonawcy – dotyczy Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± prowadz±c± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
2. wstrzymania prac przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
3. wyst±pienia szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych niemo¿liwych do przewidzenia w porach roku, której dotyczy realizacja umowy (np. d³ugotrwa³e i intensywne opady deszczu uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac budowlanych, utrzymuj±ce siê d³u¿ej ni¿ 5 dni),
4. wyst±pienia kolizji niemo¿liwych do przewidzenia na etapie przygotowania inwestycji, a uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót objêtych przedmiotem umowy, o czas niezbêdny do ich usuniêcia, co wymaga potwierdzenia przez Inspektora nadzoru, wpisem do dziennika budowy,
5. wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych umow± (tj. dodatkowych lub zamiennych), które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy i s± konieczne do jej prawid³owego wykonania,
6. wyst±pienia innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w tym si³y wy¿szej, np. tr±by powietrznej, po¿aru, powodzi, wprowadzenie stanu nadzwyczajnego.
W przypadkach okre¶lonych powy¿ej minimalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju.
III. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV. Zmiany dokonane w ww. przypadkach wymagaj± zachowania formy pisemnej. Warunkiem dokonania ww. zmian jest nastêpuj±ca przes³anka: wprowadzone zmiany nie mog± byæ w danych, konkretnych okoliczno¶ciach obiektywnie niekorzystne dla Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa w my¶l ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – Edycja 2024.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.