Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100455/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00109621/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji programu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji programu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6ab692f-ae81-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji programu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100455/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235186,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Część 1 – Zadanie 1: obejmuje swoim zakresem w szczególności zakup i dostawę: - Komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym MS Office szt. – 35 w tym 7 szt. dla CUW, 9 szt. dla MOPS; - Komputerów przenośnych (laptop) z oprogramowaniem biurowym MS Office szt. 6 w tym 1 szt. dla CUW, 1 szt. dla MOPS, 1 szt. dla Straż Miejska.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 169105,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Część 2 – Zadanie 2: obejmuje swoim zakresem w szczególności zakup i dostawę: - sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego UTM z serwisem Premium UTM Security Pack oraz Next Business Day na okres 24 miesięcy od dnia zakupu.4.5.3.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 29495,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Część 3 – Zadanie 3: obejmuje swoim zakresem w szczególności zakup i dostawę: - serweru plików NAS – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Część 4 – Zadanie 4: obejmuje swoim zakresem w szczególności zakup i dostawę: - rozszerzenia istniejącej licencji VEEAM Backup & Replication o 45 stacji roboczych, - zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych serwera – 2 serwery fizyczne, 3 serwery wirtualne, - zakup licencji dostępowej CAL – 15 użytkowników.4.5.3.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154337,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196246,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154337,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241354688
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154337,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30504 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30504 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30504 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Dariusz Maroń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240595007
7.3.3) Ulica: Kobierzycka 10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-315
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30504 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15627,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16728 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15627,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cocon Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382294250
7.3.3) Ulica: Dworcowa 10a
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15627,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22039,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22039,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22039,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cocon Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382294250
7.3.3) Ulica: Dworcowa 10a
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22039,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełmży
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa/przedłużenie subskrypcji funkcji bezpieczeństwa i usług wsparcia technicznego dla klastra firewalli FortiGate 1100E na 48 miesięcy
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.