Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268512/01 - Wynik z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PN 41/21 – SZKOLENIE PRACOWNIKÓW SZPITALA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejanickA@SZPITAL.WROC.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PN 41/21 – SZKOLENIE PRACOWNIKÓW SZPITALA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3177816d-1228-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN 41/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kształcenia zawodowego kadry zarządzającej i pracowników Zamawiającego, polegającej na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i warsztatów o tematyce - efektywne zarządzanie szpitalem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Uprawnienie do certyfikowania kwalifikacji “Wdrażanie i koordynowanie procesów biznesowych (Lean Office)” w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (Dz.U. z 2020r poz.226 ze zm.) - 10% ● Doświadczenie personelu w realizacji kursów lub szkoleń z zakresu Lean Management w obszarze ochrony zdrowia - 20% ● Zadeklarowanie wsparcia jednej osoby (doświadczonego konsultanta) w formie ciągłej dyspozycji Zamawiającego na czas realizacji zamówienia, w jego siedzibie - 10% ● Wsparcie online merytoryczne ekspertów ds. transformacji za pomocą platformy edukacyjnej - 10% ● Doświa● Uprawnienie do certyfikowania kwalifikacji “Wdrażanie i koordynowanie procesów biznesowych (Lean Office)” w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (Dz.U. z 2020r poz.226 ze zm.)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ● Doświadczenie personelu w realizacji kursów lub szkoleń z zakresu Lean Management w obszarze ochrony zdrowia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ● Zadeklarowanie wsparcia jednej osoby (doświadczonego konsultanta) w formie ciągłej dyspozycji Zamawiającego na czas realizacji zamówienia, w jego siedzibie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ● Wsparcie online merytoryczne ekspertów ds. transformacji za pomocą platformy edukacyjnej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ● Doświadczenie personelu w prowadzeniu w prowadzeniu szkoleń w formie zdalnej (on-line
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
szkoleń/warsztatów na potrzeby jednostek służby zdrowia i/lub administracji publicznej powiązanej ze służbą zdrowia (tj. szpitale, POZ) dla grupy co najmniej 600 osób łącznie, w tym minimum 2 usług z udziałem Zarządów, minimum 2 usług z udziałem Kadry Managerskiej, minimum 2 usług z udziałem Zespołów Medycznych oraz minimum 2 usług z udziałem zespołów administracyjnych. Tematyka szkoleń/warsztatów obejmowała swoim zakresem tematycznym co najmniej zapoznanie uczestników szkolenia z:● podstawowymi pojęciami lean management,
● narzędziami zarządzania wizualnego,
● metodyką i narzędziami monitorowania efektywności,
● metodyką i narzędziami identyfikacji marnotrawstw,
● metodyką i narzędziami rozwiązywania problemów oraz standaryzacji,
● metodyką i narzędziami mapowania procesów charakterystycznych dla obszaru ochrony zdrowia,
● metodyką i narzędziami zarządzania przez cele z wykorzystaniem wskaźników charakterystycznych dla obszaru ochrony zdrowia,
● zasadami budowania kultury monitorowania celów, systemów komunikacji i budowania efektywnych zespołów w obszarach ochrony zdrowia
● zasadami prowadzenia regularnych spotkań w zakresie monitorowania wskaźników i wdrażanych usprawnień. -
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6.6.2 wykaz wykonanych usług nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających ,czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: .6.1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
7.1 Dokument potwierdzający nadanie uprawnień do certyfikowania kwalifikacji “Wdrażanie i koordynowanie procesów biznesowych (Lean Office)” ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz.U. z 2020 r. poz. 226 ze zm.)Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
opisane w swz6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W związku z wprowadzeniem stanu epidemicznego na terenie Rzeczypospolitej Polski, w przypadku gdy będzie to wynikało z uzasadnionej sytuacji epidemicznej kraju realizacja szkoleń, wynikających z niniejszej umowy zostanie zawieszona.2. W okresie zawieszenia wykonawca nie będzie otrzymywał wynagrodzenia.
3. W przypadku zawieszenia umowy, o którym mowa w ust. 1 , termin realizacji niniejszej umowy ulegnie zmianie o czas zawieszenia szkoleń.
4. Wykonawca może zaproponować zmianę terminu realizacji Szkolenia jak również czasu trwania szkolenia najpóźniej na przed rozpoczęciem Szkolenia.
5. Zamawiający jest uprawniony do zawieszenia szkolenia, nie później niż na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia. Informacja o odwołaniu szkolenia wymaga formy dokumentowej i powinna być skierowana do osób ds. kontaktów.
6. W przypadku braku uzgodnienia nowego terminu Szkolenia każda ze Stron ma prawo do rozwiązania Umowy (w zakresie Szkolenia, które się nie odbyło), ze skutkiem na konie miesiąca.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu - etap II"
- Dostawa foteli biurowych dla DZN i CKU Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Stanisława Przybyszewskiego 86-94 we Wrocławiu.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- 50.2024 Dostawa Zestawu do elektroforezy (2 szt.) i Zasilacza do elektroforezy (2 szt.) na potrzeby Filii UMW w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN.: "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
- "Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia" realizowanym w ramach projektu "Przedszkolne lnkubatory..,"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.