Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00034519/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-2 na terenie miasta Opola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,187424,d13ab256c2a4a07a75e125780d29e8c9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-2 na terenie miasta Opola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af9d013-ed33-4411-8073-d6fe9b992990
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013450/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-2 na terenie miasta Opola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.03.2025
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-2 na terenie miasta Opola”:
Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach jednostek urbanistycznych: Czarnowąsy, Borki, Brzezie, Świerkle, Krzanowice, Wróblin, Zakrzów, Chabry, Armii Krajowej, Gosławice, Malinka, Kolonia Gosławicka, Śródmieście, Stare Miasto, Nadodrze zwanych G-2
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie remontów jezdni oraz prac związanych z ich bieżącym utrzymaniem w zakresie części objętych procedurą niniejszego zamówienia w latach 2025 – 2028 na terenie miasta Opola obejmujących §1 ust. 1 umowy.
Do zakresu prac należy:
I. Frezowanie nawierzchni bitumicznych
II. Rozbiórka nawierzchni
III. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych w trybie awaryjnym
IV. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych
V. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego
VI. Wykonanie koryta
VII. Wykonanie podbudowy drogowej
VIII. Wykonanie stabilizacji cementem
IX. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym
X. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego
XI. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego
XII. Wykonanie nawierzchni z masy SMA
XIII. Konserwacja nawierzchni gruntowych i tłuczniowych
XIV. Wykonanie remontu cząstkowego i nawierzchni z kostki brukowej betonowej
XV. Wykonanie remontu cząstkowego i nawierzchni z kamienia polnego
XVI. Wykonanie remontu nawierzchni z trylinki
XVII. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej
XVIII. Spoinowanie kostki kamiennej
XIX. Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych
XX. Rozbiórka, ustawienie i przestawienie krawężników kamiennych
XXI. Rozbiórka nawierzchni, podbudowy betonowej oraz płyt betonowych drogowych
XXII. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej
XXIII. Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych
XXIV. Odwodnienie i kanalizacja deszczowa
XXV. Konserwacja poboczy
XXVI. Konserwacja skarp
XXVII. Czyszczenie rowów
XXVIII. Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową
XXIX. Wykonanie nawierzchni betonowych w zatokach postojowych i autobusowych
XXX. Inne (wymienione w poz. XXX Wykazu cen)
Realizacja robót przeprowadzona będzie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją i oznakowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SWZ: OPZ, wykaz cen i wykaz cen materiałów, specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych oraz wzór umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
34923000-3 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6626440,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11869407,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6626440,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWU BEST-OPEBEL S.C Marta Katolik Mateusz Wójcik Wiesław Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540136416
7.3.3) Ulica: Leśnej Paproci 8
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6626440,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - III termin
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- Dostawa wraz z inst. analizatora sorpcji gazów do pom. pow. właściwej i rozkładu wielkości porów w ram. projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrównoważonej produkcji"
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ks. W. Sierakowskiego i ul. Przedszkolnej w Opatowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.