Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060898/01 - Wynik z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w ramach zadania p.n. „ Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa „
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa (woj. Małopolskie, powiat gorlicki)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183514300
1.5.8.) Numer faksu: 183514300 w 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bobowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych w ramach zadania p.n. „ Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa „
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e23554-10ac-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011449/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.4 Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
1.5 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
1.6 Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę
na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „Pzp”,Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Bobowa z siedzibą ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miejskim
w Bobowej, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa, e-mail: dariusz.bobowa@gmail.com.
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont dróg gminnych w ramach zadania p.n. „ Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa „
prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pan/Pani:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
b. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający działając na podstawie art. 75 Pzp może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych -
z zastrzeżeniem przepisów art. 19 ust. 2 Pzp oraz art. 76 Pzp;
d. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust. 3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, Warszawa), gdy uznają Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
1. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiGK.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Wykonanie robót remontowych dróg I kpl :
I.1. Remont drogi gminnej nr K270185 Stróżna -Pańskie Pola VI w m. Stróżna
330,0 m *2,60 m = 858,0 m 2
w zakresie :
• profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni
• ułożenie nowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
• uzupełnienie zjazdu mieszanką tłuczeń / kliniec
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 1.1 do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 1.3. do SWZ
I.2 Remont drogi gminnej nr K270061 Berdechów wzdłuż rz. Biała – Bruśnik w m. Bobowa
290,0 m * 3,0 m = 870,0 m2
w zakresie ;
• zafrezowanie na połączeniach z nawierzchnią bitumiczną w dobrym stanie
• ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
• uzupełnienie poboczy i zjazdów
• roboty uzupełniające
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 2.1 do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 2.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 2.3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według następujących kryteriów:
a) Cena - 60 % - K1
b) Przedłużenie terminu gwarancji za całość zamówienia – 40 % - K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II.1. Remont drogi gminnej nr K270138 Jankowa Cmentarz w m. Jankowa
70,0 m *2,60 m = 182,0 m 2
w zakresie :
• rozbiórka i wywiezienie zniszczonej i popękanej nawierzchni bitumicznej,
• zafrezowanie na połączeniach z nawierzchnią bitumiczną w dobrym stanie,
• roboty ziemne
• wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego,
• wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem,
• ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
• skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
• ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 3.1do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 3.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 3.3. do SWZ
II.2 Remont drogi gminnej nr K270108 Brzana -Zagórze ( Szlak turystyczny )
107,0 m * 2,6 m = 278,2 m2
w zakresie ;
• profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża ,
• ściecie poboczy
• zafrezowanie na połączeniach z nawierzchnią bitumiczną w dobrym stanie
• roboty ziemne ,
• uzupełnienie wykopów dolną warstwa podbudowy ,
• wyrównanie podłoża kruszywem łamanym klinowanym klińcem
• ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
• uzupełnienie poboczy i zjazdu mieszanką tłuczeń / kliniec
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 4.1 do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 4.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 4.3. do SWZ
II.3 Remont drogi gminnej nr K270194 Stróżna – Koczanka – Wilczyska ( granica )
160,0 m * 2,60 m = 416,0 m2
w zakresie ;
• profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża ,
• ściecie poboczy
• roboty ziemne ,
• uzupełnienie wykopów dolną warstwa podbudowy ,
• wyrównanie podłoża kruszywem łamanym klinowanym klińcem
• ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
• uzupełnienie poboczy i zjazdów mieszanką tłuczeń / kliniec
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 5.1 do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 5.3 do SWZ
II.4 Remont drogi gminnej nr K270120 Brzana – Piekło – Jankowa ( dół)
120,0 m * 2,50 m = 300,0 m2
w zakresie ;
• wyrównanie istniejącego podłoża klińcem stabilizowanym mechanicznie
• roboty ziemne ,
• ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
• uzupełnienie poboczy i zjazdów mieszanką tłuczeń / kliniec
• remont ścian czołowych wlotowych i ułożenie płyta ażurowych przy przepuście
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 6.1do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 6.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 6.3 do SWZ
II.5 Remont drogi gminnej nr K270153 Siedliska -Zalesie – Staszkówka
140,0 m * 3,00 m = 420,0 m2
w zakresie ;
• rozbiórka pozostałości zniszczonej nawierzchni bitumicznej w miejscu przełomów z wywiezieniem materiału,
• ścięcie poboczy, - zafrezowanie na połączeniach z nawierzchnią bitumiczną w dobrym stanie (w tym na istniejących skrzyżowaniach o naw. bitumicznej),
• rozbiórka, posortowanie elementów prefabrykowanych w postaci betonowych korytek i płyt ażurowych, wywiezienie uszkodzonych elementów prefabrykowanych (gruzu),
• roboty ziemne - wykopy z wywiezieniem urobku (związane z likwidacją przełomów oraz remontem umocnień rowu przydrożnego),
• wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, stabilizowane mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej w miejscu likwidowanych przełomów, - skropienie emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną,
• wykonanie warstwy ścieralnej dla całego zamierzenia inwestycyjnego,
• wykonanie ławy betonowej i ułożenie korytek betonowych z rozbiórki (odcinkowy remont rowu przydrożnego lewostronnego),
• ułożenie płyt ażurowych z rozbiórki oraz nowych (uzupełnienie zniszczonych) na skarpach rowu przydrożnego, zakołkowanie płyt ażurowych do podloża,
• uzupełnienie poboczy i zjazdów żwirowych kruszywem łamanym klinowanym klińcem, stabilizowane mechanicznie.
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 7.1do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 7.3 do SWZ
II.6 Remont drogi gminnej nr K270150 Sędziszowa -Granica – Zborowice
60,0 m * 3,00 m = 180,0 m2
w zakresie ;
• rozbiórka pozostałości zniszczonej nawierzchni bitumicznej w miejscu przełomów z wywiezieniem materiału,
• ścięcie poboczy, - zafrezowanie na połączeniu z nawierzchnią bitumiczną w dobrym stanie, - roboty ziemne
• wykopy z wywiezieniem urobku (związane z likwidacją przełomów), - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, stabilizowane mechanicznie,
• wykonanie warstwy wiążącej w miejscu likwidowanych przełomów,
• skropienie emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną,
• wykonanie warstwy ścieralnej dla całego zamierzenia inwestycyjnego,
• uzupełnienie poboczy klińcem i zjazdów mieszanką kruszywa łamanego klinowanego klińcem, stabilizowane mechanicznie.
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał . nr 8.1 do SWZ
- w uproszczonej dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 8.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 8.3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według następujących kryteriów:
a) Cena - 60 % - K1
b) Przedłużenie terminu gwarancji za całość zamówienia – 40 % - K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu .
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie; Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału
w postępowaniu .
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) zdolność techniczna:
Wykonawca spełni warunek jeśli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1-ą robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie dróg publicznych o wartości minimum 200 000 zł z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - dotyczy części I i części II ( rozdzielnie )
b) zdolność zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robót
w specjalnościach
- minimum – 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W/w osoba winna posiadać aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa
w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z częścią IX ust.1 SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa
w ust. 6 pkt 6.2 lit. a) – składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2.1. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W odniesieniu do zmiany umowy w związku z wystąpieniem COVID – 19: Strony umowy uprawnione są do zmiany treści umowy na warunkach i zasadach wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.) na warunkach i zasadach wynikających z w/w ustawy lub innych aktów prawnych powszechnie obowiązujących dotyczących udzielania i realizacji zamówień publicznych w związku z wystąpieniem COVID - 19.
2.3. zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia: W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy, zrezygnować z podwykonawcy bądź wprowadzić podwykonawcę lub zmodyfikować zakres podwykonawstwa w stosunku do treści oferty. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w 112 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SWZ. Ponadto nowy podwykonawca, o którym wyżej mowa nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ustawy Pzp wskazane w SWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SWZ.
2.4. W odniesieniu do terminu wykonania:
Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji zamówienia o okres trwania przyczyny, z powodu której realizacja zamówienia została wstrzymana lub opóźniona, pod warunkiem:
c) szczególnych warunków atmosferycznych w szczególności klęski żywiołowej
d) wstrzymania robót przez Zamawiającego
e) konieczności realizacji zamówień zamiennych lub dodatkowych
2.5. Zmiana umowy może także nastąpić w pozostałych przypadkach, o których mowa w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-24 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-22
INNE PRZETARGI BOBOWA
więcej: przetargi BOBOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.