Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146671/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSZKOLE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W STARYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121422434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podegrodzka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 4460486
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminneprzedszkole@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gpstarysacz.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/starysacz,m,394042,zamowienia-publiczne.htmlhttps:/bip.malopolska.pl/starysacz,m,340831,zamowienia-publiczne-przetargi-zapytania-ofertowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e53e155-fb44-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146671/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSS.272.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304629,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w zakresie i na zasadach określonych w SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327344,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327344,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327344,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Sekret Smaku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343598549
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327344,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla dzieci Miejskiego Przedszkola nr 1 w Mszczonowie dla oddziału zamiejscowego przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- ROPS.PZP.332.25.2024 - Świadczenie usług cateringowych dla dzieci przebywających w Regionalnych Placówkach Opiekuńczo-Terapeutycznych nr 1 i nr 2 w Bytomiu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.