eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkokiDostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych na potrzeby Gminy Skoki



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych na potrzeby Gminy Skoki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8925 800

1.5.8.) Numer faksu: 61 8925 803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-skoki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych na potrzeby Gminy Skoki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abfce462-1d52-46c1-a194-fc565bbe7ae4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041737/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Skoki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy kruszywa łamanego z surowców naturalnych z rodzaju granit, gnejs lub
mieszanki tych kruszyw o granulacji 0 - 31,5mm zgodnie z normą PN EN 13242 w ilości gwarantowanej 1800 ton. Kruszywo
będzie wykorzystywane przez Zamawiającego do remontu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Wymagania w zakresie
kruszywa - kruszywo łamane skalne z rodzaju granit, gnejs, gatunek I spełniający normę PN-EN 13242, posiadające
wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości, które należy dostarczyć w dniu zawarcia umowy.
Dostawa obejmuje koszty zakupu, transportu i rozładunku na gminnym placu w Skokach przy ul. Dworcowej. Dostawa
każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności pracownika Zamawiającego, po wcześniejszym zawiadomieniu w
godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałek od 9:00 do 17:00 od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca
przy każdym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać dowody wydania WZ lub inny dokument potwierdzający
masę ładunku. Zamawiający zastrzega prawo do oceny zgodności dostarczonego materiału z przedmiotem umowy oraz
jego ilości, poprzez pomiary kontrolne ładunku. Kontrola tonażu będzie odbywać się w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego. Dostarczone kruszywo ma być wolne od wad, spełniać parametry i wymagania techniczno –
eksploatacyjne, posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych, potwierdzającą zgodność
kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko – chemicznymi. Kruszywo ma być wolne od elementów
szkodliwych dla środowiska np. azbestu, popiołów, piasku, gliny i elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg np.
metalowych elementów itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184518 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239112 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190404 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190404 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.