Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118310/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00118310/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12 (po zmianach)
- 2022/BZP 00119617/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00134825/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przy
ul. M. Curie-Skłodowskiej 4,10,11,12,13 w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http //platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przyul. M. Curie-Skłodowskiej 4,10,11,12,13 w Słupsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54a3fa4-b717-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043206/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Podłączenie do sieci miejskiej c.o. budynków przy ul M.C Skłodowskiej 10,11,12,13 oraz Szkolna 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118310/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/DIT/R/RB/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 892409,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2. Część 1 - ul. M. Curie-Skłodowskiej 4Roboty instalacyjne:
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż grzejników panelowych i grzejników łazienkowych;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową, odpowietrzającą oraz osprzętem ;
- montaż urządzeń pomiarowych- ciepłomierzy;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ po dwukrotnym przepłukaniu instalacji;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż urządzeń pomiarowych na ciepłą i zimną wodę, w przypadku istniejących- wymiana- wodomierze z nakładką radiową ;
- badanie instalacji t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dwukrotne przepłukanie instalacji
i dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- doprowadzenie instalacji zimnej wody do pomieszczenia węzła cieplnego;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej w węźle cieplnym wraz z montażem pompy w studzience schładzającej;
- wykonanie instalacji technologicznej węzła cieplnego wraz z montażem urządzeń, armatury
i osprzętu;
- montaż zlewozmywaka wraz z baterią w pomieszczeniu węzła cieplnego,
- demontaż odcinkowo instalacji gazowej po demontażu urządzeń gazowych;
- sprawdzenie szczelności instalacji gazowej ekspozymetrem ;
Roboty budowlane towarzyszące pracom instalacyjnym:
- wykonanie przekuć przez stropy i ściany na potrzeby instalacji c.o. i c.w.u.;
- montaż tulei ochronnych wraz z zamurowaniem oraz otynkowaniem i malowaniem przekuć ścian i stropów;
- wykonanie obudowy instalacji c.o. i c.w.u. na klatce schodowej;
- ocieplenie ścian pomiędzy pomieszczeniami gospodarczymi a lokalami mieszkalnymi nr 6 i 7 styropianem nie gorszym niż EPS 40 o grubości 10cm,
- montaż zamykanych na kluczyki skrzynek metalowych na klatkach schodowych w miejscu usytuowanych urządzeń pomiarowych (w jednej skrzynce razem mają być umieszczone ciepłomierz i wodomierze dla jednego mieszkania );
- rozbiórka pieców kaflowych i trzonów kuchennych licowanych kaflami;
- uzupełnienie ścian tynkiem na gładko i pomalowanie na kolor biały w miejscu po zdemontowanym piecu kaflowym;
- uzupełnienie podłogi ( wszystkie warstwy: płyta OSB+ podkład polietylenowy + panele lub deski podłogowe) wraz z montażem listew przypodłogowych w miejscu po zdemontowanym piecu kaflowym;
- demontaż wkładów kominowych oraz rur powietrzno- spalinowych, potwierdzony opinią kominiarską;
- uzupełnienie ścian zew. po demontażu rur powietrzno-spalinowych okładzinami: tynk od strony wew. +cegła 38 cm + styropian 15 cm+ siatka +klej+ tynk mineralny+ farba silikonowa;
Roboty budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego:
- rozebranie istniejącej ścianki działowej z bloczków betonowych;
- wykonanie ścian z bloczków z betonu komórkowego;
- oczyszczenie i umycie istniejących tynków w pomieszczeniu węzła cieplnego;
- wykonanie izolacji akustycznej i cieplnej stropu zgodnie z PN-B-02151-02;
- uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i stropie;
- pomalowanie ścian i stropów na jasny kolor powłokami malarskimi chroniącymi przed przenikaniem wilgoci;
- montaż studzienki schładzającej betonowej z włazem;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PCW szerokiej , poziomej na klej- dwuwarstwowo z wywinięciem na ściany;
- wykonanie posadzki betonowej z wyprofilowanym spadkiem nie mniejszym niż 1 % w kierunku studni schładzającej;
- wykonanie posadzki z płytek terakotowych antypoślizgowych;
- demontaż drzwi piwnicznych w pomieszczeniu;
- montaż ościeżnicy i drzwi stalowych EI30 z zamkiem;
- wykonanie przekuć w ścianie zew. pod otwory wentylacyjne;
- wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewnej i wywiewnej z blachy stalowej wraz z osadzeniem kratek wentylacyjnych w ścianie po stronie wew. i zew ( metalowej).
Roboty elektryczne w węźle cieplnym;
- wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem;
- montaż oświetlenia o natężeniu min. 200 lux;
- montaż rozdzielnicy elektrycznej;
- montaż uziomu w pomieszczeniu;
- wykonanie wszystkich pomiarów poprawnego działania instalacji elektrycznej: skuteczności zerowania, rezystancji izolacji, instalacji odgromowej, ciągłości przewodów ochrony przeciwporażeniowej,
Wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie piwnic i klatek schodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 236149,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Część 2 - ul. M. Curie-Skłodowskiej 10,11,12,13 :Roboty instalacyjne:
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż grzejników panelowych i grzejników łazienkowych;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową, odpowietrzającą oraz osprzętem;
- montaż urządzeń pomiarowych- ciepłomierzy;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ po dwukrotnym przepłukaniu instalacji;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją;
- montaż urządzeń pomiarowych na ciepłą i zimną wodę, w przypadku istniejących- wymiana- wodomierze z nakładką radiową;
- badanie instalacji t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dwukrotne przepłukanie instalacji
i dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- doprowadzenie instalacji zimnej wody do pomieszczenia węzła cieplnego;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej w węźle cieplnym wraz z montażem pompy w studzience schładzającej;
- wykonanie instalacji technologicznej węzła cieplnego wraz z montażem urządzeń, armatury
i osprzętu;
- montaż zlewozmywaka wraz z baterią w pomieszczeniu węzła cieplnego,
- demontaż odcinkowo instalacji gazowej po demontażu urządzeń gazowych;
- sprawdzenie szczelności instalacji gazowej ekspozymetrem ;
Roboty budowlane towarzyszące pracom instalacyjnym:
- wykonanie przekuć przez stropy i ściany na potrzeby instalacji c.o. i c.w.u.;
- montaż tulei ochronnych wraz z zamurowaniem oraz otynkowaniem i malowaniem przekuć ścian
i stropów;
- wykonanie obudowy instalacji c.o. i c.w.u. na klatce schodowej;
- ocieplenie ścian i stropów na szerokości 1m styropianem nie gorszym niż EPS 40 o grubości 10cm wzdłuż prowadzonych przewodów instalacji c.o. i c.w.u. w piwnicy oraz ścian pomiędzy pomieszczeniami gospodarczymi a lokalami mieszkalnymi;
- montaż zamykanych na kluczyki skrzynek metalowych na klatkach schodowych w miejscu usytuowanych urządzeń pomiarowych ( w jednej skrzynce razem mają być umieszczone ciepłomierze i wodomierze );
- rozbiórka pieców kaflowych i trzonów kuchennych licowanych kaflami;
- uzupełnienie ścian tynkiem na gładko i pomalowanie na kolor biały w miejscu po zdemontowanym piecu kaflowym;
- uzupełnienie podłogi ( wszystkie warstwy: płyta OSB+ podkład polietylenowy + panele lub deski podłogowe) wraz z montażem listew przypodłogowych w miejscu po zdemontowanym piecu kaflowym;
- demontaż wkładów kominowych oraz rur powietrzno- spalinowych z potwierdzeniem opinią kominiarską;
- uzupełnienie ścian zew. po demontażu rur powietrzno-spalinowych okładzinami: tynk od strony wew. +cegła 38 cm + styropian 15 cm+ siatka +klej+ tynk mineralny+ farba silikonowa;
Dostosowanie istniejącego pomieszczenia piwnicznego na węzeł cieplny- roboty budowlane:
- rozebranie istniejących ścianek działowych z desek;
- wykonanie ścian z bloczków z betonu komórkowego;
- oczyszczenie i umycie istniejących tynków w pomieszczeniu węzła cieplnego;
- wykonanie izolacji akustycznej i cieplnej stropu zgodnie z PN-B-02151-02;
- uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i stropie;
- pomalowanie ścian i stropów na jasny kolor powłokami malarskimi chroniącymi przed przenikaniem wilgoci;
- montaż studzienki schładzającej betonowej z włazem;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PCW szerokiej , poziomej na klej- dwuwarstwowo z wywinięciem na ściany;
- wykonanie posadzki betonowej z wyprofilowanym spadkiem nie mniejszym niż 1 %
w kierunku studni schładzającej;
- wykonanie posadzki z płytek terakotowych antypoślizgowych;
- demontaż drzwi piwnicznych w pomieszczeniu;
- montaż ościeżnicy i drzwi stalowych EI30 z zamkiem;
- wykonanie przekucia ścianie zew. pod kratkę wentylacyjną;
- wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewnej z blachy stalowej wraz z osadzeniem kratek wentylacyjnych w ścianie po stronie wew. i zew ( metalowej).
Roboty elektryczne w węźle cieplnym;
- wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem;
- montaż oświetlenia o natężeniu min. 200 lux;
- montaż rozdzielnicy elektrycznej;
- montaż uziomu w pomieszczeniu;
- wykonanie wszystkich pomiarów poprawnego działania instalacji elektrycznej: skuteczności zerowania, rezystancji izolacji, instalacji odgromowej, ciągłości przewodów ochrony przeciwporażeniowej,
Wykonanie zbiorczych daszków kominowych na przewodach wentylacyjnych kominów wieloprzewodowych: daszki faliste ze stali na co najmniej czterech nóżkach na długość 70cm
o długości dostosowanej do wielkości komina,
Montaż czterech pojedynczych nasad kominowych na czteroprzewodowym kominie w budynku przy Skłodowskiej 13,
Wykonanie wentylacji w piwnicach w poprzez wybicie otworów i montażem kratek wentylacyjnych;
Wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie piwnic i klatek schodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 656259,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1, ponieważ złożone oferty podlegają odrzuceniu. Zamawiający odrzucił ofertę Nr. 1 w części 1, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5. ponieważ złożona oferta jest niezgodna z SWZ – Wykonawca nie dołączył do oferty kosztorysu ofertowego. Zamawiający w zapisach SWZ wskazał kosztorys ofertowy jako dokument stanowiący ofertę. Jednocześnie wskazał cel przedłożenia kosztorysu ofertowego tj. jako narzędzie do skalkulowania ceny oferty oraz możliwość zapoznania się ze sposobem kalkulacji i stanowił podstawę do rozliczeń odbiorów częściowych (wynagrodzenia częściowego) oraz do weryfikacji zawartości merytorycznej odpowiadającej wymaganiom Zamawiającego określonym w szczególności w odniesieniu do przedmiotu zamówienia lub sposobu jego realizacji, oraz weryfikacji ceny pod kątem dokonania ustaleń czy oferta zawiera rażąco niską cenę. Zamawiający również nadał mu konkretne znaczenie dla realizacji zamówienia poprzez wskazanie możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie zmiany ceny.
Zamawiający odrzucił ofertę Nr. 2, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5, ponieważ złożona oferta jest niezgodna z zakresem opisu przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie nie daje gwarancji prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca nie wycenił w pełni przedmiotu zamówienia ( nie dokonał wyceny prac związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych określonych w przedmiarze robót), a to prowadzi do niezgodności oferty z treścią specyfikacji warunków zamówienia i nie podlega wyjaśnieniu ani poprawieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792289,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792289,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792090,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Sanitarnego INSTON Marian Trojanowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390400733
7.3.3) Ulica: Grottgera 16A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792090,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.