Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136129/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774085065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.spnysa.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab03c80-c304-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054746/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 272.2.8.2023.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 342402,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215411,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – gmina Otmuchów, Paczków i Kamiennik oraz koszenie trawy na poboczach z rowamiDP 1635 O + DP 1636 0 Otmuchów- Zwanowice,
DP 1669 O Kamiennik – Karłowice Wielkie,
DP 1628 O + DP 1629 O Biała Nyska – Kijów- Sławniowice,
DP 1632 O Biała Nyska – Kałków,
DP 1663 O Jędrzychów- Radzikowice,
DP 1653 O Jędrzychów- Grądy – łącznie 1 458 777,50 m2
zadanie nr 1 – 1 458 777,50 m2 w tym:
- koszenie trawy na poboczach dróg – 1 122 457,50 m2,
- koszenie trawy na poboczach z rowami – 336 320,00 m2.
Szczegółowy wykaz dróg do koszenia stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
1) pozbieranie i usunięcie kamieni, puszek, butelek i gałęzi,
2) wybranie zanieczyszczeń z trawy i ich wywóz na składowisko odpadów,
3) koszenie traw, chwastów i samosiewów w pasie drogowym łącznie z obkoszeniem punktów stałych (drzewa przydrożne, znaki drogowe i poręcze),
4) wykonawca winien objąć koszeniem szerokość poboczy zgodnie z wykazem dla poszczególnych dróg. Wysokość trawy po wykonaniu koszenia może wynosić maksymalnie 3 cm na całej szerokości pobocza.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać następujące prace:
- wykonać roboty przygotowawcze,: usunąć obce zanieczyszczenia z miejsc pracy kosiarki,
- dokonać koszenia traw i chwastów:
zadanie nr 1 i nr 2 – koszenie dwukrotnie:
- 1 koszenie do 15 czerwca 2023r.
- 2 koszenie do 15 września 2023r.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia prac zgodnie z projektem organizacji.
Zakres i lokalizację usługi określi Zamawiający.
Dyspozycję do wykonania usługi przekazuje Zamawiający.
Realizacja usługi uzależniona od warunków pogodowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Wykaz koszenia,
2) wzór kosztorysu ofertowego,
3) specyfikacja techniczna koszenia trawy.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt. VI SWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
3) Wykonawca otrzyma zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
4) Wykonawca opracuje harmonogram robót,
5) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla wszystkich części.
Wykonawca wraz z ofertą na poszczególne zadanie nr 1 lub nr 2 lub składa kosztorys ofertowy do każdego zadania oddzielnie wraz z oświadczeniem na podstawie art. 125 ust.1.
Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego składa do jednego zadania, do pozostałych zadań jeżeli będzie składał więcej niż jedną ofertę nie jest to konieczne.
Ponadto warunkiem złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie jest posiadanie sprzętu:
Zadanie nr 1
- 2 kosiarki bijakowe z ciągnikiem,
- 2 kosy spalinowe,
- 1 kosiarkę bijakową na wysięgniku z ciągnikiem,
W/w sprzęt wymagany jest na każde zadanie oddzielnie z uwagi na wykonywanie koszenia w tym samym czasie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 221747,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – gmina Korfantów, Łambinowice oraz koszenie trawy na poboczach z rowamiDP 1532 O Korfantów- Grabin – 96 300,00 m2,
DP 1537 O Skoroszyce – Piątkowice 70 800,00 m2,
DP 1530 O + DP 1556 Korfantów- Ścinawa Mała – 39 600,00 m2,– łącznie 851 555,00 m2.
zadanie nr 2 – 851 555,00 m2 w tym:
- koszenie trawy na poboczach dróg - 644 855,00 m2,
- koszenie trawy na poboczach z rowami - 206 700,00 m2.
Szczegółowy wykaz dróg do koszenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
1) pozbieranie i usunięcie kamieni, puszek, butelek i gałęzi,
2) wybranie zanieczyszczeń z trawy i ich wywóz na składowisko odpadów,
3) koszenie traw, chwastów i samosiewów w pasie drogowym łącznie z obkoszeniem punktów stałych (drzewa przydrożne, znaki drogowe i poręcze),
4) wykonawca winien objąć koszeniem szerokość poboczy zgodnie z wykazem dla poszczególnych dróg. Wysokość trawy po wykonaniu koszenia może wynosić maksymalnie 3 cm na całej szerokości pobocza.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać następujące prace:
- wykonać roboty przygotowawcze,: usunąć obce zanieczyszczenia z miejsc pracy kosiarki,
- dokonać koszenia traw i chwastów:
zadanie nr 1 i nr 2 – koszenie dwukrotnie:
- 1 koszenie do 15 czerwca 2023r.
- 2 koszenie do 15 września 2023r.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia prac zgodnie z projektem organizacji.
Zakres i lokalizację usługi określi Zamawiający.
Dyspozycję do wykonania usługi przekazuje Zamawiający.
Realizacja usługi uzależniona od warunków pogodowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Wykaz koszenia,
2) wzór kosztorysu ofertowego,
3) specyfikacja techniczna koszenia trawy.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt. VI SWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
3) Wykonawca otrzyma zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
4) Wykonawca opracuje harmonogram robót,
5) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla wszystkich części.
Wykonawca wraz z ofertą na poszczególne zadanie nr 1 lub nr 2 lub składa kosztorys ofertowy do każdego zadania oddzielnie wraz z oświadczeniem na podstawie art. 125 ust.1.
Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego składa do jednego zadania, do pozostałych zadań jeżeli będzie składał więcej niż jedną ofertę nie jest to konieczne.
Ponadto warunkiem złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie jest posiadanie sprzętu:
Zadanie nr 2
- 2 kosiarki bijakowe z ciągnikiem,
- 2 kosy spalinowe,
- 1 kosiarkę bijakową na wysięgniku z ciągnikiem,
W/w sprzęt wymagany jest na każde zadanie oddzielnie z uwagi na wykonywanie koszenia w tym samym czasie
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 130452,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221747,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221747,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANROL Jarosław Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581938419
7.3.4) Miejscowość: Nadworów 13, Radoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221747,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-11 do 2023-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130452,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130452,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANROL Jarosław Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581938419
7.3.4) Miejscowość: Nadworów 13, Radoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130452,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-11 do 2023-09-15INNE PRZETARGI Z NYSY
- Usługa ochrony osób, mienia, budynków i posesji będących w posiadaniu PGK "EKOM" Sp. z o.o. w Nysie
- Usługa ochrony osób, mienia, budynków i posesji będących w posiadaniu EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Dostawa gazów medycznych
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Kompleksowa usługa mająca na celu ochronę oraz utrzymanie porządku na terenie budynku i posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2025R.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.